Honda CIvic FK3 Type S scoate fum si miros incins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda CIvic FK3 Type S scoate fum si miros incins

    Salutare,

    am o Honda Civic Type S 2.2L I-CDTI din 10/2008.

    Acum vre-un an am inceput sa aud un zgomot de ventilator turat la maxim. Erau ventilatoarele din fata motorului. Daca porneam AC-ul se opreau pentru cateva secunde si apoi porneau iarasi continuand sa functioneze intermitent (AC-ul functioneaza bine). Dupa ce am observat problema asta, am vazut la plecarea de la semafor ca masina lasa fum in spate.
    Am fost la Honda si mi-au zis ca trebuie schimbata galeria ca e crepata si din cauza ca nu are presiune in sistemul de avacuare de accea pornesc ventilatoarele. Mi-au cerut 1300 de euro. Pretul fiind cam mare, am comandat galeria din UK si a montat-o un mecanic pe care il stiu.
    Totul a decurs ok dar problema nu a disparut.

    Vreau sa mentionez ca atunci cand dau drumul la AC miroase ingrozitor cateva minute.

    Cand merg ventilatoarele se si simte un miros de incins. Cand pornesc ventilatoarele se aude si un sunet ca de un releu, banuiesc ca e releul de actionare al lor.

    Cand nu e activa problema asta (ventilatoarele nu sunt turate la maxim) masina merge perfect, fara fum si miros.

    Aveti ceva idei?

  • #2
    Ai filtru de particule? Daca da, verifica presiunea diferentiala si intervalele de regenerare. S-ar putea sa ai surprize de acolo.
    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

    Comment


    • #3
      salut, am filtru de particule. O sa merg la un servic si o sa ii rog sa verifice sa vedem daca iese ceva pe tester. In bord nu imi apare nimic.
      mc de ajutor

      Comment


      • #4
        Mai este posibil sa ai o problema cu senzorul de temperatura la motor si calculatorul crezand ca motorul este incins sa porneasca ventilatoarele care racesc excesiv lichidul de racire aducand motorul intr-un regim de functionare anormal. Apoi daca simte ca este prea rece sa ai debit marit pe injectoare. De regula ventilatoarele pornesc la cuplarea AC-ului daca si temperatura exterioara este peste un anumit prag ca masura de precautie.

        Mirosul de la AC este din cauza filtrului de habitaclu care trebuie schimbat. Daca foloseai AC-ul pana ajungeai la destinatie si el se oprea o data cu motorul cand te dadeai jos din masina mai mult ca sigur ca s-a creat condens care in combinatie cu praful a dus la producerea de mucegai care s-a acumulat in timp si de aici mirosul neplacut. Exista spray de curatat evaporatorul si este chiar recomandat s-o faci.

        Fumul negru este din post ardere si in general din amestec prea bogat adica ai mai multa motorina in raport cu aerul care ar fi trebuit sa fie. Aici cel mai porbabil sa ai o pierdere de aer pe la vreo tubulatura/colier, filtru de aer murdar, intercooler cu scapari, turbina ce nu functioneaza in regimul corect de turatie/sarcina, catalizator infundat. Incearca sa mergi un pic forjat de preferat cateva minute bune pe autostrada poate oi reusi sa cureti un pic catalizatorul.

        Comment

        Working...
        X