CHIPSON78: “07 Honda Civic 5D 2.2 i-CTDi, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ei,am vb cu cryo si m-am lamurit.din discutiile noastre eu asta retinusem ca idee.gresit.cryo mi-a spus:
    "nop.... poate circula, dar nu e disponibil"

    deci e agreat dar nu exista la vanzare.
    ex CL7 AT 2006
    CN1 Sport 2005
    KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

    "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

    Comment


    • #32
      ex CL7 AT 2006
      CN1 Sport 2005
      KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

      "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

      Comment


      • #33
        oberv ca luminile halogen de pe civic sunt cam chioare( de fapt sunt chioare rau ) asa ca primul upgrade o sa fie xenoanele. doc, esti prin bucuresti?
        civic 2.2 5D FK3
        CR-V 2.2 AT RE6

        Comment


        • #34
          revin, din păcate, ca și la accord, cānd am probleme. bine, de data asta problema a fost rezolvată.
          acum vreo două săptămāni am fost la ITP, iar domnul de acolo mi-a spus că am un joc īn caseta de direcție, joc pe care eu nu l-am observat. la revizia de 2 ani făcută la Carpați, le-am sesizat băieților problema, problemă pe care ei au confirmat-o, urmānd sa īmi schimbe caseta, lucru care s-a īntāmplat luni. pot să zic că mașina e mai silențioasă acum. īmi pare rău că nu mi-am dat seama să īntreb cāt costă toată distracția, dar avānd īn vedere că a durat o zi īntreagă, bănuiesc că numai manopera e destul de multicel...
          așa că, aviz celor care ies din garanție, mergeți la o verificare īnainte de a ieși ca sa nu aveți surprize mai tārziu.

          īn altă ordine de idei, am schimbat și plăcuțele de frānă, trecānd la EBC greenstuff, dar ca primă impresie mi se par mai proaste decāt cele stock. bine, oricum e prea devreme să mă pronunț, n-am făcut decat vreo 100 de km cu ele, poate nu s-au așezat īncă cum trebuie pe discuri.
          civic 2.2 5D FK3
          CR-V 2.2 AT RE6

          Comment


          • #35
            Mai lasa-le man sa se formeze.
            In mod normal dupa vreo 70 de km de bucuresti nu mai sunt elastice dar abia dupa 300-350 km de oras vor fi total functionale.
            Ah.. intrebare:
            tie cum ti-au spus sa te comporti cu ele la inceput?
            sa le lasi usor, fara frane suparate sau sa te dai la ele ca lumea?
            ..
            sau poate nu ti-au spus nimic?
            ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
            ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

            Comment


            • #36
              Originally posted by chipson78 View Post
              pot să zic că mașina e mai silențioasă acum. īmi pare rău că nu mi-am dat seama să īntreb cāt costă toată distracția, dar avānd īn vedere că a durat o zi īntreagă, bănuiesc că numai manopera e destul de multicel...
              Şi eu am observat acelaşi lucru după schimbarea casetei. Īmi pare rău să o spun, dar mi se pare puţin prea mult pentru un constructor cu pretenţii la fiabilitate să i se ducă casetele de direcţie chiar aşa de repede, cu toate că aş pune-o pe seama drumurilor proaste de la noi, lucru pe care Honda nu l-a luat īn calcul. Sunt curios cāţi km ai tu, chipson78?

              Caseta costă vreo 1000 de euroi, dar nu ştiu dacă este inclusă şi manopera aici.
              Īn schimb, mie mi-au schimbat-o īn 25 de minute, nu o zi īntreagă ca la tine.
              CR-V RE6
              JAZZ GD1 CVT

              Ex: Civic FD1
              Ex: RDX TB1

              Ex - JAZZ GD1
              Ex - ACCORD Type-R
              Ex - DEL SOL EH6

              Comment


              • #37
                Si eu incep sa sesizez un foarte mic joc in caseta la Sedan. Deja colegul maruta a schimbat-o.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by BogdanRR View Post
                  Si eu incep sa sesizez un foarte mic joc in caseta la Sedan. Deja colegul maruta a schimbat-o.
                  Originally posted by chipson78 View Post
                  acum vreo două săptămāni am fost la ITP, iar domnul de acolo mi-a spus că am un joc īn caseta de direcție, joc pe care eu nu l-am observat

                  ...................
                  așa că, aviz celor care ies din garanție, mergeți la o verificare īnainte de a ieși ca sa nu aveți surprize mai tārziu.

                  Bogdan, cum iti dai seama daca ai joc la caseta de directie?
                  Sa nu razi de mine, dar habar nu am cum as putea verifica acest lucru.

                  Multumesc!

                  Comment


                  • #39
                    Troncane directia si simti in volan denivelarile din asfalt mult mai direct.
                    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Doc View Post
                      Troncane directia si simti in volan denivelarile din asfalt mult mai direct.
                      Corect! La mine inca nu troncane inca decat ff putin, insa au inceput usor sa se simta denivelarile.

                      Comment


                      • #41
                        Multumesc!
                        De troncanit, nu troncane, dar denivelarile oricum le simt.

                        Comment


                        • #42
                          maruta, am 32k.
                          cam tristă suma aia, dacă peste 2 ani trebuie sa o iau de la cap pe banii mei cu caseta, civicul ăsta devine o afacere nerentabilă. chiar, cāt e garanția la piesele noi montate pe mașină, că eu știu de un an jumate, dar poate mă īnșel?
                          ca să nu mai zic că la 32k a trebuit să schimb plăcuțele de pe față a doua oară. apropo, dacă dorește cineva plăcuțe OEM pe spate, purtate vreo 10k km, le donez. le-am păstrat că sunt īncă bune, eu zic că mai duc īncă 10k.
                          civic 2.2 5D FK3
                          CR-V 2.2 AT RE6

                          Comment


                          • #43
                            Placutele de frana nu au nicio legatura cu fiabilitatea unei masini. Uzura lor tine strict de modul de utilizare al masinii sau duritatea placutelor.
                            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                            Comment


                            • #44
                              doc, te īnțeleg perfect, dar un set de plăcuțe la fiecare 15k e cam mult, indiferent de stilul de condus, că doar nu merg numai pe circuit. plus că primii 20k a fost mașina soției, pānă și-a dat ea seama că e mai comod cu AT.
                              oricum am pus EBC, dacă și astea țin tot 15k, īnseamnă că am o defectiune la picior
                              și oricum nu mă refeream la fiabilitate, mă refeream la costuri de īntreținere, că problema cu caseta e prima pe care o are mașinuța. sper să fie și ultima cel puțin pānă la 100 de mii.
                              civic 2.2 5D FK3
                              CR-V 2.2 AT RE6

                              Comment


                              • #45
                                Caseta de directie este o problema des intalnita la majoritatea masinilor din cauza drumurilor noastre. Stiu ca totusi se poate remedia partial problema daca se face un mic reglaj al casetei, eu asa am facut la Type R si la 40.000 km inca mergea foarte bine.

                                Placutele OEM sunt moi si de aceea e posibil sa ai uzura mai mare decat unele mai dure, insa ai cateva avantaje franeaza mai bine la rece, nu fac zgomot si discurile te tin mai mult. De asemenea trebuie sa iei in calcul si greutatea mai mare a masinii pe fata din cauza motorizarii diesel, fata de motorizarile benzina 1.8i.
                                Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                                Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                                ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                                ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                                Comment

                                Working...
                                X