If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sunt 2 thearduls la sectiunea Honda civic despre 1.4. parereri despre 1.4. dsi. Vorbesc the others isi dau cu parerea ca e puturoasa ca nu stiu de ce ar cumpara cineva. Tra lala. Maruta iar incepem. Daca zici tu ca ajungi cu loganul 1.6. la 10 secunde 0-100 km
Bravo tie. Poate ai NOS. Nu conteaza. conteaza cum se comporta intr-o depasire si crede-ma nu se compara cu Honda un Logan. Eu stiam ca ajunge in 13 secunde dar se poate scoate si mai putin cu 1.4. E destul de sprintena la plecarea de pe loc. La 60 ajunge in 7 secunde.Oricum nu cred ca ar conta asa de mult. LOganul e si mai usor cred. Honda civic 1.4 83 Hp e masina de oras 1.8 de circuit autostrada.
Da, dar si cu 1.6 MPI tot iesi cu 11"50. Astea sunt datele producatorului .
Nu inteleg de ce Toma crede ca toata lumea are ceva cu el. Am vrut doar sa coboare putin cu picioarele pe pamant. Eu merg destul de des cu Jazzul care are cu vreo 200 de kg mai putin fata de Civicul 1.4 si nu mi se pare deloc sprinten.
Abia astept sa vina Nationala sa ma dau cu mashinutza lui liviuiron .
mai era cineva care vrea sa se dea cu masinuta mea ..am retinut doar ca are un 2.2 si mi-a promis ca daca ma urc in masina lui nu o sa vreau sa ma mai dau jos din ea
mai era cineva care vrea sa se dea cu masinuta mea ..am retinut doar ca are un 2.2 si mi-a promis ca daca ma urc in masina lui nu o sa vreau sa ma mai dau jos din ea
Poate fugi cu ea
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Da, dar si cu 1.6 MPI tot iesi cu 11"50. Astea sunt datele producatorului .
Nu inteleg de ce Toma crede ca toata lumea are ceva cu el. Am vrut doar sa coboare putin cu picioarele pe pamant. Eu merg destul de des cu Jazzul care are cu vreo 200 de kg mai putin fata de Civicul 1.4 si nu mi se pare deloc sprinten.
Abia astept sa vina Nationala sa ma dau cu mashinutza lui liviuiron .
Comparatia , chiar si pe motoare cu datele producatorului , intre Honda Civic si Logan este total exagerata. Eu iau orice ''cutie'' de Logan , chiar si pe ala de 1.6 16 V la orice liniuta , oricand cu 11.5-ul lui cu tot. N-are cuplu , e un motor ''sugrumat'' fara vlaga , e prea inalta si are schimbatorul ca un melesteu de facut mamaliga. Pana schimba vitezele...
Sa va dau 2 exemple:
1. Civic 1.4 contra Megane 1.6 110 cp (cam acelasi motor de pe Logan dar mai sprinten) - la 140 i-am dat a 6-a si m-am dus pe langa el lejer. Baga tare si el , pentru ca nu a vrut sa ma lase. ( o fi crezut ca am 1.8 )
2. Civic 1.4 contra A4 1.9 TDI numere Italia - I-a dat ala de-i sareau ochii prin parbriz (m-am uitat la fata lui cand am ajuns laga el) . Drum intins la iesire din Onesti spre Brasov. A scos la fum... si pe toba (cand a bagat pedala la fund) si pe nas
La 150 i-am dat a 6-a , i-am facut cu mana si m-am dus. Niciodata nu m-am simtit atat de bine Si asta pentru ca intr-adevar tipul i-a dat blana puternic , ii fierbeau ochii de ciuda cand i-am luat fata.
Chiar e acelasi motor de pe Jazz ? Mie mi se pare ca suna altfel. Am mers cu S Type de 1.8 , 140 cp pana la Bucuresti si nu am observat mari diferente la accelerarile din depasiri normale. Era mai rapida la cele de pe loc. Daca o sa te dai cu 1.4 o a vezi ca e neasteptat de faina.
sall...all . si salut "fratilor" cu puteri de 1.4 i-dsi.(vreau sa o cumpar...)Ce imi puteti spune despre civicul 5d 1.4 i-dsi.Referitor la piese de schimb consum defecte calitati........in fine.O parere serioasa nu doar de laude...
