ABSIRT: '06 Honda Civic 1.8 i-VTEC M/T Elegance, Vivid Blue

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ABSIRT: '06 Honda Civic 1.8 i-VTEC M/T Elegance, Vivid Blue

    Salutare,

    In urma cu aproximativ 2 luni am achizitionat o Honda Civic mai mult din dorinta sotiei mele , iubeste masina chiar daca si- o dorea neagra ( revin cu poze ) . Precizez ca suntem stabiliti in Germania si am cumparat-o direct de la o reprezentanta Honda . Ceva peripetii la inceput , avea un sunet ciudat la o bucsa pe fata dreapta pe care au zis ca au schimbat-o , insa acum a aparut din nou acel zgomot . Pe masina am dat 7500 E , avand cartea cu toate operatiunile efectuate , fara perioade lipsa de timp TUV nou si cu garantie 1 an . Vine cu vedere panoramica , scaune incalzite , fara senzori de parcare , scaune Alcantara , Magic seats . Masina din punctul meu de vedere mi se pare puturoasa pentru motorul de 1.8 I -Vtec , prezicez ca am condus doar un Logan din 2014 ( masina de servici in Romania ) si un Bmw , masina personala , din anul 1999 . Toate bune si frumoase , pana am inceput sa observ acele zgomote ciudate , acei " greieri " , de care vorbeste lumea pe forum , de de sunetul ciudat al pedalei de ambreiaj ( mai ales cand este frig afara ) . Cred ca am avut parte si de o teapa din partea neamtului , am plecat cu ea de la reprezentanta cu asigurarea ca mi -a fost schimbat uleiul , filtrele si placutele de frana PLacutele de frana pe fata dupa o luna au inceput sa fluiere ( acum mai sunt 2,5 mm ) , uleiul bine ca m-am uitat la joja , mai era un pic pe varf , insa ce m-a mirat si va intreb si pe voi .... nu exista la modelele asta senzor si martor pentru lichidul de parbriz ?????? ca eu nu am. Am facut de 6 ori plinul la lichid , insa in bord nu mi se aprinde nici un martor , placutele la fel , ma gandesc ca este doar avertizarea sonara , acel fluierat in timpul mersului ????? . Problema cu uleiul este alta buba si sper ca ma puteti ajuta . A plecat din reprezentanta cu bilet scris , schimb ulei Mobil 1 SFP 0W - 40 3,7 L la 56.000 Km . Eu dupa 5,600 Km facuti cu ea v-am zis ca m-am uitat la joja si nu se mai vedea decat un pic pe varful ei . Acum 800KM am facut schimbul de ulei la o alta reprezentanta cu ulei Liqui Moly 5w-30 Top Tec 4200 Longlife III ( 3,7 L + filtru Bosh ) . Astazi dupa aprozimativ 850 Km , ma uit la joja si ce credeti , este aproape la jumatate ...wtf????? Nu cred ca e un mic dragon sub capota care se spala cu ulei ) Acum chiar a nins aiurea in zona in care suntem noi si sincer m-a cam incercat de vreo 2 3 ori ( fuge spatele de zici ca nu e adevarat ) , precizez ca am cumparat cauciucuri noi de iarna . Nu stiu ce sa zic , cred ca mi-am cam luat o mica, mare teapa cu masina asta fiind si printe primele modele din 2006 , cu toate bubele la "bord". Am nevoie din partea voastra de un sfat , ce ar trebui sa fac , tinand cont ca ar fi o problema cam mare faza cu uleiul , unde sa ma uit de martorul de lichid parbriz ?? .


    Va multumesc pentru rabdarea de a citi ce am scris si imi cer scuze daca am mai scriis pe ici pe colo fara noima .


    Numai bine !!!

  • #2
    Salut! dpdv ... ai platit cam mult pe ea ptr anul 2006, insa sa vedem cum ar arata masina... senzor lichid parbriz nu ai, daca ai xenoane se consuma cam mult si la faruri, merita verificata instalatia sa nu piarda pe undeva; daca mai e un pic ulei pe joja cred ca deja ar fi trebuit sa se aprinda senzorul in bord(aici da, exista senzor de nivel si presiune ulei). Trebuie verificata daca pierderea de ulei e reala, poate nu i convine uleiul sau poate pierde pe la buson golire, sau pe la palier! bafta!
    '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

    Comment


    • #3
      Bine ai venit si sa o conduci cu placere!

      Pretul cam maricel cred ca vine de la numarul de km putini...

      Lichidul de parbriz se duce repede, daca ai xenoane, cum zicea fetherw80. Solutia este sa dai mai rar

      Legat de consumul de ulei, ai verificat cat era nivelul pe joja dupa ce ai iesit din service?

