DRAGOS: '07 Honda Civic 5D 1.8L M/T Sport, Nighthawk Black

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Exact de asta am şi eu
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • Gata sunt fericit
      Am desfacut ieri din nou displaiul am curatat cu spray de contact pe acolo de fapt am desfacut tot pana am ramas cu circuitele in mana dupa am dat su spray cu silicon pentru protectie si am montat totul la loc.
      Surpriza functioneaza displaiul din nou corect fara pete intunecat sau stinse ca si cum ar fi nou.Pot vede ceasu si nu mai intarzii la servici)).
      Sper sa nu am gura aurita si sa tina.
      A doua treaba buna e cu franele pe la care le-am gasit buba.
      Praful execesiv de la placute.
      Am fost la spalatorie si au insistat baietii pe la etrierii a iesit o negrala de numa.
      Pasul urmator desfacut etrierii si curatat placutele si tablele acelea de fixare erau intepenite.Am gresat cu vaselina pe baza de cupru tabele in locasul de culisare a placutelor.Am echilibrat rotile din nou si surpriza nu mai face provbleme.
      Scartaitul se rezolva cu o spalare pe saptamana a rotilor.
      Ce ma ingrijoreaza e gradul de uzura a placutelor fiid mai noi se manca ca branza .
      In rest am facut azi o tura pana la Siriu si le-am testat pe serpentine e totul brici.
      2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
      EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

      Comment


      • Dap, confirm si eu treaba cu display-ul, am reusit asta seara sa il dau jos (multam pe aceasta cale ca mi-ai zis cum ) si am curatat cu spray de contacte toate mufele, atat la el cat si la vitezometru. La mine cred ca era de fapt o combinatie de factori...am incercat display-ul scos din montura lui (partea neagra cu geam) cu cheia in contact si functioneaza perfect, dar daca incep sa il torsionez in mana face exact figurile care le facea montat. De aici am tras concluzia ca in timp. plasticele alea toate (apropos de asta, mult plastic frate in bordul asta...mult al naiba...) s-au deformat si apasau aiurea in el. Am incercat sa desfac pe cat posibil fiecare element si am uns absolut tot ce am putut cu ulei siliconic (WD 40), inclusiv clemele de prindere, suprafetele de contact dintre piese...tot ca sa stea un pic mai lejer ansamblul. Cu ocazia asta fericita nu mai scartaie absolut nimic.... Am dat inclusiv la imbinarea dintre ornamentul care face trecerea dintre partea de plasitc lucios negru si display-ul central al comp de bord cu partea din spate. Iese foarte simplu e numai in cleme si nu trebuie scoasa de tot ci doar 1-2 cm cat sa poti da un strat de ulei siliconic acolo la imbinare. Asta era la mine o zona plina de greierasi si cand incepeau sa scartaie toate palsticele alea la gropite, era absolut horror. Acum pare mult mai ok, am tras de chestii pe acolo si e liniste... Sper sa ne tina fericirea....

        Comment


        • WD40 nu ataca plasticul de pe bord?
          "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

          '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

          Comment


          • In principiu nu....formeaza doar o pelicula. Oricum, nu il lasi sa balteasca, il stergi cu o carpita curata imediat dupa ce il dai. Pt suprafete mai mari si muchii am dat uleiul intai pe carpa si am aplicat cu carpa. Eu am folosit WD 40 la piese din plastic mult mai mici si sensibile cu mult succes - coolere de laptop, sisteme de culisare tavita CD si alte componente din astea foarte mici, in toate cazurile a fost de mare ajutor. Acum sper sa nu se fi gasit astia de la Honda sa foloseasca un plastic care face urat la WD 40....

            Comment


            • Ma bucur ca ai reusit si ti-am fost de ajutor cu sfaturi.
              WD 40 nu ataca nici un plastic nu ai de ce sa iti faci griji.
              Acuma sper sa tina cat mai mult treaba asta si sa nu recidiveze.
              2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
              EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

              Comment


              • O sa fac si eu operatiunea cat de curand cu display-ul meu.
                Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                Comment


                • Originally posted by Dragos View Post
                  Ma bucur ca ai reusit si ti-am fost de ajutor cu sfaturi.
                  WD 40 nu ataca nici un plastic nu ai de ce sa iti faci griji.
                  Acuma sper sa tina cat mai mult treaba asta si sa nu recidiveze.
                  Policarbonatului si polistirenului transparent nu le face bine, scrie in instructiunile lui. Dar, probabil, nu e cazul bordului de la Honda.
                  "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                  '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                  Comment


