ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    w33bb0
    Senior Member

  • w33bb0
    replied
    Toma, foloseste functia EDIT cu incredere. Nu pierzi nimic, dar scapi de sacaiala astora ca mine care-si doresc sa citeasca ceva coerent.

    Intr-adevar 1.8 nu e racheta, insa M3 este. Daca respectivul Audi si-a tocit continuu cauciucurile, inseamna ca era un incepator care n-a vrut sa faca decat show

    Cauciucurile le tocesti si cu R18 daca tii neaparat. Nu mai zic de TypeR.

    Leave a comment:

  • Aramia2008
    Senior Member

  • Aramia2008
    replied
    Multam Bossake. Trebuia sa facem o liniuta la Piata Victoriei in rond. Glumesc!

    Ramm ca de obicei spiritual. M-am luat din mers cu un civic 1.8. si nu mi s-a parut racheta. Cand am facut liniuta cu m3 nu mi s-a parut racheta. Dar Audi-ul ala si-a tocit in continuu cauciucurile cand a plecat cand schimba vitezele si in cateva secunde nu l-am mai vazut. Eu am plecat normal. Dupa 12 ore de condus in continuu si 1100 km in aceeasi zi numai de liniute n-ai chef crede-ma!

    Am vazut ieri un civic 5d pe alb. Foarte frumoasa aparitie. M-am uitat lung dupa el.
    ticker
    Administrator
    Last edited by ticker; 16-10-09, 20:02.

    Leave a comment:


  • bossake
    replied
    Asa e, mai era o parte pe care am editat-o . Imi cer scuze pt incurcatura....

    Leave a comment:

  • octi_b
    Senior Member

  • octi_b
    replied
    Nuuuu, eu cred ca masonii astia ne umbla prin mail-uri...

    Leave a comment:

  • w33bb0
    Senior Member

  • w33bb0
    replied
    Poate si-a editat autorul postul pana sa apuci sa-l vezi pe forum. Se mai intampla.

    Leave a comment:

  • Corbu'
    Senior Member

  • Corbu'
    replied
    De ce apare diferenta intre ce post e pe forum si ce post am primit citat in mail. Pe forum lipseste o parte

    Leave a comment:


  • bossake
    replied
    Salutari la domnul Toma... Te-am vazut ieri in jur de ora 9 dimineata pe la piata victoriei . Te-am recunoscut dupa culoare si esapamentele acoperite .

    arata bine rubina...

    Leave a comment:

  • ramm
    omu cu warnu'

  • ramm
    replied
    Pei daca tu mergi tot timpul la consum, normal ca vezi numai 'rachete' pe langa tine...Nu stiu de ce nu ai dat si tu 'blana' ca il ajungeai sigur

    LE: de ce nu mutati voi topicul asta la 'un pahar de vorba' ca sa ne putem desfasura asa cum trebuie?

    Leave a comment:

  • w33bb0
    Senior Member

  • w33bb0
    replied
    Nu m-am uitat pana acum pe sub niciun FN1. Am citat doar de-acolo. Insa, crede-ma, la diferenta care e intre ele... nu m-as mira sa fie. Dat fiind trenul de rulare mai lat, nu cred ca ne putem pune "de la mama lor", pentru ca au alte dimensiuni...

    Oricum, pana acum nu mi-am pus problema de a pune vreo componenta aftermarket de performanta de la Honda. Am tot cautat din alte surse. In plus, nu le-ar fi deloc greu celor de Honda sa produca un catback de FN2 si pentru motoarele R18A. Lipseste doar o bucata de teava. Si totusi nu o fac si nu o ofera drept optionala...

    Leave a comment:

  • totolino
    Senior Member

  • totolino
    replied
    Originally posted by w33bb0 View Post
    Ofticant RAU, crede-ma
    Masinile erau aproximativ goale. N-am verificat portbagajul Type-S-ului, insa nu cred ca diferenta atat de mare o poate face un portbagaj mai plin sau mai gol. Daca citesti pe CivInfo, link-ul dat de galileo mai sus, iti dai seama ca nu este o diferenta neverosimila, date fiind modificarile pe care le suporta FN-ul fata de FK.

    Este mai joasa, suspensiile sun reglate altfel, tren de rulare mai lat si, crema e pe tort, bare anti-ruliu. Numai din faptul ca are centrul de greutate un pic mai jos si barele anti-ruliu castiga enorm ca stabilitate.

    Dar stii ce e si mai ofticant? Sa vezi cum e FN2-ul

    Iar, daca vrei sa faci , da-te cu un EP3
    barele sunt default..?!? (de celelalte stiam, dar nu credeam ca sunt asa importante.)
    pai inseamna ca ne putem pune si noi, de la mama lor...?!?

    Leave a comment:

  • w33bb0
    Senior Member

  • w33bb0
    replied
    Originally posted by oprescutoma View Post
    Daca prindeti unu la un semafor, impatimitii de liniute, nici nu apucati sa apasati acceleratia, ca ala e la 100 la ora.
    Te provoc sa spui asta aici: http://hondafan.ro/forum/showthread....5&goto=newpost

    Leave a comment:


  • bossake
    replied
    O fi fost vreun s3, 2000 turbo benzina 265cp, 4x4; de aici si plecarea tare.

    Leave a comment:

  • AlexU
    Senior Member

  • AlexU
    replied
    Mai tii minte cum arata acel A3 ?? din ce stiu eu nu este nici un A3 cu blow off valve in SV . Mai treci prin SV ? poate bem o cafea ceva .

    Leave a comment:

  • Aramia2008
    Senior Member

  • Aramia2008
    replied
    Eu spun doar ce-am vazut! A plecat masina aia ca o racheta! Suieratul ala si scart exagerat de cauciucuri s-ar putea totusi sa fie nos. Nu contrazic ca nu stiu!

    Leave a comment:

  • tokyodream
    Senior Member

  • tokyodream
    replied
    ei, na, e doar un A 3
    ca sa prinda 100 e in tr 3, la Honda ajungi in a doua

    Leave a comment:

Working...
X