If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eu zic sa te lasi de limba engleza ca esti cam praf...
Alea ce ai schimbat tu se numesc Bielete nu Pielete =))
Corect!. N-am vazut. Limba engleza am invatat-o numai din filme si desene animate si cateva ore de meditatie cand eram mic. N-am avut ocazia. sa o invat nici in scoala nici liceu nici facultate.Ma descurc in conditiile date sa ma uit la filme fara subtitrare si sa conversez destul de bine Multumesc pentru corectari! No way se scrie dezlegat. Multumesc celorlalti, la fel pentru urarile de bine. Raman Hondafan!
Hapy byrthday Aramia! Tocmai a implinit 100 000 km. Trebuie sa recunosc ca e o masina exceptionala sau poate am avut eu noroc mare. Pana acum nici o problema majora in afara de schimbarea pieletelor pe fata si povestea amuzanta cu siguranta arsa. Nu a mai prezentat fenomenul cu ambreiajul de foarte mult timp( de cand n-am mai facut reviziile la reprezentanta). Nu stiu daca e o coincidenta. Tin sa mentionez ca placutele originale au fost schimbate la 50 000 km cu emotie ca erau pe fier iar dupa ce am pus traditionalele "ferodo" care merg pe toate masinile, la 100 000 s-au tocit doar pe jumatate. Asa ca piesele recomandate de Honda placutele OEM spre exemplu pentru mine s-au dovedit a fi mult mai putin durabile decat banalele placute pe care le-am schimbat cu 420 lei fata, spate si manopera.
De consum nu va mai spun ca nu l-am mai resetat de cand am fost asta vara la Praga. Nu a mai depasit 7.0 nici cu aer conditionat. 80 % Bucuresti regim normal si 20% autostrada Bucuresti Pitesti. Nu mai am rabdare sa merg sub 135 pe autostrada si cu toate astea consumul nu mi-a mai sarit de 7%. Am renuntat la gpl ca nu voi mai merge atat de mult cu masina prin Bucuresti. Salutare tuturor, multa sanatate si la mai multi km fara probleme!
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Bun asa "mane" ... Spor in continuare
Sent from my Samsung Galaxy Tab GT-P7500 10.1 using Tapatalk
Hapy byrthday Aramia! Tocmai a implinit 100 000 km. Trebuie sa recunosc ca e o masina exceptionala sau poate am avut eu noroc mare. Pana acum nici o problema majora in afara de schimbarea pieletelor pe fata si povestea amuzanta cu siguranta arsa. Nu a mai prezentat fenomenul cu ambreiajul de foarte mult timp( de cand n-am mai facut reviziile la reprezentanta). Nu stiu daca e o coincidenta. Tin sa mentionez ca placutele originale au fost schimbate la 50 000 km cu emotie ca erau pe fier iar dupa ce am pus traditionalele "ferodo" care merg pe toate masinile, la 100 000 s-au tocit doar pe jumatate. Asa ca piesele recomandate de Honda placutele OEM spre exemplu pentru mine s-au dovedit a fi mult mai putin durabile decat banalele placute pe care le-am schimbat cu 420 lei fata, spate si manopera.
De consum nu va mai spun ca nu l-am mai resetat de cand am fost asta vara la Praga. Nu a mai depasit 7.0 nici cu aer conditionat. 80 % Bucuresti regim normal si 20% autostrada Bucuresti Pitesti. Nu mai am rabdare sa merg sub 135 pe autostrada si cu toate astea consumul nu mi-a mai sarit de 7%. Am renuntat la gpl ca nu voi mai merge atat de mult cu masina prin Bucuresti. Salutare tuturor, multa sanatate si la mai multi km fara probleme!
Cum spunea si colegul @den1grator "bine ca ai scapat numai cu asta" si gandeste-te ca mai ai cel putin inca pe atat pana ti se arde o alta siguranta :P
Sunt foarte usurat ca am rezolvat fara sa vreau o problema grava. Pentru cei care nu stiu, am avut erori in display cu " check System abs vsa" Acestea apareau la 3 - 4 minute dupa pornirea motorului si intrerupeau cele 2 sisteme. Ciudat era ca inainte ca cele 2 erori sa apara la fiecare pornire a motorului cele doua sisteme functionau perfect, lucru pe care l-am verificat. Timp de o saptamana pana m-am hotarat sa ma duc la service, am mers cu masina in regin de Dacie sau matiz, pentru ca abia am plecat de pe loc la semafor, am fost nevoit sa franez la distante mari de oprire si am simtit lipsa celor doua sisteme atat de importante in conditiile de pe carosabil, in Bucuresti si mai ales pe stradute. Trebuia sa rezolv urgent acaesta problema. Am ramas si fara claxon brusc. Totul a inceput cand bateria intr-o dimineata a cedat si n-a mai pornit masina. Am fortat putin butonul start engine si a II a zi mi-au aparut aceste erori. Greseala mea a fost ca am crezut ca nu era bateria pentru ca aveam curent la calxon, lumini, radio si noaptea la -20 grade am incercat sa pornesc masina de mai multe ori fara succes. Mi-au aparut tot felul de indicatori luminosi atunci, printre care si nerecunoasterea cheii cu antifurtul. M-am speriat si am lasat-o asa urmand sa o pornesc a II a zi cand mi-au aparut cele 2 erori.
