Salutare,
In urma cu aproximativ 2 luni am achizitionat o Honda Civic mai mult din dorinta sotiei mele , iubeste masina chiar daca si- o dorea neagra ( revin cu poze ) . Precizez ca suntem stabiliti in Germania si am cumparat-o direct de la o reprezentanta Honda . Ceva peripetii la inceput , avea un sunet ciudat la o bucsa pe fata dreapta pe care au zis ca au schimbat-o , insa acum a aparut din nou acel zgomot . Pe masina am dat 7500 E , avand cartea cu toate operatiunile efectuate , fara perioade lipsa de timp TUV nou si cu garantie 1 an . Vine cu vedere panoramica , scaune incalzite , fara senzori de parcare , scaune Alcantara , Magic seats . Masina din punctul meu de vedere mi se pare puturoasa pentru motorul de 1.8 I -Vtec , prezicez ca am condus doar un Logan din 2014 ( masina de servici in Romania ) si un Bmw , masina personala , din anul 1999 . Toate bune si frumoase , pana am inceput sa observ acele zgomote ciudate , acei " greieri " , de care vorbeste lumea pe forum , de de sunetul ciudat al pedalei de ambreiaj ( mai ales cand este frig afara ) . Cred ca am avut parte si de o teapa din partea neamtului , am plecat cu ea de la reprezentanta cu asigurarea ca mi -a fost schimbat uleiul , filtrele si placutele de frana PLacutele de frana pe fata dupa o luna au inceput sa fluiere ( acum mai sunt 2,5 mm ) , uleiul bine ca m-am uitat la joja , mai era un pic pe varf , insa ce m-a mirat si va intreb si pe voi .... nu exista la modelele asta senzor si martor pentru lichidul de parbriz ?????? ca eu nu am. Am facut de 6 ori plinul la lichid , insa in bord nu mi se aprinde nici un martor , placutele la fel , ma gandesc ca este doar avertizarea sonara , acel fluierat in timpul mersului ????? . Problema cu uleiul este alta buba si sper ca ma puteti ajuta . A plecat din reprezentanta cu bilet scris , schimb ulei Mobil 1 SFP 0W - 40 3,7 L la 56.000 Km . Eu dupa 5,600 Km facuti cu ea v-am zis ca m-am uitat la joja si nu se mai vedea decat un pic pe varful ei . Acum 800KM am facut schimbul de ulei la o alta reprezentanta cu ulei Liqui Moly 5w-30 Top Tec 4200 Longlife III ( 3,7 L + filtru Bosh ) . Astazi dupa aprozimativ 850 Km , ma uit la joja si ce credeti , este aproape la jumatate ...wtf????? Nu cred ca e un mic dragon sub capota care se spala cu ulei ) Acum chiar a nins aiurea in zona in care suntem noi si sincer m-a cam incercat de vreo 2 3 ori ( fuge spatele de zici ca nu e adevarat ) , precizez ca am cumparat cauciucuri noi de iarna . Nu stiu ce sa zic , cred ca mi-am cam luat o mica, mare teapa cu masina asta fiind si printe primele modele din 2006 , cu toate bubele la "bord". Am nevoie din partea voastra de un sfat , ce ar trebui sa fac , tinand cont ca ar fi o problema cam mare faza cu uleiul , unde sa ma uit de martorul de lichid parbriz ?? .
Va multumesc pentru rabdarea de a citi ce am scris si imi cer scuze daca am mai scriis pe ici pe colo fara noima .
Numai bine !!!
In urma cu aproximativ 2 luni am achizitionat o Honda Civic mai mult din dorinta sotiei mele , iubeste masina chiar daca si- o dorea neagra ( revin cu poze ) . Precizez ca suntem stabiliti in Germania si am cumparat-o direct de la o reprezentanta Honda . Ceva peripetii la inceput , avea un sunet ciudat la o bucsa pe fata dreapta pe care au zis ca au schimbat-o , insa acum a aparut din nou acel zgomot . Pe masina am dat 7500 E , avand cartea cu toate operatiunile efectuate , fara perioade lipsa de timp TUV nou si cu garantie 1 an . Vine cu vedere panoramica , scaune incalzite , fara senzori de parcare , scaune Alcantara , Magic seats . Masina din punctul meu de vedere mi se pare puturoasa pentru motorul de 1.8 I -Vtec , prezicez ca am condus doar un Logan din 2014 ( masina de servici in Romania ) si un Bmw , masina personala , din anul 1999 . Toate bune si frumoase , pana am inceput sa observ acele zgomote ciudate , acei " greieri " , de care vorbeste lumea pe forum , de de sunetul ciudat al pedalei de ambreiaj ( mai ales cand este frig afara ) . Cred ca am avut parte si de o teapa din partea neamtului , am plecat cu ea de la reprezentanta cu asigurarea ca mi -a fost schimbat uleiul , filtrele si placutele de frana PLacutele de frana pe fata dupa o luna au inceput sa fluiere ( acum mai sunt 2,5 mm ) , uleiul bine ca m-am uitat la joja , mai era un pic pe varf , insa ce m-a mirat si va intreb si pe voi .... nu exista la modelele asta senzor si martor pentru lichidul de parbriz ?????? ca eu nu am. Am facut de 6 ori plinul la lichid , insa in bord nu mi se aprinde nici un martor , placutele la fel , ma gandesc ca este doar avertizarea sonara , acel fluierat in timpul mersului ????? . Problema cu uleiul este alta buba si sper ca ma puteti ajuta . A plecat din reprezentanta cu bilet scris , schimb ulei Mobil 1 SFP 0W - 40 3,7 L la 56.000 Km . Eu dupa 5,600 Km facuti cu ea v-am zis ca m-am uitat la joja si nu se mai vedea decat un pic pe varful ei . Acum 800KM am facut schimbul de ulei la o alta reprezentanta cu ulei Liqui Moly 5w-30 Top Tec 4200 Longlife III ( 3,7 L + filtru Bosh ) . Astazi dupa aprozimativ 850 Km , ma uit la joja si ce credeti , este aproape la jumatate ...wtf????? Nu cred ca e un mic dragon sub capota care se spala cu ulei ) Acum chiar a nins aiurea in zona in care suntem noi si sincer m-a cam incercat de vreo 2 3 ori ( fuge spatele de zici ca nu e adevarat ) , precizez ca am cumparat cauciucuri noi de iarna . Nu stiu ce sa zic , cred ca mi-am cam luat o mica, mare teapa cu masina asta fiind si printe primele modele din 2006 , cu toate bubele la "bord". Am nevoie din partea voastra de un sfat , ce ar trebui sa fac , tinand cont ca ar fi o problema cam mare faza cu uleiul , unde sa ma uit de martorul de lichid parbriz ?? .
Va multumesc pentru rabdarea de a citi ce am scris si imi cer scuze daca am mai scriis pe ici pe colo fara noima .
Numai bine !!!
Comment