ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ticker
    replied
    teoretic si la 5d e posibil sa o scoti si sa o schimbi, fara sa schimbi tot bratul.

    ca nu se prea face, asta e alta treaba

    Leave a comment:


  • Corbu'
    replied
    La masinile vechi, da, scoteai bratul din punte, schimbai bucsa, bagai bratul la loc. La astea noi... dumnezeu cu mila

    Leave a comment:


  • Rares
    replied
    Aramia2008, iti spun 100% sigur ca asa se procedeaza in orice service Honda. Am un prieten cu civic 5d care a facut aceasta operatiune.

    Leave a comment:


  • Den1GRator
    replied
    Pe spate 100% se schimba toata puntea, nu te-a speriat nimeni, aia e procedura iar pretul eu stiu ca e cam 600 de eur.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Rares, o intrebare, fara suparare: Tu, stii ce spui? Am vorbit cu seful meu care e pasionat de motoare si mi-a spus ca ceea ce mi-ai zis tu e imposibil din puntul lui de vedere. Mi-a explicat ca bucsele sunt parti compenente ale bieletelor si e imposibil sa nu se gaseasca bielete separat de punte. Acum, e adevarat ca el a studiat pe masini si motoare mai vechi si ca a fost mecanic secolul trecut, insa rugamintea mea este sa-mi spui sincer, daca stii tu sigur ca puntea se inlocuieste cu totul pe spate. Ma gandeam ca primesc si eu un sfat ajutator, nu ceva aruncat ca sa ma sperie si atat. Ok. Daca sunt cele de pe fata cam cat m-ar costa. Stie cineva? Ca sa nu-l mai deranjez pe Domnul Danciu. Multumesc!

    Leave a comment:


  • LSD
    replied
    Am fost anul trecut in Maramures. Intradevar, drumurile sunt foarte proaste in judet.
    Dar peisajele sunt superbe.

    Daca mergi cu grija, n-o sa ai probleme cu masina.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Nu cred ca sunt cele de pe spate. Am sa fac totusi o verificare. Ma asteapta un drum lung in Maramures la Viseul de jos. Cica sunt niste peisaje superbe dar niste drumuri de ti-e groaza. Apoi, in vara sunt nevoit sa fac un drum la Praga. Toate bune!

    Leave a comment:


  • Rares
    replied
    Daca sunt alea de pe spate se schimba cu tot cu punte, iar daca nu mai ai garantie te costa undeva la 700 euro...

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    75000 km. Prima problema reala: zdrangane rau. Trebuie schimbate niste bucse. Se pot schimba numai bucsele sau fac parte dintr-un chit? Nu e cam devreme? Cat o sa ma coste schimbarea lor?
    .

    Leave a comment:


  • Robby_Alessio
    replied
    ...mai sunt...
    Ultima prezenta din cate-mi aduc aminte era postul lui @liviron pe "theard-ul" cu intrunirea nationala

    Leave a comment:


  • HonDanutzzz
    replied
    Deschide ochii!

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Intrebare: Mai exista muschetari pe forumul asta? Ca n-am mai vazut de mult pe nici unul.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Am vazut difetenta pe youtube. Nu este foarte departe, insa se vede diferenta clara cum urca peste 150 pana la 180. Asta nu inseamna ca nu-mi mai place a mea, dar recunosc ca mi-ar placea noua motorizare.

    Leave a comment:


  • Robby_Alessio
    replied
    O...T sa stii ca e muuult mai lejer decat cel vechi i-dsi. Lejer in sensul ca se misca mult mai bine ,se simt ''calutii'' in plus iar calitatea interioara e mai buna.Consumul nu-l stiu dar cred ca nu difera mult fata de vechiul i-dsi...
    YouTube - Video prova Honda Civic 1.4 i-VTEC Elegance usata - Concessionaria Fiori
    YouTube - Honda Civic 1.4 i-vtec type s
    YouTube - Honda Civic 1.4 ivtec 100ch I-shift-02

    Uita-te la video, probeaz-o, apoi valuteaza Eu personal daca-ti aduci aminte vroiam aceasta motorizare numai ca alestimentul difera pentru ca nu sunt in ROMANIACA.
    Parerea mea e ca daca o probezi vei simti singur diferentele.
    Baftos...

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Vezi ca acelasi motor e pus si pe Jazz-ul nou.

    Leave a comment:

Working...
X