TICKER: '08 Honda Civic 5D 1.8 Sport, Champagne Silver Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • octi_b
    replied
    Eu am denso si nu se plafoneaza. Si merge ok.

    Leave a comment:


  • bacu
    replied
    Ticker, eu am un set de bujii originale de civic daca te interesează, rămase de la o comanda cox...

    Leave a comment:


  • fetherw80
    replied
    @ticker, din ce stiu eu singurele bujii care se potrivesc sunt ngk, cele denso nu se potrivesc pentru ca au alt "pat" , din ce am inteles cu cele denso, se plafoneaza pe la 180 si ceva, eu achizitionasem denso iridium si le am schimbat cu ngk.

    Leave a comment:


  • Wagner
    replied
    Bafta multa!

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Da, multumesc. Il sun azi.

    Leave a comment:


  • Wagner
    replied
    Multam ' !

    PS. Ti-am trimis aseara un PM (nu stiu daca a ajuns la tine)

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Catalin, asa e. Din pacate in Romania realitatea e alta.

    Wagner, da raman tot pe 0w20 ca nu o deranjeaza. Nu e absolut nici o diferenta cu bujiile noi. Ce-i drept uitandu-ma la cele vechi, parea ca trebuiau inlocuite (parerea mea neavizata - la Asko acum un an ziceau de cele vechi ca mai merg pana la anu)

    Leave a comment:


  • CatalinP
    replied
    Eu cred ca o masina trebuie intretinuta corect indiferent ca va fi inlocuita peste 6 luni sau peste 6 ani. Pentru siguranta proprie si a celor dragi.

    Leave a comment:


  • Wagner
    replied
    La mai mare!

    Ai mers tot pe ulei 0W20? Cu bujiile noi se simte vreo diferenta?

    Ma bucur ca mai exista si alti oameni (in afara de mine) care nu vor sa renunte asa usor la Honda...
    Last edited by Wagner; 22-09-15, 20:13.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    @g - da, dar as vrea sa trec la altceva cu amperaj de pornire mai mare.
    Polish - la Targu Mures, inainte de o nunta s-a ivit ocazia

    @harris - dpdv meu de vedere merita, pentru ca vreau sa mai tin masina probabil inca pe atata. Ca "feeling" nu e nici o schimbare.

    Leave a comment:


  • harris
    replied
    @ ticker, totusi nu ai spus, merita sau nu schimbat filtru de benzina. L-ai schimbat ca asa scrie la revizia de 12o.000 ?.

    Leave a comment:


  • [g]
    replied
    Te-a tinut bine bateria, contrar ultimului val de impresii despre Varta.
    Unde ai bibilit vopseaua?

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    02.2011 - 09.2015 RIP baterie Varta B32

    Zilele trecute totul OK. Azi nu a mai vrut sa invarta nici un sfert...

    Concluzie: Trecem la Exide Premium tot 45Ah, aceeasi dimensiune, dar 390 A in loc de 330 A curent de pornire. Tot e sub cei 420 A de la bateria originala dar e o imbunatatire. :|

    P.S. A primit un soft polish+sealant ca nu a mai avut parte de unul de mult timp.
    Last edited by ticker; 22-09-15, 11:58.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    A mai trecut un an, a mai trecut o revizie (cea de 120k km).

    Schimbat ulei si filtre uzuale.
    Schimbat filtrul de benzina (http://www.coxmotorparts.co.uk/genui...er-p-2111.html)
    Schimbat un o ring la motor + 1 dop.
    Schimbat bujiile NGK cu Denso (Iridium).

    All good. Maine primesc si nota de plata

    Leave a comment:


  • georgem
    replied
    Spalata la concorso o sa arate bine si la 200.000 km!

    Leave a comment:

Working...
X