DRAGOS: '07 Honda Civic 5D 1.8L M/T Sport, Nighthawk Black

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Capul de planetara aftermarket luat de la ei + montajul 800 lei. Pe original aceeasi piesa plus montaj iesea undeva la 2500lei. garantia in ambele cazuri este de 3 ani.
    Piesa aftermarket este Spidan sau Cifam nu stiu exact.
    2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
    EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

    Comment


    • mai bun calitativ ar fi SKF decat Spidan
      cel mai taran taran, este taranul de la oras !

      Comment


      • A eliminat cumva acel scartait ( asemanator scartaitului de cauciuc ) la virare ?
        '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
        ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
        ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

        Comment


        • Corsaru
          Problema cu SKF este ca nu se potriveste, oferta de aftermarket pe aceste piese e destul de restransa.Spidan face parte din GKN cel care face si planetarele originale.

          T-Bone
          acel scartait de care zici tu este de la flansele amortizoarelor, eu aveam niste pocnituri la virarea pe loc.
          2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
          EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

          Comment


          • Dragos
            Trebuia sa vorbesti cu userul adilau. Ii dadeai VIN-ul masinii si iti spunea ce oferte aftermarket la cap de planetara iti putea aduce. Si tudorart a colaborat intr-o vreme cu el, vezi la el pe topic
            Stiu cine este Spidan. Comparatia aia cu SKF o stiu de la mecanici. Daca nici aia nu stiu ce vorbesc, eu nu mai zic nimic
            cel mai taran taran, este taranul de la oras !

            Comment


            • Dupa schimbarea capului de planetara e totul ok.
              Maine intra la o cosmetizare mai ampla la Honda Brasov. Dupa un mic incident avut in vara m-am ales cu niste clame rupte la ambele faruri si la grila asa ca o sa le schimb pe toate piese originale plus o vopsire bara fata si capota.Sper sa iasa totul ok ca la pret ma cam durut un pic buzunaru. Pe partea mecanica in schimb nu am ce sa ii mai reprosez am deja aproape 195.000km.
              In schimb va anunt ca dupa aceasta operatie masina va intra la vanzare.
              O sa ii fac si aicea anuntul cat si pe alte situri de specialitate.
              O sa incerc sa vad ce oferta au la civic sedan daca ma incadrez in bani o sa iau sedanul daca nu ma voi orienta spre un Renault Megane,Nissan Pulsar sau Seat Toledo.La toate am facut drivetest si mi-au placut pe benzina in special.
              Dragos
              Senior Member
              Last edited by Dragos; 23-10-16, 13:14.
              2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
              EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

              Comment


              • Tot nu ma lasa sufletul sa o dau mai ales ca am bagat in ea 10.000 lei nici nu s-ar mai merita.
                Am fost si vazut lunile astea mai multe masini diferite marci.Am avut pentru o saptamana o Skoda Rapid dar nu ma dat pe spate.
                Intre timp am echipat-o de iarna cu anvelope Hankook Kinergy 4S H740 all season 225/45 R17. Pana acum nu am ce sa le reprosez.
                Ca tot nu mai statea haionu i-am luat ieri niste amortizoare noi . http://www.hondafan.ro/forum/attachm...0&d=1483031838
                Ca tot tragea dreapta si imi dadea dureri de cap dupa ce am facut geometri la 3 serviceuri dieferite am dus-o saptamana trecuta la Honda si a reiesit ca are joc in bieletele de directie mai ales in aia de pe stanga. Cu vizita asta au pus si calculatorul pe ea aveam o eroare de Airbag, mufa de sub scaun sofer oxidata, au sters erorile ce le mai avea pe acolo cica am bateria slaba dar a pornit la sfert la -16 grade zilele trecute .
                Dupa sarbatori o sa le schimb pe ambele dar si capetele de bara sa nu ma mai doara capu fac imediat 200.000km. Am gasit pe Laemforder si TRW la pret ok.
                In rest sper sa nu mai cada ceva pe la ea urmeaza si un schimb de ulei si filtre cat de curand.
                Cu uleiu sunt cam indecis acum am Ravenol VST 5W40 dar dupa 7000km a cam inceput sa il pape pe semne ca cam atat duce acest tip de ulei.
                Cred ca tot pe Valvoline 0w40 voi merge dar ma mai documentez poate gasesc altceva.
                A pe fata am pus discuri si placute TRW acum ceva timp. La inceput mi s-au parut ok placutele dar nu is ce trebe cand se incalzesc acum dupa ce s-au mai uzat fac niste zgomote ciudate la franare. Voi trece din nou pe ATE.
                Ca sa trag o linie acum dupa aproape 10 ani si 200.000km e o masina corecta si un pic cam scumpa la intretinere .
                2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
                EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

                Comment


                • Pai de ce scumpa ? Cati bani ai bagat in 10 ani ? (si exclude consumabilele si reviziile, discutam de reparatii datorate de o fiabilitate scazuta).
                  '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                  "Binele o duce rau in Romania"

