TICKER: '08 Honda Civic 5D 1.8 Sport, Champagne Silver Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ticker
    replied
    Pe joja nu imi scadea pana la revizie sub minim.

    Leave a comment:


  • InjectoR
    replied
    Originally posted by ticker View Post
    Dupa 10 ani si ceva si 179500 km, pentru prima data, mi s-a aprins pe bord indicatorul de nivel de ulei scazut. Asta in conditiile care pana acum nu consuma 0W20.
    Da-mi voie sa te intreb: afirmatiile tale de pana acum precum ca n-ai consum de ulei (0w20) se bazau pe faptul ca nu s-a mai aprins martorul de nivel ulei scazut?
    Sa inteleg ca niciodata n-ai verificat joja?

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Dupa 10 ani si ceva si 179500 km, pentru prima data, mi s-a aprins pe bord indicatorul de nivel de ulei scazut. Asta in conditiile care pana acum nu consuma 0W20.

    Asta e, la revizie trecem la Eneos Sustina 5W30.

    Firul de Aux de care ziceam mai sus pierde stereo-ul (merg boxele doar pe dreapta), si am comandat alt fir care sa intre in cealalta mufa astfel incat sa imi reactivez comenzile de pe volan in mufa de cd changer. Acum asteptam...

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Dupa 10 ani de functionare unitatea radio si-a dat obstescul sfarsit.

    Noroc ca isi pune lumea upgrade cu 2din cu navigatie ca am gasit una la un coleg de forum.

    Gasit tutorial pe net si am pus unitatea noua... am din nou muzica. MI-am pus si fir de Aux cu ocazia asta, doar ca nu mai am comenzile de pe volan functionale. Presupun ca e de la cablul Aux bagat in mufa de cd changer... mai am o mufa in spate si trebuie sa iau altu cablu Aux pentru cealalta mufa...

    Mai verific

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    La GD cel mai eficient a fost să dau farul jos. Mult mai puțin timp pierdut și mai puține zgārieturi pe māini rămase, decāt dacă aș fi īncercat pe la roată/carenaj.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Nu stiu la GD. Eu am avut Jazz GE si a fost foarte usor sa schimb becurile de scurta si pozitia - toate pe la compartimentul motorului.

    Leave a comment:


  • InjectoR
    replied
    Originally posted by ticker View Post
    Au cam gandit-o cu fundul inginerii Honda partea cu schimbarea becurilor, mai ales la semnalizatoarele din fata.

    M-am chinuit sambata vreo 45 de minute pentru un bec de semnalizare - varianta pe la roata fata (cum e indicat si in manual). Am mai rupt si doua clipsuri (deh s-a copt plasticul dupa aproape 10 ani...)
    e mai rau de cat la jazz-ul GD?

    Leave a comment:


  • alexme24
    replied
    Da, e chinuiala enorma cu becurile si mai ales cele de pe partea soferului. Accesul e infim. Eu pt becuri ma duc la reprezentanta, nu ca ma dau banii afara din casa, ci ca mereu a durat foarte putin operatiunea si macar isi bat ei capu nu eu.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Au cam gandit-o cu fundul inginerii Honda partea cu schimbarea becurilor, mai ales la semnalizatoarele din fata.

    M-am chinuit sambata vreo 45 de minute pentru un bec de semnalizare - varianta pe la roata fata (cum e indicat si in manual). Am mai rupt si doua clipsuri (deh s-a copt plasticul dupa aproape 10 ani...)

    Leave a comment:


  • Wagner
    replied
    Esti pe-aproape. La a mea operatia de reglaj tacheti a fost undeva la 270 lei. Garnitura OEM pe care ai instalat-o acum se pare ca rezista mai bine, inclusiv la montare/demontare (mie asa mi-au dat de inteles cand am facut operatia).

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Da am mers pe Bosal complet.

    Nu stiu cat a fost doar reglajul. Factura pt toate operatiunile a fost 730 din care vreo 90 garnitura OEM care se schimba la reglaj si care avea o scapare mica (am impuscat 2 pasari vu un glonte). Restul pieselor de pe epiesa. Pot doar sa estimez cam 300?

    Leave a comment:


  • fetherw80
    replied
    aveam eu finala cu 25k km maxim parca in stare buna...
    Cam cat a fost reglajul de tacheti ?

    Leave a comment:


  • bekxy
    replied
    Īncă-i domnişoară la 160k.
    Mulţi īnainte!

    Zdăngănelele de 180 lei au fost originale sau tot Bosal?

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Am recuperat masinuta de la Asko lasate ieri.

    Operatiuni:
    - reglaj tacheti
    - inlocuire garnitura
    - schimbat discuri spate (ATE)
    - schimbat discuri spate (ATE) - cele vechi -tot ATE- au tinut doar un schimb, deci vreo 70k km... Am preferat totusi sa raman pe un setup consacrat, decat sa experimentez
    - schimbat finala cu una noua de la Bosal + suruburi/garnituri aferente (au fost 180 de lei draciile de accesorii)

    Imi era dor de masinuta mea. Avem 159990 km (ce mai, 160k )

    Cei de la Asko (multumesc Andrei si Alin) m-au ajutat cu un CR-V-el sa ma plimb pana imi recuprerez masina.

    Cum tot sunt fan mare CR-V o sa fac si un review pe forum pentru potentiali doritori.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    multumim!

    Leave a comment:

Working...
X