ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Delphi
    replied
    Originally posted by oprescutoma View Post
    Asta e ce am eu pe bord pe A am consum 6.6 in 500 km
    pe B am 7.7. in peste 5000 km
    Eu as crede ca e invers cu A si B. La mine cel putin, dupa cum se vede in atasamente (scuze pentru calitate ), eu am 8,2% pe trip A (mers 60% in oras si 40% afara) si 9,7% pe trip B (mers numai in oras, ieri dimineata era 9,2%). Deci nu ai asa un consum fantastic. Daca nu ma crezi, la primul drum afara ma abtin si nu merg mai mult de 145 km/h si iti pun poze cu un consum de 6,3%.

    In alta ordine de idei - sau "in primul rand" - cu Civicul de 1.5 si 115 CP aveam un consum la pompa mai bun decat al tau pe CB, si in oras si afara. Nu mai vorbim de acceleratie.

    Originally posted by oprescutoma
    Nu ma deranjeaza ca ajung cu 3 secunde mai incet la 100 sau ca ajung mai lent de la 160 la 180, daca am un consum bun chiar si in oras, intretinerea este avantajoasa si urc o panta care mi-ar putea creea probleme o data pe an. Daca cantarim avantaje si dezavantaje din punctul meu de vedere 1.4. este alegerea potrivita pentru ce am eu nevoie! Si acum Hondari, ce ziceti, facem pace? Sau trebuie sa spun vreo parola ceva ca masina mea e vai ea sau asa ceva!
    Asa este, important este sa te simti tu multumit cu masina , in rest de acord: "give peace a chance!"
    Last edited by Delphi; 08-01-10, 19:45.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Bossake m-ai intepat iar!"Masina e clar puturoasa"?Nu nene tata a vazut din spate ca am depasit tot ce mi-a stat in cale, chiar m-a certat ca am facut unele depasiri cu masina in fata pe contrasens.Dupa cum va spuneau si ceialti muschetari, masina nu e puturoasa de loc.Face fata cu succes oricarei depasiri.Se duce pana la 150 intr-a 4 a destul de repede. Bossake chiar daca loganul tau supersonic poate face Honda mea la plecarea dupa loc, la viteza mare si la drum intins nu are sanse sa se comporte mai bine chiar daca poate merge mai repede!Matizul e o masina buna pentru oras. A fost s-a dus.Acum am Honda nu matiz.Vtin are dreptate! Nu trebui sa demonstrez nimanui nimic.In special celor care nu au mers niciodata cu un 1.4. dar vorbesc si critica, asa, doar ca sa se afle in treaba sau mai rau, n-au condus o Honda pana acum.

    Leave a comment:


  • Rares
    replied
    In legatura nu consumul, esti sigur ca nu ai o diferenta de 1-1,5 l/100km intre consumul real si cel afisat de CB?
    Orice ar fi, e absurd sa compari consumul civicului 1,4 cu cel al CRV-ului, care are un motor aproape de 2 ori mai mare si un cuplu....
    Last edited by hondatu; 23-12-10, 11:16.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Ajunge la 6500, dar taie gazul imediat dupa!

    Leave a comment:


  • LSD
    replied
    La 1.8 parca la 6800 incepe zona rosie... tot atunci taie si gazul?

    La ibiza (fosta masina) zona rosie incepea la 5750 (sau pe-acolo), dar gazul il taia la 6000. Banuiam ca si la honda e la fel - taie gazul undeva dupa ce incepe zona rosie.

    Leave a comment:


  • Den1GRator
    replied
    Originally posted by LittleM@n View Post
    la 1.8 i-VTEC taie gazul la 7200rpm
    la 1.4 i-DSI la 6500
    La 1.8 taie gazul la 6800 stock, si se poate duce pana la 7500.

    Leave a comment:


  • escobar
    replied
    Aha... deci pana la urma la 6000rpm taie gazul la 1.4 i-DSI

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Asta e ce am eu pe bord pe A am consum 6.6 in 500 km
    pe B am 7.7. in peste 5000 km
    Cine nu crede este invitat sa ne intalnim in Bucuresti sa le arat personal!
    Ramm tu crezi ca n-am altceva mai bun de facut decat sa inventez povesti pe forum si sa truchez poze! Nu castig nimic din chestia asta! Pur si simplu spun adevarul si eu si muschetarii. Povestim ce n-i s-a intamplat. Daca cei cu 1.8. nu cred sau tu problema voastra!
    Sustin in continuare ca masina este perfecta atat timp cat nu-i ceri mai mult decat poate da, dar nu este nici submotorizata si nici lenesa cum ati sustinut voi fara macar sa va urcati in ea innainte sa fac eu acest thread. practic a fost desfiintata si cand am vazut ce poate am scris! CAnd am gresit am rectificat astfel incat nimeni sa nu fie in eroare!
    Last edited by Aramia2008; 31-12-09, 17:24.

    Leave a comment:


  • dragostan
    replied
    1,8 i-vtec nu ajunge la 7200 nici batut sau cel putin al meu sigur nu o fi stricat?