                  Comment


                  • M-am trezit si eu...
                    Dragos, stii cumva codul capului de planetara pe care l-ai montat pe masina?
                    Pe de alta parte, 200 mii km parcursi in tara noastra minunata pun la incercare grea orice masina, asa ca imi permit sa afirm ca Civic-urile noastre au facut fata onorabil.
                    De acord, cilindrul vietii de la ambreiaj, amortizoarele fata si in anumite cazuri caseta de directie pot fi incluse la probleme, in rest isi fac treaba fara greturi. Nu stiu prea multe masini care sa fi "incasat" cate a primit 5D- ul meu si sa fie inca in firea lor.
                    Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                    Comment


                    • GUR
                      Eu ma refeream si la piesele de intretinere ce le-am folosit pe masina.Acum s-au mai ieftinit ma uitam pe un excel cu costuri din 2010 un filtru de ulei era atunci 65 lei acum e 15 lei. un filtru de aer era 135 acum e 60 lei.
                      Cu fiabilitatea nu prea au fost in afara de displayul climei, bucsile de la puntea spate, un cap de planetara.

                      Wagner
                      m-am uitat acum pe factura dar nu da nici un cod scrie -Cap planetara SPIDAN atata.
                      De facut treaba onorabil nu am ce sa ii reprosez merge bine masinuta.
                      Cu cilindru de la ambreiaj nu am avut probleme a scartait o data dar arcul acela de la pedala l-am uns cu vaselina ceramica acum ceva anii si de atunci nu am avut probleme.
                      Amortizoarele la mine au tinut 120.000km nu erau curse dar se inmuiasera si facea ca barca la peste 100k/h nu mai statea pe drum.Acum prevad ca la vara o sa trebuiasca sa le schimb iara dar doar pe fata pe spate am KYB super bune is ca noi.
                      2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
                      EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

                      Comment


                      • Originally posted by Dragos View Post
                        un filtru de aer era 135 acum e 60 lei.
                        Un filtru de aer OEM costa si acum in jur de 130 de lei.
                        Nu stiu cum stau lucrurile cu filtrul de ulei, ca la OEM am renuntat de mult, dar nu m-ar mira sa coste tot 65 de lei.
                        In concluzie, nu s-au ieftinit atat de tae consumabilele ori piesele de schimb; doar noi am trecut de la OEM la AM.

                        Comment


                        • Si eu am trecut la AM de mult doar cand mai prindeam vreo oferta la filtrele de ulei Honda mai puneam OEM.
                          In rest la ulei si polen am mers de ceva schimburi pe Mahle la cel de aer am Pippercros de burete si nu am griji.
                          2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
                          EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

                          Comment


                          • Incet se aproprie timpul sa schimb uleiul..
                            A bagat careva Motul 300V Power Racing 5W30 e ok?
                            Citisem pe diferite forumuri ca seria 300V se duce rapid in sensul ca il cam manaca.
                            O mica nelamurire tine oare 10.000km si macar 6 luni?
                            2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
                            EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

                            Comment


                            • Este un ulei pt pista. Adica il bagi in calificari si il scoti dupa cursa. Cel putin asa e gandita gama moto, mai exact pt 7 ore de functionare. Ma mir ca gama auto sa fie diferita. O singura masina stiu personal ce merge cu acest ulei si anume un Subaru Impreza wrx dar omul face schimbul la fiecare 3k km.
                              Mai bine intri pe configuratorul motul.com si te lamuresti daca este recomandat de ei pt masina ta.

                              Comment


                              • Eu de cand am cumparat masina, adica 8 ani, am bagat 1 data Eneos Sustina si in rest doar 300v. Nu stiu cum e la altii dar eu am fost multumit, si l-am schimbat intre 3000 si 5000 km cu o singura exceptie cand am facut vreo 8 mii.
                                Eu aveam obiceiul ca dupa ce ies de pe strada mea adica max 200m, sa ii dau rosu direct. Nici nu ma intereseaza daca a ajuns apa la jumate sau altele. Daca se strica o repar. Ies putin, prin oras sau rar in afara, nu merg sustinut in VTEC perioade indelungate. Dar cand o fac cel mai mult mi-a luat cam jumatate de litru in 200 si ceva de km, nu autostrada, in care nu am stat sub VTEC aproape deloc. Aveam si diferite probleme atunci, tocmai dadusem Apexi jos de pe ea si imi faceau figuri senzorii, de la lipituri imperfecte.
                                Se inegreste insa destul de repede, probabil din cauza stilului meu de mers, dar nu am avut probleme mecanice pana acum, cu solenoidul sau segmenti, compresie, etc.
                                Sunt de acord insa ca e inutil sa bagi Motul ca sa mergi batraneste, subturat, sau in regim obisnuit cu o masina gandita pentru economie. Poti insa incerca.
                                Kawamoto eu am cunoscuti cu motoare si folosesc Motul in ele. Sigur fac cateva mii de km pe an, iar unii il tin pana anul urmator si mai dau cateva ture. Daca scrie Racing pe el nu inseamna ca este exclusiv pentru asta.
                                dacliber
                                Senior Member
                                Last edited by dacliber; 01-02-17, 18:55.
                                ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

                                Comment

                                Working...
                                X