ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine
Collapse
X
-
Hai LUPO! Hai LUPO! Honda rullz! te face o skoda!? Glumesc! Incearca!
Se pare ca am avut o mica pila la pro fm de la Honda( masina)! Auzisem eu un zvon ca G. Vintila ar avea un Type R si s-a confirmat:
http://forum.topgear.ro/index.php?topic=215.75
Leave a comment:
-
101 CP e diesel sau benzina? Daca e benzina nu cred sa fie foarte infipta... daca e diesel e alta treaba
Leave a comment:
-
Cand am luat craterul ala inainte de Sinaia , in luna mai aveam aprox 70. Mi-am spart doar cauciucurile. Luna trecuta cand mi-am indoit si jantele depasisem binisor 100. De aceea nu am observat groapa. Oricum , i-am facut directia pe calculator imediat dupa incident. De vreo 3 zile insa imi imi tragea f tare pe stanga. Am scos-o azi din service . Motivul :mi-au slabit valvele de pe partea stanga si scapau aer. Le-am schimbat pe toate 4 si s-a rezolvat . In oras nu prea mai conduc agresiv , e f. aglomerat , in afara merg intr-adevar cu viteza dar nu incomodez pe nimeni. Poate doar pe baietii cu table pe umeri
. Faza cu 2 bujii pe cilindru este adevarata. Mi-au spus cei de la service cand am adus masina prima data : sa vezi ce o sa te coste cand o sa le schimbi ! Nu-i problema , sa mearga masinuta bine , nu ma gandesc la costuri. Sa stii ca eu ma simt mult mai bine cu masina in afara orasului , in special pe autostrada sa pot sa o duc pana la limita maxima. Ti-am spus Toma consumul meu de asta vara : dus-intors Grecia cu 4 oameni in masina , full de bagaje + plimbat prin statiune si prin Salonic + drumuri pe la Meteora si alte de alea = 6.1 %.Resetat CB si mers o saptamana numai prin oras = 9.2%. Oricum gumele de iarna pe care le am sunt f. grele. Nu prea imi plac. O intrebare : de ce sa superi pe cineva daca iti expui o parere pe propriul post ? Maine seara am o provocare de la un prieten cu Skoda Octavia 101 cp. Si pe 400 de m dar si pe 1.5 km. O sa ma bata probabil datorita cuplului mai mare si a puterii in plus . Am condus-o si eu , trage bine. Dar sa fiti siguri ca nu ma las usor ! Ii dau pana ii sar pistoanele prin capota
!
Leave a comment:
-
Nu nu stiam! Daca ai mai multe informatii te rog sa-mi spui si mie. Sunt foarte interesat! Multumesc!
Toata lumea e contrariata de acest motor, mai putin cei care-l au. Realitatea e ca la vremea lui, a luat premii si a fost cel mai economic motor pe benzina. Si poate cei de la Honda numai pentru asta l-au creat: pentru oras, pentru consum. Bafta mea e ca l-au pus pe o bijuterie ca Honda Civic pentru ca la Jazz nu m-am gandit niciodata ca la o optiune. Am cautat alte masini cu motor mic innainte sa aflu ca civicul are 1.4. cum sunt mazda 2 de ex. Am descoperit din intamplare pe net si am cautat 2 ani dupa o oportunitate sa-mi iau 1.4.
Leave a comment:
-
Toma, stiai ca motorasul tau are 2 bujii pe fiecare cilindru care se aprind putin decalat astfel incat sa optimizeze consumul de carburant si puterea si cuplul?
Leave a comment:
-
Lupo parerea mea e ca ar conta si stilul de mers. Tu ai un stil mai agresiv de condus si e mai greu sa nu lovesti masina in gropi la viteze foarte mari. Si eu merg foarte mult, dar incerc sa adaptez viteza in functie de conditiile drumului pe care merg. Nu m-au deranjat niciodata suspensiile masinii. Dimpotriva! M-au deranjat altele de pe vw golf de ex. Se simte altfel un impact mult mai mare pentru masina cu suspensii mai moi. Parerea mea! S-ar putea sa ma insel! E doar parerea mea si nu vreau sa mai supar pe nimeni!
Leave a comment:
-
Originally posted by oprescutoma View PostAm si eu cateva intrebari tehnice:
1. Tata are la crv motor 2.2. ictdi care banuiesc ca este acelasi cu cel de pe civic 2.2.ictdi sau gresesc? Turometrul lui are zona rosie la 4000 rpm este la fel si la civic diesel?
2. ...
3. Deasemenea vreau sa stiu suspensia noastra e asistata electronic. Ca am urcat o bordura imensa si masina desi trebuia sa se lase greutatea pe spate, era ridicata in arcuri ca si cum ar fi dreapta.
4.Cand am fost la Suceava am luat niste damburi urate rau denivelari ale soselei la viteza mai mare. Ar fi trebuit sa se rupa masina daca eram cu matizul, ar fi trebuit sa atinga sub ea dar nu a atins nici macar scutul. E ceva computerizat de ridica masina sau sunt eu prea visator?
...
3,4. keep dreaming
Leave a comment:
-
Sa traiasca noul frate ! O sa facem in curand o echipa de fotbal ! Eu cred ca motorul de 1.4 101 cp este superior. Deci daca se vrea se poate scoate mai mult din 1.4 si fara turbina. Nici eu nu ma mai gandesc la consum. Cand e cazul o tin numai in 5000 ! Se simte chiar bine in astfel de turatii ridicate. Daca fac o medie lunara tot atata imi iese . Oricum nu pot conduce mereu agresiv , se compenseaza. Legat de suspensii iti spun un lucru. Sunt foarte hotarat sa le schimb cu unele adaptive. Acestea stock sunt groaznice pentru Romania. Orice mica denivelare se simte , orice gaura iti da emotii. Intrucat eu mi-am distrus in luna mai 2 cauciucuri intr-o groapa iar luna trecuta alte 2 + jantele aferente , cred ca esti prea increzator in suspensiile standard ale Hondei. Si tin sa precizez ca nu am fost pe niste drumuri de tara neasfaltate. Doar o groapa ceva mai pronuntata a fost de-ajuns. Masina mea este luata de la un dealer Honda din Belgia.
