ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    Aramia2008
    Senior Member

  • Aramia2008
    replied
    N-am stiut de blow-off valve. Dar e foarte interesant sa privesti asa ceva! Zici ca e racheta. Daca prindeti unu la un semafor impatimitii de liniute nici nu apucati sa apasati acceleratia ca ala e la 100 la ora.

    Leave a comment:

  • Den1GRator
    Senior Member

  • Den1GRator
    replied
    Originally posted by oprescutoma View Post
    LA Suceava un Audi A3 se dadea in leagan la semafor. Masina mea era grea si n-am intentionat nici o secunda sa pornesc tare. Totusi, ce am vazut m-a dat pe spate. A plecat de zici ca era racheta. a I a a II a si a treia i-a dat nos. S-a auzit acel suierat specific si scart de cauciuc exagerat de mare si cand a schimbat vitezele. N-am mai vazut asa ceva dar sunt sigur ca nu face bine acelui motor sa pleci cu nos in halul ala. Frumos spectacol!
    Ala nu era NOS, era blow-off valve de la turbo.

    Leave a comment:

  • liviuiron
    Senior Member

  • liviuiron
    replied
    Toma, uite ce ratam noi zilele astea, (vezi theard-ul cu intalnirea de la Sambata de sus )

    Leave a comment:

  • Aramia2008
    Senior Member

  • Aramia2008
    replied
    LA Suceava un Audi A3 se dadea in leagan la semafor. Masina mea era grea si n-am intentionat nici o secunda sa pornesc tare. Totusi, ce am vazut m-a dat pe spate. A plecat de zici ca era racheta. a I a a II a si a treia i-a dat nos. S-a auzit acel suierat specific si scart de cauciuc exagerat de mare si cand a schimbat vitezele. N-am mai vazut asa ceva dar sunt sigur ca nu face bine acelui motor sa pleci cu nos in halul ala. Frumos spectacol!

    Leave a comment:

  • w33bb0
    Senior Member

  • w33bb0
    replied
    Ofticant RAU, crede-ma
    Masinile erau aproximativ goale. N-am verificat portbagajul Type-S-ului, insa nu cred ca diferenta atat de mare o poate face un portbagaj mai plin sau mai gol. Daca citesti pe CivInfo, link-ul dat de galileo mai sus, iti dai seama ca nu este o diferenta neverosimila, date fiind modificarile pe care le suporta FN-ul fata de FK.

    Este mai joasa, suspensiile sun reglate altfel, tren de rulare mai lat si, crema e pe tort, bare anti-ruliu. Numai din faptul ca are centrul de greutate un pic mai jos si barele anti-ruliu castiga enorm ca stabilitate.

    Dar stii ce e si mai ofticant? Sa vezi cum e FN2-ul

    Iar, daca vrei sa faci , da-te cu un EP3

    Leave a comment:

  • totolino
    Senior Member

  • totolino
    replied
    cam ofticant...
    aceleasi caucioace, bagaje in portbagaj...?!? (diferenta mi se pare mare, asa cum o zici tu)

    Leave a comment:

  • w33bb0
    Senior Member

  • w33bb0
    replied
    Pai pentru ca m-am dat jos din caruta mea si m-am urcat in 3D. Si-am descoperit ca acele viraje in care eu strangeam din posterior tare de tot se pot aborda cu o viteza sensibil mai mare, fara sa fie nevoie sa sparg nuci

    Testul a fost facut in aceleasi conditii de trafic (adica zero), pe FIX aceeasi bucata de drum. Este o parere personala: intr-a mea abordam curba cu 50kmh si eram stresat rau, iar in 3D o abordam cu 65kmh si nu simteam ca sunt la limita aderentei. Ma refer aici la succesiuni de curbe, nu neaparat ace de par, dar suficient de solicitante.

    Leave a comment:

  • galileo
    Senior Member

  • galileo
    replied
    Uite aici:
    http://www.civinfo.com/wiki/index.ph...es_over_5_door

    Pe scurt, un pic mai lata, alte arcuri, coloana de directie intarita

    Leave a comment:

  • totolino
    Senior Member

  • totolino
    replied
    Originally posted by w33bb0 View Post
    ...
    Deci pot spune din experienta proprie ca 3D R-U-L-Z fata de 5D la capitolul stabilitate
    cum mai, pai de ce...?!?...

    Leave a comment:

  • w33bb0
    Senior Member

  • w33bb0
    replied
    A ta este FK1 daca nu ma insel
    Recitind post-ul meu de mai sus am realizat ca am comis o greseala: am scris FD2 in loc de FD1. Ah, ce-as mai fi jubilat daca apucam sa-mi asez partea cea carnoasa intr-un FD2

    Leave a comment:

  • Aramia2008
    Senior Member

  • Aramia2008
    replied
    Nu te contrazic ca habar n-am despre ce vorbesti. Honda civic 1.4. 83 hp ce tip e? (asa ca sa nu raman prost). Mie mi se pare destul de stabila. Nu vorbesc de limita, pe circuit etc. Vorbesc de o viteza de 100-120 km la ora in curba e suficient. V-am povestit ca era s-o patesc intr-o curba in Bucuresti si cred ca am atins suficient limitele masinii.

    Leave a comment:

  • w33bb0
    Senior Member

  • w33bb0
    replied
    Urca-te intr-un FN1 sau FN2 sa vezi acolo stabilitate!
    5D-ul (fie el FK2 sau FK3 - observa ca nu zic nimic de FK1, pentru ca n-am mers cu vreunul) este rusinos de instabil fata de FN1/2 cand il duci la limita. N-am dus niciun FD2 la limita ca sa imi pot da cu parerea. Singura data cand am condus unul, mi-a lasat impresia unei masini mai putin "atente" decat FK2-ul meu. Fara indoiala din cauza faptului ca nu este atat de rigida.

    Deci pot spune din experienta proprie ca 3D R-U-L-Z fata de 5D la capitolul stabilitate

    Leave a comment:

  • Aramia2008
    Senior Member

  • Aramia2008
    replied
    Aaaa. Da! Daca zici tu! Nici 5d nu sta rau. Asa e sunt obsedat de consum! Sorry!

    Leave a comment:

  • w33bb0
    Senior Member

  • w33bb0
    replied
    Originally posted by oprescutoma View Post
    Ce sa vad la sedan? LA consum nu ma face!
    La sedan sa vezi stabilitate, aia sa vezi! Serios, esti un pic obsedat de consum...

    Leave a comment:

  • Aramia2008
    Senior Member

  • Aramia2008
    replied
    Ce sa vad la sedan? LA consum nu ma face! Am mers eu mai alert pentru ca ma grabeam si am mers si prin munti ca sa ocolesc o ceata urata de pe E 85. Recordul meu a fost 830 autonomie calculat real. Consumul de atunci 5.4.

    Leave a comment:

Working...
X