Taxe mici , asigurare ieftina , consum mic fata de 1.8 , look superb. Daca vrei sa achizitionezi un 1.4 cauta varianta sport . Are in plus fata de comfort : pedale sport , jante aluminiu , proiectoare , torpedou cu refrigerare . S-ar putea sa mai fie ceva diferente , ti le-am spus pe cele care conteaza. In ceea ce priveste confortul , este la fel cu modelul de 1.8. Te simti bine in ea , are scaune sport care iti asigura o pozitie f. buna si deloc obositoare la drum intins . Geamuri el. fata -spate , cotiera fata - spate (cea din urma rabatabila si cu suport pentru 2 beri ) , scaune spate pliabile independent si pe 2 directii , ABS , ESP , directie asistata electronic , klimatronic , MP3 cu 6 boxe si SHC (daca mergi mai tare iar zgomotul de rulare este mai mare , sistemul audio isi ajusteaza singur volumul ) , comenzi audio pe volan , volan imbracat in piele , schimbator impecabil cu reprize scurte si 6 viteze , [B][B]distributie pe lant - deci ai scapat de schimbat cureaua si rola intinzatoare , 6 airbag-uri din care 2 cortina , tapiterie foarte frumoasa ca si cuoare si material bun si surpriza : se poate da jos f. repede sa o speli deoarece este prinsa cu fermoare bine lucate si care nu se vad. Ulei Castrol 5W40 = 5l -116 lei de la un distribuitor , filtru ulei mann 15lei. Atat am schimbat pana acum ( in afara de cauciucuri ). Tinuta de drum excelenta , foarte stabila in curbe , usor de parcat in oras , usor de schimbat benzile si sa te bagi printre masini. Am lasat la urma bordul : in primele 2 saptamani ai sa te simti ca la un playstation dar e foarte usor de invatat . E orientat spre sofer , iar culoarea albastra , turometrul imens si afisajul digital al vitezei te vor face sa te simti ca intr-o nava spatiala. In plus , daca esti singur , ai toate sansele sa nu mai scapi de admiratoare . Eu sunt casatorit , pacat ca nu mi-am putut permite sa o cumpar cand eram solo . In depasiri poti sa te bagi fara frica si sa iei cate 3 odata.
Dezavantaje : in afara de faptul ca ar fi putut sa bage si ei macar 100 cp pe motor ( care nu e chiar de 1.4 curat , e de 1340 cmc ) nu am observat nici unul. E mai mult un disconfort psihic sa te gandesti ca ai 83 cp pt. ca daca stii sa-i dai si ai nevoie nu te lasa la greu. Desigur daca faci liniute nu vei intrece un 1.8 140 cp . Dar in rest vei fi la fel ca el E ca un Q5 sau un Tiguan nu ? Sunt verii mai mici. A , si inca ceva : daca accelerezi usor , constant , vei observa cum la 2400 incepe a traga motorul , are un zvacnet de parca te impinge cineva de la spate. Este foarte misto senzatia. Numai pe Honda am simtic chestia asta . Pe Civic la 2400 , pe Type S la 2800. Eu nu mi-am cumparat 1.8 din cauza consumului pe care l-am vazut pe Type S la drum intins - 8.7 % si a taxelor mai mari pe care urma sa le platesc pe viitor. Oricum , cine vrea putere nu se gandeste la consum. Dar eu veneam de pe VW Lupo , deci saltul a fost mare.
Concluzie :daca vrei Honda Civic si ai bani ia-o indiferent de model. Nu vei fi dezamagit . E HONDA , e o maina cu istorie , ai ceva diferit .
E bravo Lupo un muschetar adevarat. Multumit de sabia lui. Dar scuze p-aia cu a4 TDI 1.9 n-am cum sa te cred.Vreau dar nu cred. Te lasa ala in urma de nici nu-l vedeai daca se punea cu tine. TDI are cuplu de peste 300. Frate-meu are Vw 1.9 TDI 115 CP si are cuplu peste 200. gandeste-te ca nu se pune nici 1.8. cu un Audi A4 si TDI. Sa fim seriosi. Cred ca nu mai avea ala motorina multa si tu i-ai dat el i-a dat pana la un moment dat cand a renuntat sau nu s-a pus cu tine. Oricum Muschetarii recomanda Toti pentru unu si unu pentru toti 1.4. Rules! Ia-ti 1.4. nu ai ce regreta. Daca te gandesti ce sa alegi intre seat hiundai, kia, mazda, vW ia-ti Honda Civic OZN!
Da la drum intins autostrada cand ajungi la 175- 180 zici ca mergi cu 100. CU loganul daca ajungi la 175 vreodata in vale zici ca se rupe masina. Si atunci te mai gandesti sa compari 2 secunde in plus ajunge la 100 km/h. Alegeti voi Logan in loc de Honda 1.4.! Hai nu va inghesuiti. E intr-adevar la plecare mai greoaie dar cand se intinde si ajunge la 180 imediat simti diferenta si nu mai conteaza acele 2 secunde. Si intrebare cat consuma loganul la 140 ca eu am la 140 la 4000 4 becuri verzi incredibila cifra de 6.5 hai 6.8 maxim. La 170 se duce la 9 maxim. Mai comparati Loganul cu Honda 1.4.!?
Dragi muschetari mioritici,
Nu va mai ambalati atata pentru nimic si nu mai cititi printre randuri. Eu sunt de partea voastra.
