CHIPSON78: “07 Honda Civic 5D 2.2 i-CTDi, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Eu am schimbat caseta de directie pe la 13 000 km, chipson78, daca mai tii minte, ne-am intalnit atunci prin service. Acum am aprox. 34 000 km si nu am probleme.

    LE Placutele le-am schimbat la 30.000 km.
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • #47
      Eu am schimbat plăcuțele de frānă pe față la 50k (și mai țineau vreo 10k), iar cele de pe spate la 70k (și mai țineau vreo 2 curbe ).
      CR-V RE6
      JAZZ GD1 CVT

      Ex: Civic FD1
      Ex: RDX TB1

      Ex - JAZZ GD1
      Ex - ACCORD Type-R
      Ex - DEL SOL EH6

      Comment


      • #48
        sper ca noua casetă să nu mai fie cu probleme, m-ar īntrista să scot 1000 de euro din buzunar.
        referitor la plăcuțe, de-aia am trecut la EBC, mă săturasem să le schimb ca pe șosete... poate astea mă țin vreo 20k km
        una peste alta, nu prea am de ce să mă plāng de mașinuță, e o mașină corectă la banii pe care i-am dat pe ea. și culmea, īncă nu m-am plictisit de ea și nici nu cred că o să mă plictisesc curānd.
        civic 2.2 5D FK3
        CR-V 2.2 AT RE6

        Comment


        • #49
          Hm se pare ca se inmultesc problemele la caseta de directie.
          Chipson si eu am schimbat-o la 18k km si dupa cum spunea cineva mai devreme costa in jur de 1000 de iepuroi. Problema la mine a fost ca dupa vreo 500-700 km a inceput din nou sa troncane si evident back to asko. Noroc cu baietii care au avut rabdare cu mine si m-au rezolvat.
          Problema pare sa nu fie caseta in sine ci o anumita componenta care nu vine suficient stransa din fabrica, cu alte cuvinte mie mi-au strans o anumita piesa ceva mai tare si am scapat de problema si uite ca am ajuns la 28k fara sa mai am vreo problema cu caseta. Din pacate nu mai stiu exact care piesa ce si cum insa baietii de la Asko stiu sigur de problema.
          '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

          "Binele o duce rau in Romania"

          Comment


          • #50
            Originally posted by BogdanRR View Post
            Si eu incep sa sesizez un foarte mic joc in caseta la Sedan. Deja colegul maruta a schimbat-o.
            Si eu, si eu, si eu . Acum e mult mai muta masina
            "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

            '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

            Comment


            • #51
              speram ca Honda nu are aceasta problema...caseta de directie
              La Toyota, la avensisurile T25, se schimbau intr-un timp casetele de directie intr-o veselie; la Mazda6 la fel; eu am schimbat-o la 6 la 8000 km, iar dupa vreo 5-6 mii iar a inceput sa troncane;
              la mazda6 cel putin, am inteles ca devina este de fapt nu caseta, ci tija de transmisie de la volan pana la caseta; vaselina de pe ea se duce in timp si incepe si boncane, sa aiba joc, etc; dupa ce o ungi, si pui vaselina bine in caneluri, directia parca revine la starea normala...pana iar ramane fara vaselina. Poate e vreo problema asemanatoare si la Honda, fiind probabil complicat de depistat de cei din service

              Comment


              • #52
                vad că problema asta cu caseta e īn ciclul așa face toate. să sperăm ca astea noi o duc mai mult, deși la colegul GUR a ținut mai puțin, din cāte am īnțeles.

                era să uit, la revizie am renunțat la uleiul Honda 0w30 și am trecut la Castrol Edge0w30. ca primă impresie, motorul sună mult mai bine la rece decāt o făcea īnainte cānd īmi amintea că e tractoraș. aștept să văd cum e și cu consumul de ulei, poate scap și eu de completări...
                civic 2.2 5D FK3
                CR-V 2.2 AT RE6