    Leave a comment:


  • LittleM@n
    replied
    la 1.8 i-VTEC taie gazul la 7200rpm
    la 1.4 i-DSI la 6500

    Leave a comment:


  • lupo
    replied
    [Quote = Escobar; 301732] Nici 1.8 nu infige te in scaun, pur si simplu nu e suficient cuplu oricum si curba de cuplu e facuta tocmai in asa fel incat sa se intinda pe toata plaja de turatii. Sunt convins ca tipul cu o Skoda considerat ca 175km/he deja cam mult pentru o intrecere Si a renuntat. [/ Quote]

    Cam asta am vrut sa spun si eu. Sunt putini cei care duc masina pana la o limita superioara a vitezei. Chiar l-am luat pe bune. Referitor la motorul de barcuta pus pe 1.4 asta e chiar o remarca putin ofensatoare pt ceilalti posesori de civic. Eu am avut bani sa-mi iau si de 1.8 SH daca vroiam , masina m-a costat 13.400 euro (in octombrie 2008) de la un dealer din Belgia si inca 500 de euro ce am mai cheltuit cu asigurarea , inscrierea , impozit , rar, etc. Am optat pentru varianta asta deoarece avea doar 29.000 de km , reviziile la zi cu facturi cu tot , carte tehnica , stare impecabila etc. Celelalte aveau f. multi km , era chiar una albastra de 1.8 care costa 12.800. Sunt f. multumit de comportamentul masinii in special pe autostrada (in strainatate desigur ) si de faptul ca motorul nu oboseste la viteze mari pe multi km. Nu sunt multumit de cuplu si de putere in unele momente asta e clar. Intrucat se pare ca unii frati cu motoare de 140 cp privesc acest motor cu neincredere si iau totul ca niste simple povesti, va spun ca este ultimul meu post pe acest forum. Nu vreau sa cad in derizoriu . Va salut inca o data pe toti si va urez sarbatori fericite !

    Leave a comment:


  • ramm
    replied
    Sa fiu inteles mai clar: eu nu am ceva impotriva motorului! El a fost facut cu un anumit scop, asta e clar.
    Problema sunt 'povestile' de aici...
    Last edited by ramm; 31-12-09, 16:37. Reason: ca sa fiu inteles mai bine

    Leave a comment:


  • liviuiron
    replied
    ok, de'acord ca se exagereaza in ceea ce priveste motorul de 1.4 al civicului, pe aces theard,insa nu cred ca este ok atitudinea lui ramm . eu ii cunosc limitele, plusurile si minusurile civicului 1.4, insa fiecare are diferite exigente, pentru ca daca este sa ne luam dupa dorinte,,, in ceea ce ma priveste lucruile s-ar schimba radical
    oricum, daca s-a saturat, solutia este sa nu mai citeasca....

    cer scuze de offtopic : din pacate situatia mea nu imi permite sa vin la mai multe "reuniuni" honda si cum cea nationala este cea mai importanta prefer sa fac un efort din orice punct de vedere pentru nationala, totusi sunt si alte ocazii, de exemplu: voi majoritatea sunteti din Bucuresti iar eu am venit de mai multe ori sa vad meciurile Stelei
    w33bb0,Den1GRator un ID de YM ? (in cazul in care folositi YM)

    Leave a comment:


  • w33bb0
    replied
    Originally posted by ramm View Post
    Eu exagerez??? Oameni buni, mai cititi ce se scrie pe aici...Stiu ca si motorul de 1.8 are probleme daca masina este incarcata (hai sa zicem cu 3 oameni, cum s-a dat exemplul mai sus).

    Astept sa-mi raspunda cineva la provocare.
    Bre, am zis ca exagerezi din cauza nervilor provocati de povestile cu zane pe care le citesti. Adica-ti dau dreptate sa te apuce pandaliile si sa nu crezi o iota, ba chiar sa apostrofezi unele absurditati, dar nu-ti dau dreptate cand spui "motoras de barcuta teleghidata" sau cum i-ai zis.

    Nu te-am auzit niciodata spunand asta unui posesor de Jazz, dar, ce-i drept, niciun posesor de Jazz nu a pretins vreodata ca a scos untul dintr-un motor diesel de 100+bhp, mai nou de douasute de ani. Intelegi ce vreau sa spun?

    Rise above the petty BS

    Cat despre 1.8 si cat de lenes este (chiar si inainte de a pune doua perne din puf de graur in el)... Este!

    Leave a comment:


  • dumiflo
    replied
    Originally posted by Rares View Post
    True, se simt imediat 1-2 persoane in plus la motorul de 1.8.
    Toma, mai aveti un pic si ma faceti sa-mi para rau ca nu am ales motorizarea de 1.4. Economiseam si cateva mii bune la achitie, o caruta de bani pe combustibil si ma alegeam si cu o racheta. Damn, ce idiot am putut fi.

    eu acum ma apuc sa vad cat e un 1.4 SH...in conditiile de mai sus, e o adevarata afacere

    Leave a comment:

Working...
X