Observatia mea a fost strict teoretica si cu referire directa la afirmatiile cum ca un Civic 1.4 "demareaza mult mai bine ca un Logan 1.6". Iar pe hartie nu-mi iesea diferenta de 4 secunde sa prinzi suta , plus un handicap de gabarit de vreo 100 kg in defavoarea Civicului. Atat si nimic mai mult. PUNCT
Ca in practica se intampla altfel, se poate, dar nu prea ma intereseaza... En garde, les mousquetaires !!!
sal din nou...e de "nashpa" nu mi.a acceptat banca cu "finantziarul ei-Findomestic" asa ca visul tre sa mai astepte........( am sa incerc direct la dealer-ul honda de aici din Pistoia _IT sa vad daca imi dau vreo sansa.... asta depinde in mare parte de finantziarul care-l au.....sper sa ma duc cel tirziu simbata sa vad daca ei imi dau un da... in rest.....TRISTETEEEEEEEEEEEEEEE...pt un
vis deocamdata neimplinit...( bafta si daca va intereseaza am sa va tin la curent cu ceea ce am rezolvat.....pin atunci traiesc cu speranta---
HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/
E bravo Lupo un muschetar adevarat. Multumit de sabia lui. Dar scuze p-aia cu a4 TDI 1.9 n-am cum sa te cred.Vreau dar nu cred. Te lasa ala in urma de nici nu-l vedeai daca se punea cu tine. TDI are cuplu de peste 300. Frate-meu are Vw 1.9 TDI 115 CP si are cuplu peste 200. gandeste-te ca nu se pune nici 1.8. cu un Audi A4 si TDI. Sa fim seriosi. Cred ca nu mai avea ala motorina multa si tu i-ai dat el i-a dat pana la un moment dat cand a renuntat sau nu s-a pus cu tine. Oricum Muschetarii recomanda Toti pentru unu si unu pentru toti 1.4. Rules! Ia-ti 1.4. nu ai ce regreta. Daca te gandesti ce sa alegi intre seat hiundai, kia, mazda, vW ia-ti Honda Civic OZN!
Da la drum intins autostrada cand ajungi la 175- 180 zici ca mergi cu 100. CU loganul daca ajungi la 175 vreodata in vale zici ca se rupe masina. Si atunci te mai gandesti sa compari 2 secunde in plus ajunge la 100 km/h. Alegeti voi Logan in loc de Honda 1.4.! Hai nu va inghesuiti. E intr-adevar la plecare mai greoaie dar cand se intinde si ajunge la 180 imediat simti diferenta si nu mai conteaza acele 2 secunde. Si intrebare cat consuma loganul la 140 ca eu am la 140 la 4000 4 becuri verzi incredibila cifra de 6.5 hai 6.8 maxim. La 170 se duce la 9 maxim. Mai comparati Loganul cu Honda 1.4.!?
Se poate sa nu-i mai fi dat ala , nu zic nu. Impresia mea si a celui din dreapta a fost ca tipul i-a dat blana ca sa nu ma lase . Era lipit de volan , scotea fum ( semn ca accelera puternic ) si a crescut de la 100 la 150 imediat cum m-am postat in dreptul lui. Eu a trebuit sa reduc de la a 5-a la 4-a ca sa am demaraj sa-l iau. Poate i-a fost frica sa se duca peste aceasta limita. Mie nu. Era drum drept , nu era aglomerat , si ma simt in siguranta cu Honda atunci cand merg cu viteza.
draga lupo, cum sa dai dintr-a 5-a intr-a 4-a in conditiile in care erai langa ala care avea 150 km/h ? pai asa chinui tu motorasul de 1.4 ? plus ca a trebuit sa si accelerezi intr-a 4-a ! ... te rog sa tratezi motorasul cum se cuvine
Salutare muschetarilor si scuze ca nu am intrat cam de mult timp pe forum. Vad ca threadul lui oprescutoma despre micul lui OZN se transforma usor in threadul celor cu 1.4 iDSI, si asta nu poate fi decat de bine, deoarece cei care vor sa-si ia Civic 1.4 sa se uite intr-un singur loc dupa pareri. Anul trecut eu nu am gasit asa ceva si am avut mici indoieli in privinta achizitiei masinii, dar nu regret nimic si sunt mandru de masinuta mea... Cu ocazia asta am aflat si eu ceva nou care nu face decat sa ma bucure. Civicul meu de 1.4 are distributia pe lant !?!
Ca recomandare pentru cei ce vor sa-si ia Civic: sa fie echipare cel putin Sport, daca nu chiar Executive. Comfort chiar nu merita. Desi din cate stiu eu 1.4 are doar Comfort si Sport, iar 1.8 si 2.2 doar Sport si Executive, dar nu bag mana in foc pentru asta.
In ceea ce privste consumul de ulei, nici eu nu am observat diferente pe joja din iulie 2008, cand am avut ultimul schimb. Si nici nu o sa completez, daca nu e nevoie.
Bafta tuturor!
Comment