ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tocmai am venit de la un dealer de piese auto. Am fost cu un colaborator sa iau pentru masina lui. Si am intrebat de curiozitate cat costa filtrul de ulei. Placute pe fata si pe spate. Mi-a dat niste preturi de m-am crucit. Si fix pentru motorul meu dupa cod.
    Filtru de ulei 22 Ron. Placute pe fata 180 Ron si placute pe spate 160. Ulei Mobil 1 S 5W30 5 l 205 RON. Cine zice ca Honda e scumpa la intretinere isi face revizia numai la Honda! Am intrebat sunt bune placutele si zice ca sunt poloneze si sunt destul de bune.
    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

    Comment


    • Astazi am descoperit ceva incredibil. La inceput am crezut ca mi se pare mie, insa am mai incercat o data si inca o data si mi-a iesit. Zic eu am descoperit un mare secret al consumaului redus la peste 3000 RPM in orice treapta consum sub sau 5 instant. Ceea ce mi s-a parut incredibil, e ca am avut consum de 5 in treapta a 2 a la o viteza de 40 km, a 4 a 100 la ora consum 4 la 4000 rpm. Am fiilmat o sa incerc sa postez). Stilul meu de condus se va schimba.
      Care este secretul?! Puteti incerca si voi. E ft simplu si util, pentru ca esti in apropiere de cuplu maxim la 3000 rpm si cand ai nevoie sa accelerezi in forta o faci fara sa mai reduci o treapta.
      Exercitiul este urmatorul. Dati pe consum instant. Aduceti masina la 3000 RPM si incercati sa pastrati din acceleratie turatia respectiva pana ajungeti la un consum instant de 5. Daca incercati sa pastrati consumul si presiunea piciorului asupra acceleratiei ve-ti vedea ca viteza si turatia va creste pana la 4000 dar consumul va ramane la fel. Merge in orice treapta daca iti poti stapani piciorul. Vei ajunge cu acelasi consum minim de 5 in a 2 a la 40 in a 3 a la 80 in a 4 a la 100 etc. Avantajul este in oras cand vrei sa pastrezi o viteza constanta si nu trebuie sa mai urci in treapta superioara pastrand un consum ft mic in zona cuplului maxim care la mine este la 3000 la voi 4XXX rpm.
      Deci, tehnic vorbind, accelerezi si apoi lasi usor acceleratia dar nu de tot pana la consum 5 instant, mentii presiunea constanta fara sa schimbi in treapta superioara. incercati! Nu ve-ti regreta. mai ales in oras. Cred ca pe undeva e un fel de frana de motor din punct de vedere al consumului, numai ca nu se duce la 0 ci la 5 consumul instant iar frana de motor nu e completa dar are rezultate asupra consumului instant. Cine incearca primul.LA I-dsi merge garantat! Nu stiu la I vtec.
      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

      Comment


      • Savuros, ca de-obicei
        "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

        '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

        Comment


        • Ce vrei sa zici cu asta? Eu zic ca este ft util pentru toti Hondarii in oras in coloana cand trebuie sa mergi cu o viteza relativ constanta.
          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

          Comment


          • Omule, ce ne explici tu acum este similar cu a spune ca ai invartit de robinetul cu bulina rosie si a curs apa calda. Nu stiu cine de pe-aici nu cunoaste faptul ca motoarele consuma cel mai mult in momentul in care accelerezi brusc din afara plajei de cuplu. Cu cat mergi mai constant, cu atat vei avea un consum mai scazut. E common knowledge!

            In momentul in care ii ceri acceleratie in plaja de cuplu, zvacnirea va fi mai violenta, iar consumul nu va exploda. De-aia o masina cu motor mai mare si mai puternic, condusa in acelasi regim de sportivitate cu una cu motor mai mic, va consuma mai putin (ilustrat in filmuletul de mai sus). Ce-i drept, in conditii de trafic aglomerat, cea cu motor mai mic, va consuma mai putin. E logic si normal
            B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
            Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

            Comment


            • Ceea ce am spus eu este ca la 3000 rpm sau chiar 4000 poti merge cu un consum instant de 5 in orice treapta daca-ti stapanesti piciorul. Nu cred ca stia oricine asta. Mai ales cei care schimba sub 2500.
              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

              Comment


              • Iar eu iti spun ca este common knowledge faptul ca la orice masina, a merge intr-un regim de turatie constant inseamna consum scazut. Nu am contrazis ceea ce-ai enuntat tu deloc. Ai perfecta dreptate, insa nu este o descoperire epocala

                Cel putin pentru foarte, FOARTE multi de aici nu este nicio noutate. Dar dreptate ai si, mai mult, pe undeva intaresti cele deja demonstrate de filmuletul postat de mine
                B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                Comment


                • Descoperirea este epocala pentru mine, pentru ca nu as fi crezut niciodata ca pot avea consum bun in turatii mari chiar daca tineam constant o viteza, schimbam la 2500 iar in treapta a 2 a si a treia aveam consum mare peste 15. Abia din treapta a IV a consumul era mai mic. Acum pornesc de la semafor mentin a 2 a sau a 3 a pana la urmatorul. pentru mine e extraordinar. Vorbesc de distantele enervant de mici dintre semafoare.
                  http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                  Comment


                  • Pai diferenta intre a circula in timpul saptamanii si a circula duminica dimineata sau pe la pranz prin Bucuresti la mine este cred ca de minim 3l/100km. Sa ne traiasca infrastructura! Mi-e literalmente groaza de faptul ca se termina vacantele/concediile si reincepe horror-ul pe strazi
                    B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                    Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                    Comment


                    • Cu noul stil de condus am resetat cand am plecat am schimbat numai la 4000 am mentinut consum instant de 5, 4 la 3000 si cand am ajuns la destinatie aveam 5.5 dupa 30 km. Apoi spre casa am dat drumul la aer si mi-a crescut la 6. Am mers la un moment dat ft mult in treapta a 2 a viteza 50 km /h la 4000 rpm. Consum instant 5.
                      Intrebare daca mergi prea mult asa in turatii mari constant mentinut afecteaza motorul daca am 4 beculete la eco. Zici ca mergi in frana de motor si e destul de turat motorul. Mi se pare destul de ciudat sa fie turat constant motorul.
                      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                      Comment


                      • In cativa km parcursi nici macar nu iti arata consumul real...Iar sa tii masina constant la o anumita turatie(destul de mare) nu ii face prea bine pe termen lung. si oricum consumul afisat este cu aprox 0.5% mai mic decat cel real...eu am facut un drum de aprox 600km si am aflat consumul real (la pompa) si mi-a iesit de fix 8% iar pe BC imi aparea afisat 7.5%.
                        2008 Honda Civic 5d i-shift

                        Comment


                        • Pai ma gandesc ca daca tii turat in zona de cuplu 3000 3500 cu 4 becuri verzi ar fi o chestie optima pentru motor. De ce l-ar afecta chiar daca as merge pe a 2 a sau a 3 a cu 4000 sa zicem constant fara sa schimb.
                          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                          Comment


                          • La ce turatie ai tu redline-ul? In principiu, vorbim de motoare Honda. Astea nu stiu ce-i aia subturat. Daca ai cuplu maxim la 3500, poti merge linistit cu motorul la 3500 si nu pateste nimic din cauza asta sute de mii de kilometri. Te poti astepta sa-ti pape ceva mai mult ulei (daca papa), dar nu e motiv de panica. Daca mergi cu el la 5500 rpm constant, atunci proabbil il vei uza mai repede. Dar la 3500, no way.
                            B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                            Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                            Comment


                            • Vad ca toata lumea si-a facut o parere ft proasta despre mine, ca ma laud prea mult. Eu cred ca nu m-am laudat absolut de loc. Am fost si sunt ft entuziasmat de aceasta motorizare si incerc sa o pun in valoare cat pot de bine, pentru ca nimeni de pe acest forum, in afara de muschetari, nu i-a dat nici o sansa. D-asta a fost si retrasa din Romania de la vanzare si tot de asta nu se vinde, va vinde 1.4. nici ivtec 100 HP. Tot ce am spus e purul adevar. Am incercat sa fac si poze drept dovada, si o sa fac si filmulete pe care o sa le postez pe youtube. Am vorbit cu varul meu si o sa iesim pe autostrada sa facem 0-100 0-175 si consum 5 instant in treptele 2-6 in 3000 de ture precum si pana la ce viteza poate ajunge 1.4. idsi cu consum instant de 10 in treapta a 6 a. A te lauda inseamna cu totul altceva in opinia mea. Nu sa fi incantat si sa povestesti cu entuziasm ce poate face masina ta cum pana la urma a facut-o orice hondar pea acest forum pe MY CIVIC. N-am zis ca am villa cu piscina, 3 masini in curte, 2 caini de rasa, telefon performant, 4 laptopuri in casa etc.Asta inseamna lauda si credeti-ma ca nu-mi place nici sa ma laud si nici nu-mi plac persoanele care se lauda.Toate bune!
                              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                              Comment


                              • Toma, de ce nu te relaxezi un pic ?
                                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/caramalau/
                                Nimic nu este ceea ce pare a fii !

                                Comment

                                Working...
                                X