ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    BogdanHCT
    Senior Member

  • BogdanHCT
    replied
    Eh lasa, ca tot asa ai scris si "aftermarchet" in loc de "aftermarket" si n-ai verificat. Mai bine scriai "dupapiata" . Probabil ai vazut 3 instant la 60 km/h pt ca era pe liber...

    Leave a comment:

  • Aramia2008
    Senior Member

  • Aramia2008
    replied
    Nu-mi vine sa cred ca am scris m-a in loc de m-au. Si nici n-am verificat.

    Leave a comment:

  • mitrasca
    Senior Member

  • mitrasca
    replied
    hai mai nu fiti rautaciosi ) "ceva aftermarchet" bine ca erau aftermarchet...ca daca erau aftermarket ...nu erau bune....

    revenind on-topic...eu am avut o problema asemanatoare la un clio...la care nu se gaseau pivoti ..ci doar bratul cu tot cu pivot...asa ziceau la reprezentanta....am fost la primul magazin de piese auto si am luat pivoti separat...asa cred ca e si la honda..o bucsa e o bucsa..se strica o schimbi..nu schimbi toata puntea..mi se pare o prostie...e ca si cum ai schimba si janta cand se uzeaza cauciucul

    Leave a comment:

  • Den1GRator
    Senior Member

  • Den1GRator
    replied
    Adica iti consuma mai putin dar merge mai tare ....iar asta "aspecte care m-a surprins foarte placut."...e manea.

    Leave a comment:

  • Aramia2008
    Senior Member

  • Aramia2008
    replied
    Honda a tinut cu mine de aceasta data. Nu erau bucsile, ci o bieleta pe fata dreapta care se schimba numai la set si nu e foarte mult. Am dat comanda de ceva aftermarcket dupa o dicutie cu baietii de la service. Cele originale, mult prea scumpe pentru mine. Am facut revizia si am trecut de la Castrol 0w30 la mobil 1, 0w30 full economy. Diferenta se simte chiar si la mine. Am vazut diferenta clara si la consum si la demaraj, aspecte care m-au surprins foarte placut. N-are rost sa va spun de cate ori am avut consum 3 instant la 60 km/h iar cu castrol abia tineam 5. Credeam ca ma usurez de 700 E sa schimb puntea, insa toate bucsile sunt ok. Oricum, am inteles ca Honda este sensibila la gropi si voi fi mai atent.
    Aramia2008
    Senior Member
    Last edited by Aramia2008; 14-05-11, 21:41.

    Leave a comment:

  • BlackMagic
    Senior Member

  • BlackMagic
    replied
    Originally posted by El_Hakim View Post
    @BlackMagic: +1. Perfect de acord cu tine...O fi ceva putred in Danemarca de schimba puntea! Nici eu nu am auzit sa schimbe puntea pt 2 bucsi...
    Singura explicatie pe care o vad ar fi ca atunci cand bucsa se buseste, odata cu ea buseste si puntea, si in cazul asta chiar daca schimbi bucsa, puntea fiind deja deteriorata, rezultatul nu e 100% ok si da cu virgula inclusiv la unghiurile rotilor, de unde alte belele.
    Cred ca cel mai usor de rezolvat "enigma" e ca cineva sa se apuce sa demonteze totul cu propriile forte atunci cand va trebui sa schimbe bucsile si astfel sa gaseasca si explicatia la problema noastra...sau poate cineva din vreun service sa ne "lumineze", desi nu cred

    Leave a comment:

  • BogdanHCT
    Senior Member

  • BogdanHCT
    replied
    Toma, dupa stiinta mea, bieletele nu au bucsi, ci pivoti. Pt edificare asta este definitia:
    BUCSA: Bucsa - element de articulatie prezent in mai multe sisteme care asigura o asamblare rigid/flexibila intre doua elemente metalice.
    Constructiv , bucsa se prezinta in mod comun sub forma de inele metalice in imbracaminte de cauciuc foarte dur.

    Leave a comment:

  • Aramia2008
    Senior Member

  • Aramia2008
    replied
    Tocmai, ca am vazut pe net pe un site pieleta spate. N-am invinovatit pe nimeni. Eu am incercat sa aflu daca e adevarat. Daca e sigur, sau asa crede el. Imi puteti spune si mie daca bucsa este parte integranta din bieleta sau nu?
    Aramia2008
    Senior Member
    Last edited by Aramia2008; 12-05-11, 22:02.

    Leave a comment:

  • BogdanHCT
    Senior Member

  • BogdanHCT
    replied
    @OT: Daca dadeai si tu un search pe forum nu il mai invinovateai pe Rares!!! Ce rugaminti de clasa a 2 a ai... Mai aveai putin si te puneai pe jelit Scuze dar nu m-am putut abtine )
    @BlackMagic: +1. Perfect de acord cu tine...O fi ceva putred in Danemarca de schimba puntea! Nici eu nu am auzit sa schimbe puntea pt 2 bucsi...

    Leave a comment:

  • WillyCR-VFAN
    Senior Member

  • WillyCR-VFAN
    replied
    Subscriu la ce spune BlackMagic sau poate imi scapa mie ceva !

    Leave a comment:

  • BlackMagic
    Senior Member

  • BlackMagic
    replied
    Pai da, dar n-ar putea sa-ti schimbe in garantie doar bucsile, si pe urma toata puntea, nu? Ca doar n-ar mai avea logica
    Sau naiba stie, poate chiar o exista o explicatie logica de ce schimba toata puntea...desi eu n-o vad...

    Leave a comment:

  • dragostan
    Senior Member

  • dragostan
    replied
    Solutia oficiala, in garantie, este schimbarea puntii. Dupa iesirea din garantie, pe barba proprie, se gasesc si bucsile respective

    Leave a comment:

  • BlackMagic
    Senior Member

  • BlackMagic
    replied
    Originally posted by LSD View Post
    Mi-au spus ca nu vin piese separat pentru a inlocui doar bucsele.
    Ce metoda mai buna de-atat sa-ti cresti vanzarile din servisare poate exista??
    Imi e foarte greu sa cred ca nu exista posibilitatea de-a schimba doar bucsile

    Leave a comment:

  • LSD
    Senior Member

  • LSD
    replied
    Pai vin si piese separat? Sau le-a luat de la dezmembrari?
    Si eu am probleme cu puntea spate, dar am mai amanat schimbarea ei. Mi-au spus ca nu vin piese separat pentru a inlocui doar bucsele.

    Leave a comment:

  • ticker
    Administrator

  • ticker
    replied
    un amic de-al meu a zis ca i-a schimbat ambele bucse pe spate la Carpati Motors, dar stia pe cine trebuie.

    Leave a comment:

Working...
X