Am hotarat sa nu ma duc la Honda ci la un client de-al meu sa-mi puna masina pe computer sa vada macar ce are pentru ca cei de acolo au preturi mult mai mici la operatiuni de genul asta decat Honda. Au stat oamenii de la service 2 ore cu mine, au incercat sa conecteze masina, au verificat in mers si mi-au dat verdictul. Computerul are o eroare. Incercati la Honda sa v-o repare dar cel mai probabil trebuie schimbat computerul de la abs. Senzorii n-au nimic. Ne pare rau n-avem cu ce sa va ajutam. Eu suparat ca n-am rezolvat si cu intrebarea in cap: " cat o costa computerul... sa vezi mii de euro acum", le spun ca nu-mi merge claxonul. Se uita ei si vad o siguranta arsa. Mi-o schimba si merge claxonul dar surpriza am avut-o pe drum ca erorile nu mi-au mai aparut, cei de la service nu mi-au luat nimic si totul e in regula. Asa ca nu faceti greseala mea. Nu apasati butonul engine mai mult de 15 secunde. Scrie in carte dar am citit dupa ce o facusem lata. Se pare ca acea siguranta pe care ei mi-au schimbat-o alimenta acei senzori si acestia nefunctionand corespunzator computerul masinii oprea cele doua sisteme. Daca va apar cele 2 mesaje care mie mi-au scos peri albi cel mai probabil e de la siguranta. Prin urmare ajung la 100 000 km si singura problema a fost o siguranta si bateria. Tot asa HONDA!
Salutam! Ma apropii de 100 000 km. Trebuie sa schimb bujiile. Nu prea am vazut ca s-a discutat acest subiect. Bujiile se schimba la 100 000 km. Cum se numesc si cat costa. Difera in functie de model motor sau sunt la fel pentru toate motorizarile?
N-am mai scris de mult pe aici si merita povestite 2 lucruri interesante privitoare la my Honda:
1. Vineri m-am intors din Maramures. In 3 zile am facut 1300 km pe ruta Pitesti- Brasov-Targu Mures-Bistrita-Viseul de sus (mocanita)-Vadul Izei-Sighetul Marmatiei-Sapanta-Baia Mare-Cluj-Alba Iulia-Sibiu-Valcea-Pitesti. 4 persoane in masina cu portbagajul plin, viteza intre 70-110. Am bagat 400 ron adica 80 l si am mai ramas la destintie cu aproximativ 7 l. Pe alocuri am mers si cu aer conditionat. Consum la destinatie Viseul de sus 5.6. iar la Pitesti 5.7.
Masina a tras bine in conditiile date pe drum drept. In panta mare intinsa insa s-a simtit lipsa puterii mai ales ca masina a fost incarcata. Ceea ce m-a impresionat pe langa consum, care indiferent ce spuneti e impresionant in conditiile date, este faptul ca, avand 4 persoane in masina si bagaje ma asteptam ca masina sa traga mult mai greu. Se simte clar diferenta intre uleiul pe care l-am avut cand am fost la Cluj, si acest incredibil pentru mine, Mobil 1 0w30 fuel economy, luat de la un membru de pe forum.
Poate am fost eu prea entuziasmat dar nu am mai simtit o asa mare greutate cu masina incarcata fata de drumul de la Cluj de acum 2 ani.
2. V-am promis niste detalii despre civicul american hybrid pe care l-a luat unul din amicii mei. Masina este din 2005 motor 1.3. 83 hp hybrid. Are forma civicului vechi. Parametrii sunt cei americani si nu cred ca pot fi schimbati. Mile si mpg. Masina este mai puturoasa decat a mea totusi.
Va asigur ca nu eram pe liber. Aveam aproape 70 km la ora si drumul era drept. Si nu mi s-a intamplat o singura data. Acum m-am obisnuit. Ce m-a surprins si mai placut este viteza care am atins-o pe autostrada pe sensul Bucuresti Pitesti unde in mod normal la un consum instant de 5 nu lua 115 fara aer, ca e putin panta pe anumite portiuni. Cu noul ulei am mers cu aer conditionat cu 120 aproape constant iar pe Pitesti Bucuresti fara aer cu 130 cu 5%. Diferenta pentru mine e clara si voi ramane numai pe acest ulei.
In alta ordine de idei, am schimbat bieletele la un service in care am cea mai mare incredere si m-a costat cu tot cu manopera 280 RON. La HONDA o bieleta costa in jur de 100 E. Pana la 75 000 km masina nu a avut nici o problema si merge ca noua. Nu am greieri, nu trage dreapta, nu mai troncane, caseta si discurile sunt ok. Toate bune!
bun asa...
km fara numar sau probleme si distractie placuta in continuare impreuna cu a ta "portocalie "
Va asigur ca nu eram pe liber. Aveam aproape 70 km la ora si drumul era drept. Si nu mi s-a intamplat o singura data. Acum m-am obisnuit. Ce m-a surprins si mai placut este viteza care am atins-o pe autostrada pe sensul Bucuresti Pitesti unde in mod normal la un consum instant de 5 nu lua 115 fara aer, ca e putin panta pe anumite portiuni. Cu noul ulei am mers cu aer conditionat cu 120 aproape constant iar pe Pitesti Bucuresti fara aer cu 130 cu 5%. Diferenta pentru mine e clara si voi ramane numai pe acest ulei.
In alta ordine de idei, am schimbat bieletele la un service in care am cea mai mare incredere si m-a costat cu tot cu manopera 280 RON. La HONDA o bieleta costa in jur de 100 E. Pana la 75 000 km masina nu a avut nici o problema si merge ca noua. Nu am greieri, nu trage dreapta, nu mai troncane, caseta si discurile sunt ok. Toate bune!
Leave a comment: