ARAMIA2008: '08 Honda Civic 5D Sport 1.4, Orange Tangerine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IB
    replied
    Originally posted by KMR View Post
    Uitaţi că GPL-ul este mult mai ieftin faţă de benzină
    Nu cred ca asta s-a vrut potentat in postul sau, ci cat de economic de motorul de 1.4. In caz contrar, si noi am putea pune oricand gaz pe un R18, nu?

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Da. Sedanul am vazut ca ar consuma mai putin ca 5d-ul. Puteam sa merg la nesfarsit cu acest consum. 4.4 pe drum fara a fi in vale e un consum incredibil pentru o benzinara dupa parerea mea. Eram pe a V a la 73 la ora. Probabil ca pot scoate acelasi consum intr-a VI a cu o viteza peste 90. Eu am considerat ca trebuie sa postez pozele fara sa dezbat. No coment.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

    Leave a comment:


  • IB
    replied
    Cred ca nici pe mine nu m-ar intimida un 1.4 dsi.



    Si de pe vremea cand faceam teste de consum:


    Diferenta este ca sunt sute de km, nu doar 7

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Uitaţi că GPL-ul este mult mai ieftin faţă de benzină

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Ca sa te mai linistesti, si fiindca imi esti simpatic, uite un consum in afara, la un motor de 1.8 benzina, 140 CP, dar pe o distanta mai mare decat a ta:

    Click image for larger version

Name:	SPM_A0104.jpg
Views:	2
Size:	24.3 KB
ID:	716027

    Si uite una de consum numai in oras (in Bucuresti):

    Click image for larger version

Name:	SPM_A0007.jpg
Views:	1
Size:	21.8 KB
ID:	716028

    Sa auzim numai de bine!

    Leave a comment:


  • rezare
    replied
    Supralicitez 5% cu 2.4 din dotare la 70km/h mers drept si uniform. Media pe 7 km e oricum relativ irelevanta.

    Leave a comment:


  • dragostan
    replied
    Hai sa ne intelegem, la 70km/h atat scot si eu cu vreo 300kg in plus si 55cp

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    God I love this car! Pe 7 km drum drept 70 km/h cu aer conditionat pornit pe gaz.
    Va dau si un consum minim in oras pe aproape 1000 km. Am iesit doar de 2 ori la Buftea si o data in Otopeni. In rest Bucuresti. Consum pe gaz calculat de 4 ori a iesit aceeasi valoare 9.6


    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
    Last edited by Aramia2008; 08-06-13, 13:37.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Ne-am luat la revedere de la Crv. A ajuns pe mana unui pasionat Honda. Omul este nasul si prietenul cel mai bun al tatalui meu are 3 Honde acum. Una a fost a lui civicul model mai vechi verde pe care vi l-am aratat pe thread mai in spate acum un an si i-a dat-o baiatului lui. El Are un Acord penultimul model full cel mai puternic motor si acum are si crv-ul. Acum o luna a luat pe firma pentru asociata lui un 5d diesel. Cand a vazut cum merge dupa 230 000 km la 180 la ora crv-ul, i-a zis lui tata ca el n-ar fi dat masina asta nici mort. Sa speram ca Sub-ul se va ridica la nivelul ei. Tata e incantat de noua masina.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Eu nu mai zic nimic. Am mai zis ca crv-ul nu mi se pare mai spatios ca civicul si in nici un caz mai confortabil. Pe bancheta din spate de la crv e un chin sa stai. Pe langa spatiul de la genunchi mic, spatarul ala e foarte inconfortabil si nici nu ai cum te sprijini comod sau macar sa-ti gasesti o pozitie comoda sa nu dai cu genunchii in scaune. Vorbesc de crv-ul vechi 2006. In civic si in xv stai foarte bine in spate si daca pui si cotiera stai foarte comod. Crv-ul are spatiu mare doar in portbagaj dupa parerea mea nu insa si in interior. eu nu stau comod nici in fata nici in spate cu genunchii. Am mers cu tata de nenumarate ori si niciodata nu m-am simtit confortabil in crv.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
    Last edited by Aramia2008; 23-05-13, 15:10.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Sa aiba noroc de ea!

    Pana la urma e in clasa cu Civic-ul, fiind o Impreza suprainaltata.

    E normal sa aiba portbagajul mai mic ca la Civic. Nici nu are rost sa comparam cu Skoda sau Logan ca si portbagaj.

    Spatiul e mai mare la CR-V, XV-ul fiind (ca si caroserie) cu o clasa mai jos. Cred ca o comparatie mai buna o poti face direct cu Civicul.

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    Ridicatura aia din cate stiu eu, face loc axului transmisiei la masinile cu propulsie sau integrala.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Gata. Afacerea s-a facut. Tata e de azi posesorul minunatei Subaru xv 2.0. benzina transmisie auto. Culoarea este unica in Romania pe Subaru: Desert Kaki. Cica ar fi fost comandata special pentru showroom de director dintr-o tara( nu retin), ca noi nu avem culoarea asta. Primele impresii dupa ce am mers pasager in spate: Incep cu minusuri: Fata de Honda materiale sunt mai slabe calitativ per total, m-am ingrozit cat de mic este torpedoul si cotiera. La mine in torpedo bagi tot bratul si cotiera este imensa pui un sac. La Subaru sunt foarte mici nu mici. Doua puncte minus pentru tata la aceste piese ca nu are unde sa-si depoziteze piesele si foile mapele etc. Apoi ce nu mi-a mai placut: Spatiul din portbagaj este dupa parerea mea mai mic ca la o skoda, logan si nu exista roata de rezerva nici macar mica. Si la civic este mai mare. Un alt lucru care nu mi-a placut dar am vazut ca toate masinile noi il au este ca in spate in loc sa fie podeaua dreapta la picioare e o ridicatura care desparte spatiul astfel incat desi masina este foarte spatioasa in spate pe bancheta nu pot sta confortabil 3 persoane, cel din mijloc e nevoit sa stea cu picioarele mai sus decat e cazul si e incomod. Nu inteleg de ce se face spatiul ala. L-am vazut si la Volvo si la bmw. Eu nu-l am si pot sta mult mai comod in spate 3 persoane daca nu exista acea ridicatura.
    In rest toate bune. Masina este foarte stabila. Motorul se infige bine desi nu a calcat-o decat o singura data. In viraje este ok. Are suspensiile mai moi decat Crv-ul si sunt mai confortabile. Spatiul este mult mai bine proportionat decat la CRV si e suficient loc pentru genunchi si pentru o persona de 1.90 si in spate si in fata. Scaunele sunt foarte confortabile atat in fata cat si in spate.
    Sistemul audiu este ok, am conectat telefonul la el, poti asculta muzica direct de pe el odata conectat. Camera de marchearrier este foarte utila. Display-ul mi se pare destul de mic. Putea fi mai mare dar ajunge. Cutia viteze nu am avut cum sa-mi dau seama doar din explicatiile domnului director are la volan padele manuale care schimba vitezele si poti face frana de motor in rest nu i-am gasit utilitate la funsctia manuala. Are foarte multe butoane utile pe volan. Farurile lumineaza foarte bine dar nu mi-am putut da seama daca sunt xenon sau halogen.
    Per total masina imi place, as fi multumit cu ea dar nu este o masina de familie clar. Garda la sol este impresionanta. Ai zice ca este catarat un crossover la inaltimea unui suv inalt. Am vazut si pe youtube ca este per total mai apreciata decat noua CRV asa ca eu cred ca tata a facut alegerea buna. O sa vedem consumul si daca se va descurca cu portbagajul... Acestea fiind spuse am hotarat sa stau departe o perioada de acest forum. Am spus tot ce aveam de spus si despre Aramia si despre gpl. Daca se va intampla ceva demn de povestit voi relata pe scurt fara sa mai hranesc polemici! Toate bune!

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Corect. Au dat-o in bara cu bordul. La anul facelift-ul hybrid o sa fie total schimbat. O sa arate cam asa.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

    Leave a comment:


  • bacu
    replied
    Subaru-ul asta e foarte reușit la exterior, bordul insa ca la orice subaru parca e din alt film, e incredibil de colturos si fad, dupa părerea mea... Oricum per total pare o masina reușită, sa o stăpāniti cu plăcere!

    Leave a comment:

Working...
X