      Comment


      • #4
        Sa o stapanesti fara probleme caci vad ca placerea deja nu mai e .
        Se pare ca ai avut un pic de ghinion si aici vorbesc de pretul dat vs probleme avute .
        Referitor la faptul ca e un pic '' puturoasa'' vs Logan sau BMW doar ca si curiozitate : ai avut Logan V6 sau BMW V6 caci altfel chiar nu inteleg ...am condus si eu vreo 2 Logane pe vremuri si chiar nu vad legatura .Sau BMW V8 1999 poate caci altfel nu imi explic ..

        Comment


        • #5
          Salut , multumesc de raspuns , nu ma deranjeaza consumul mare de lichid parbriz , eram doar curios cum de nu exista un senzor de lichid . In ceea ce priveste uleiul , cand am facut acum 800 - 850 Km schimbul , cel vechi 0w- 40 mai era in jur de 1, 4 L. Am verificat cu mecanicul langa mine , e complet uscat motorul , nici o urma de ulei . Nu stiu ce sa cred ???

          Comment


          • #6
            Salut Botz , eu m-am exprimat gresit comparand cele 3 masini Loganul este net inferior iar BMw sincer destul de apropiat de Honda , Bmw-ul fiind cu motor de 1,9L . Sincer sper sa fie o problema cu motorul de mi se pare mie puturos si consumul de ulei . citeam undeva pe forum , ca au gasit scris in cartea masinii ca ar putea ajunge si la consum de 1L / 1000 Km , ceea ce sincer mi se pare aberant . Acum nu stiu ce sa zic , cand am cumparat masina era joja normal sus la max cu ulei Mobil 1 0w40 . Exista ceva teste pentru motor unde se poate vedea de ce consuma atata de mult ulei si daca da , care ar fi acelea ?


            Multumesc!

            Comment


            • #7
              Cel mai bine ar fi sa te duci cu ea la dealerul de unde ai luat-o si sa ii comunici ca esti ingrijorat de consumul de ulei. E dreptul tau sa beneficiezi de anul ala de garantie. In cazurile astea stiu ca daca dealerul e de treaba o sa iti faca un schimb de ulei, sigileaza busonul si te intorci inapoi dupa un anumit nr de kilometri pentru a se evalua consumul. Intre timp poti sa urmaresti daca scoate fum albastru sus in ture. Si urmareste si cu motorul rece, daca stai in spatele masinii si simti miros de ulei ars...

              Comment


              • #8
                Dupa cum am zis , am atasat si cateva poze . Sper sa se inteleaga ceva din ele pentru ca este cam nespalata masina .
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Evacuarile arata urat, au funingine pe ele, posibil sa fie legat de consumul de ulei. Schimba de urgenta lichidul de la servo-ambreiaj, arata f urat.

                  Comment


                  • #10
                    E o tablă ruginită ce se vede la lichidul de servo.
                    Uite-o, neruginită, aici:

                    '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                    Comment


                    • #11
                      Arata bine, vad ca are jantele schimbate cu cele de civic type s, cred ca ar trebui s o duci cat mai repede intr un service honda bun!
                      '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

                      Comment


                      • #12
                        Salut , sincer nu ma pricep la masini , mai ales la Honda si nici nu am avut pe nimeni langa mine care sa se priceapa . Aveam nevoie urgenta de masina la momentul respectiv si uite ca se pare ca m-am ales cu o teapa , mai ales de unde ma asteptam cel mai putin ( direct reprezentanta Honda nemteasca ) . In ceea ce priveste lamela metalica de la lichid servo este doar ruginita , lichid este si arata ok din cate a zis ultimul mecanic . Trebuie mai intai acum sa aflu exact unde este valabila garantia , daca este numai la cei de la care am cumparat masina , mai bine o vand . Ca si consum benzina este ok ,merg foarte mult pe autobanda 110 -130 Km/h si am consum de maxim 7 % facand aproximativ 630 km cu un plin acum pe iarna .

                        Comment


                        • #13
                          Salut IB , m-ai facut curios in legatura cu evacuarile si am coborat sa fac 2 poze . In ambele parti este doar decojit materialul de plastic sau vopseaua .
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Asa este, exfolierea m-a indus in eroare. Tobele sunt curate, curios cum de papa atata ulei, dupa tobe nu s-ar zice.

                            Comment


                            • #15
                              Mie imi e greu sa cred ca la 60.000 de km sa consume ulei. Cum verifici nivelul? La cald, la rece?

                              Enviado desde mi Aquaris X5 Plus mediante Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X