                Comment


                • #53
                  Originally posted by chipson78 View Post
                  vad că problema asta cu caseta e īn ciclul așa face toate. să sperăm ca astea noi o duc mai mult, deși la colegul GUR a ținut mai puțin, din cāte am īnțeles.

                  era să uit, la revizie am renunțat la uleiul Honda 0w30 și am trecut la Castrol Edge0w30. ca primă impresie, motorul sună mult mai bine la rece decāt o făcea īnainte cānd īmi amintea că e tractoraș. aștept să văd cum e și cu consumul de ulei, poate scap și eu de completări...
                  Eu d-asta bagasem dupa ultima revizie. Bine, eu am bagat Edge TD dar nu cred ca e prea mare diferenta si chiar am zis ca sunt suuper multumit de el!
                  De mancat, mie nu imi prea manca nici inainte asa ca nu pot sa ma pronunt dar tinand cont ca e "mai synthetic" decat "full synth" e posibil sa manance umpik mai mult decat inainte.
                  Dar sa o dam pe partea cealalta.. 6l Honda 660 ron, 6l Castrol Edge 400 ron.
                  ...plus diferenta de comportament

                  Parerea mea e ca ai facut o alegere buna!
                  Sa ne ti la curent cu rezistenta uleiului in motor.
                  De ex pe cel Honda il schimbam la 20k. Astalalt habar nu am cat rezista.
                  Cand e pe gata o sa iti dai seama ca incepe sa se aprinda martorul de nivel cu toate ca ai destul!
                  ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
                  ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

                  Comment


                  • #54
                    nu prea cred că o să ajung cu el la aprinderea martorului, il tin cam 10k, dar cine știe, dacă se aprinde repede....
                    ascultam și acum de dimineață, același sunet al motorului la orice turație, pe cānd la cel Honda nu se īntāmpla treaba asta, sub 2000 rpm se auzea mai pregnant zgomotul de diesel.
                    civic 2.2 5D FK3
                    CR-V 2.2 AT RE6

                    Comment


                    • #55
                      ca să nu rămānă lumea cu impresii greșite despre plăcuțe: frāna a ajuns acum la performanțe egale cu cea ce era īnainte de schimbul cu EBC. n-am pus decāt frāne de oraș, ca să zic așa, le mai las puțin și trāntesc și o frānă sănătoasă să vedem ce iese.
                      civic 2.2 5D FK3
                      CR-V 2.2 AT RE6

                      Comment


                      • #56
                        am o nedumerire, n-am stiut unde sa o pun, asa ca o pun aici. ma uit in manualul de civic si vad asa:
                        Click image for larger version

Name:	ulei_civic.jpg
Views:	1
Size:	40.8 KB
ID:	712317

                        acuma, unde scrie "ulei motor schimbati filtrul" si "fara filtru" am inteles, sunt 5.9 litri, respectiv 5.5 pentru tractorul din semnatura. dar "total"(6.8 litri) ce inseamna ca eu nu inteleg?
                        Attached Files
                        civic 2.2 5D FK3
                        CR-V 2.2 AT RE6

                        Comment


                        • #57
                          Cred ca primele sunt "excluzand uleiul ramas in motor".
                          "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                          '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                          Comment


                          • #58
                            Dupa 10 ani de serviciu credincios, a venit si vremea despartirii:

                            https://www.autovit.ro/anunt/honda-c...tml#525282691b
                            civic 2.2 5D FK3
                            CR-V 2.2 AT RE6

                            Comment


                            • #59
                              Fara sa dramatizez, cu siguranta vei avea mereu amintiri frumoase cu modelul asta de masina...bravo tie...!
                              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                              Comment


                              • #60
                                Cu siguranta voi avea, pe undeva imi pare rau ca o vand.
                                Daca nu era manuala si diesel nu o dadeam, dar am ajuns sa fac drumuri multe in aglomeratie si o automata e mai confortabila, plus ca iarna benzina se incalzeste mai repede.
                                civic 2.2 5D FK3
                                CR-V 2.2 AT RE6

                                Comment

                                Working...
                                X