yobit hitbtc digifinex
RupOase(Dan): '08 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC M/T Executive, Alabaster Silver Metallic - Hondafan

RupOase(Dan): '08 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC M/T Executive, Alabaster Silver Metallic

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Revin cu o intrebare... vazusem (printre alte reclame) una de la Asko in care apare si optiunea de buy back (pe Feisbuc) si ma gandeam la ce valoare iti evalueaza masina veche atunci cand doresti sa o cumperi pe cea noua. Scad mult din pret sau sunt cat de cat 'corecti' in ceea ce priveste evaluarea?

    Masina veche fiind Civic-ul actual:
    - anul 2008
    - motor 1.8 benzina, 140 CP
    - echiparea executive
    - fara daune / zgarieturi / portiere infundate / etc.
    - momentan merg spre 73,000 km
    - proprietari: persoana fizica sunt a doua, insa masina a trecut pe la: Ursus Brewries (leasing), la 27,000 km a fost returnata pentru varianta 5D IX la firma de leasing, care, dupa un timp a cumparat-o un angajat de la firma de leasing. Apoi mi-a vandut-o la 61,000 km. Se considera 4 (Ursus, LeasePlan, proprietar 1, eu) sau 2 (proprietar 1, eu) ?
    Last edited by RupOase; 27-09-17, 12:13.

    Comment


    • #62
      eu din ce stiu (acelasi principiu e practicat si prin UK), dealerii evalueaza masina cam cu 1-2000 euro cel putin sub pretul pietei. Posibil sa ma insel
      '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
      Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

      Comment


      • #63
        Nu te inseli, cam asa sunt evaluate, in functie de mai multi factori.
        Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

        Comment


        • #64
          Sounds grim

          Acum, urmatoarea intrebare:
          Noul Civic Hatchback sau Noul Civic Sedan?
          Din ce am inteles
          - noul HB nu mai are acele Magic Seats ceea ce reprezinta un mare minus din punctul meu de vedere, iar pe deasupra are acele "god awful" bucati de plastic in spate.
          - noul Sedan arata mai acceptabil din toate punctele de vedere, insa ma astept sa coste mai mult si sa nu fie asemanator de practic cum este Civic-ul pe care il detin...

          Nu stiu nici daca sunt in regula masinile rulate prezentate pe site...

          Comment


          • #65
            Astazi am mers la revizie:

            Deviz: 1510 ron: 420 lei manopera + 1090 lei piese (filtre, placute, discuri, lichid de frana)
            Revizia anuala plus verificari mecanica (tot, cap-coada).
            Concluzii:
            - mecania foarte buna, bucsele, bielete, brate, motor, etc. in stare buna
            - discul de frana spate stanga avea fisuri si mi-au recomandat schimbarea discurilor si a placutelor.
            - Discurile de frana si placutele sunt ATE OEM, filtrele MANN, uleiul Castrol 5w30, cel pe care l-am avut si inainte. Le-am zis de Eneos Sustina si mi-au spus ca nu va ajunge in timp util, va dura pana atunci si mi-au recomandat ca, la urmatoarea revizie sa ii anunt din timp ca doresc alt ulei.

            Urmeaza sa ridic maine masina

            Pentru cei care probabil vor intreba, mi-au facturat placutele la 169 RON / buc si discurile la 185 RON / buc.

            Comment


            • #66
              ATE OEM - amuzant.

              Comment


              • #67
                Well, e ceea ce mi-au comunicat

                Comment


                • #68
                  Practic exact preturile de pe autokarma ti le-au dat (pt ATE discuri si placute).

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by CatalinP View Post
                    ATE OEM - amuzant.
                    Si masina mea a venit cu ATE din fabrica. Se vedea numele pe placute.

                    Comment


                    • #70
                      Update:
                      Am trecut pragul de 81,000 km si am ajuns la verificarea "gratuita" de la asko.
                      Totul perfect mai putin un bec de la numarul de inmatriculare pe spate.

                      Am mai schimbat amortizoarele de la haion si acum ma surprinde uneori la cat de repede se deschide portbagajul.

                      Dupa aceea am observat ca am o mica crapatura in eleronul haionului la imbinarea dintre eleron si luneta. Nu stiu de cat timp este sau cum de s-a generat acea crapatura, forma dreapta, sau daca va cauza alte probleme in viitor.

                      Comment


                      • #71
                        Update:
                        Am facut in primavara (martie) revizia in care am schimbat uleiul cu Motul 5W30 si filtrele.
                        Am avut problema cu discul si placutele pe spate, pe care am rezolvat-o singur in parcare, dupa ce cei de la service nu si-au dat seama si au reconditionat etrierul spate stanga.
                        Incepea sa se blocheze si acela.

                        In rest acum are 99700 km si astept sa o sarbatoresc.
                        Caut acum un service pentru vopsire integrala, schimbare bucsi spate si unele chestii estetice.

                        Comment

                        Working...
                        X