                  • Cum era de astepta iara a facut azi dimineata fite ecranul.Si vazusem ca doar la temperaturi mai joase.
                    Asa ca azi dupa munca l-am desfacut iara si l-am testat pe compeonente asa am gasit adevarata problema.
                    Aceasta a fost primii 3 pini din partea opusa mufei cand apasam pe el acolo se aprindea.
                    Am trecut la treaba o lupa und aparat de lipit din ala stilou , fludor si pasta decapanta, 80 lei toata treaba.
                    Cu lupa am descoprit problema fisurile erau asa fine ca de abia se vedeau.
                    A si o mana care sa nu tremure )).
                    Am lipit din nou pinii am facut teste cu apasatul si e totul ok parca si lumina e mai intensa.
                    Deci mai mult ca sigur si la voi e aceeasi problema.
                    Cauza deduc eu drumurile patriei ,suspensia masinii si o chestie ce o puteti evita ,la spalatorie spunetile sa nu mai steraga ecarnul eu cred ca si la sters apasand pe el poate duce la asta.
                    2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
                    EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

                    Comment


                    • Am gasit ieri un topic deschis pe tema asta. La postul #7 sunt niste poze. De acolo e problema?

                      link: http://www.civinfo.com/forum/electro...t-problem.html
                      Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                      Comment


                      • Si mie imi face din nou figuri in sensul ca sunt 3-4 cristale care nu se aprind. Cauza cu siguranta este formata din gropi, suspensie si diferentele de temperatura, DAR confirm si eu partea cu apasarea la curatat. Eu sunt acum sigur ca pe al meu l-am belit chiar eu, apasand ca nebunul cand incercam sa curat niste pete de pe el....Toata lumea zicea ca sunt nebun, ca nu are cum (inclusiv bezmeticii aia de la Honda, care de multe ori habar nu au pe ce lume traiesc...ei stiu sa inlocuiasca, in rest....) dar acum am confirmarea. Concluzia - nu apasati pe el nici voi nici altii, e clar ca e foarte sensibil....

                        Comment


                        • Eu nu am avut noroc... E cablajul copt pe placa de baza a ecranului. In plus, am identificat 6 pini cu probleme - 1-5, si 7, in zona indicata de tine. Cand am incercat sa refac lipiturile, cablajul s-a desprins pur si simplu de pe placa. Am gasit in "cutia cu maimute" un ciocan de lipit cu varf mic si am incercat sa lucrez cu el - n-a mers.
                          Am facut un pic de damage. Acum imi trebuie un ciocan de lipit foarte fin (pt SMD-uri) - am vorbit cu un coleg care are experienta grea in electronica fina si o vom rezolva. In orice caz, sunt ofticat la modul grav - calitatea lipiturilor de fabrica e de toata jena.
                          Ca idee, am cautat dupa codul de piesa pe net si surpriza - codul 39710SMRG01 a fost inlocuit cu 39710SMRG02 (aceeasi piesa - display +masca aferenta).
                          Last edited by Wagner; 02-08-13, 21:39.
                          Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                          Comment


                          • Dacă vrei de cumpărat, găsești la Maica Domnului, şi tot acolo găsești şi bandă de fire dacă ai nevoie. E deschis şi Sāmbătă.
                            -------------------
                            There is no point of having if you can't share.

                            Comment


                            • Stiu, multumesc mult de pont, dar deja m-au apucat dracii si prefer sa nu ma mai bag singur - am editat si postul anterior.

                              O sa-l rezolv luni la munca (dupa program). Vom fi doi oameni cu scule adecvate. Nici aparatul de masura nu il am acasa.

                              LE: Am gasit si banda de fire prin casa - ma tot apostrofeaza Dna Wagner ca pastrez toate nimicurile....
                              Last edited by Wagner; 02-08-13, 22:14.
                              Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                              Comment


                              • Am fost azi la un electronist si am rezolvat contactele. Avand in vedere calitatea proasta a lipiturilor din fabrica a refacut toate contactele ca sa fim siguri ca nu crapa in alta parte si la sfarsit a dat toata placa de baza si contactele cu o solutie speciala anticondens care se foloseste la statiile de emisie-receptie si protejaza foarte bine si la diferentele de temperatura...Toata aventura a durat aproximativ 15 min si a costat 50 lei. Pentru cei din Bucuresti care au aceasta problema, il recomand cu incredere, a lucrat super profi.

                                Comment

                                Working...
                                X