Leave a comment:
-
Salut Lupo! Nu stiu daca sti dar mai avem un frate muscheatar 1.4. E vorba de Tehmouse. M-am intalnit cu el saptamana trecuta. Baiat de treaba. Si-a luat masina exact din acelasi stoc cu mine: februarie 2008 inmatriculata in Germania. Acelasi niviel de echipare si jante. Culoare gri champagne desi credeam ca e gri galaxi. Ceea ce e deosebit in acest subiect este ca inninte sa gaseasca aceasta masina tehmouse (Alex) a vrut sa-si ia una cu noua motorizare 1.4. 101 HP i-vtec insa s-a dovedit a fi neserios vanzatorul. Chiar as fi vrut sa vad ce poate noua motorizare.
Tehmouse se infige cat poate in motoras. Pleaca de la semafor cu 5000 rpm pe a I a. I se rupe de consum si totusi a zis ca nu i-a depasit niciodata 9.5. la mers extrem. Si cand te gandesti ca am fost acuzat ca era o clona a mea.
Leave a comment:
-
Originally posted by oprescutoma View PostAcum doua saptamani, in mare graba pe autostrada, am testat iar masina la limita. Am ajuns la 150 in viteza a 4 a si 175 in a 5 a. In a 6 a nu m-am dus pana la capat ci numai pana la 178 ca a trebuit sa incetinesc.
La 35000 de mii, revizia a II a, ce ar trebuii sa schimb in afara de filtre aer, ulei si polen si bineinteles uleiul. Ma gandesc sa trec de la mobile 1 la castrol magnetec. Stiu ca lupo a folosit. Au fost probleme? E mai ieftin si poate chiar mai bun. Castrol are o istorie in spate legata de performante si protectie.
Salutari bussake! Pe locul 2 la rata norocului la pro fm, a fost sunat unul cu logan 1.6 16v vicecampion national la amatori. Cica omu rupea tot ce prindea pe la semafoare. Se pare ca nu a prins si un civic 1.8. sa-l invete ce si cum?
Leave a comment:
-
Am si eu cateva intrebari tehnice:
1. Tata are la crv motor 2.2. ictdi care banuiesc ca este acelasi cu cel de pe civic 2.2.ictdi sau gresesc? Turometrul lui are zona rosie la 4000 rpm este la fel si la civic diesel?
2. Ce sistem de tractiune inteleligenta are Civicul, ca azi am avur o problema. M-am infipt intr-o bordura cu bratul dreapta fata. Roata din drepata daea in gol. M-am dat jos din masina si l-am pus pe unu sa mpinga, dar nu a apucat sa se opinteasca, cand am apasat acceleratia, mi-a invartit numai roata din stanga si a coborat de parca o urcasem eu. Tin sa specific ca innainte sa ma dau jos, am incercat si innainte si innapoi si nu s-a miscat masina cu acceleratia la blana.
3. Deasemenea vreau sa stiu suspensia noastra e asistata electronic. Ca am urcat o bordura imensa si masina desi trebuia sa se lase greutatea pe spate, era ridicata in arcuri ca si cum ar fi dreapta.
4.Cand am fost la Suceava am luat niste damburi urate rau denivelari ale soselei la viteza mai mare. Ar fi trebuit sa se rupa masina daca eram cu matizul, ar fi trebuit sa atinga sub ea dar nu a atins nici macar scutul. E ceva computerizat de ridica masina sau sunt eu prea visator?
Bussake omul care a castigat la pro fm a concurat la raliul national amatori si a iesit vicecampion.
Leave a comment:
-
Vezi ca baietii pun MOTUL, ENEOS, etc nu prea am auzit sa bage Castrolciteste topicurile de ulei si ai sa gasesti cred si preturi si furnizori.
Ala cu 1.6 16V la ce era campion? (n-am inteles din text)
LE: Atentie - viteza medie - nu viteza maxima... nebun sa fii sa mergi cu 50 constant, pe DN1 am mers cu aproximativ 70km/h
Concursul s-a desfasurat pe un Opel Insignia EcoFlex 2.0ctdi - 160CP, a fost un traseu stabilit de cineva de la Promotor (asta de care iti ziceam ca l-am testat si cu Honda) de 25-30km. Trebuia sa te incadrezi in 40 minute (nu era cazul, oricum ca sa scoti consumuri bune nu trebuie sa mergi incet!), sa scoti cel mai bun consum (al doilea criteriu era viteza medie). Rezultatele le poti vedea aici: http://www.promotor.ro/saptamana-bra...nia-5158500/p3
Leave a comment:
-
Andrei_R daca merg numai cu 50 la ora iti scot si sub 4. Dar nu prea am pe unde sa merg atat de incet si nici timp. Daca ies din Bucuresti ies cu treaba si nu pot sa merg sub 100. Daca o sa am timp vreodata si nu va trebui sa ajung la destinatie in timp util o sa fac si acest test. Da-mi te rog mai multe detalii despre concursul cu consumul minim. Sa inteleg ca premiul a fost un insigna. Cu ce masina ai concurat ce viteza, ce distanta si ce consum ai avut? dar ceilalti concurenti?
Leave a comment:
Leave a comment: