If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Conteaza mai putin. Important a fost ca zilele trecute a batut vantul pe directia N-S cu rafale de pana la 50-60 km/h, in zona respectiva, deci a avut vantul in spate. Stiu asta f bine pt ca eu mergeam invers si am resimtit din plin consumul suplimentar de benzina.
Maxim 135 kmph pe o portiune mica, medie sa vad pe CB. Am mers regulamentar in rest, multa politie pe drum. Referitor la vant, nu cred ca a fost N-S, fiindca la popas inainte de Rm. Sarat batea din fata cand stateam afara. Mai degraba E-V. Pe de alta parte am avut portbagajul plin, rezervorul plin Am fost surprins placut
Eu ma laudam maii devreme cu un 5.9 afisat, cea ce ai reusit tu oricum e exemplar. Consumul afisat nu e cel real din pacate, am facut eu "de la pompa la pompa" si mi-a iiesit un 6.5 in timp ce afisat era 6.0. deci la tiine ar trebuii sa fie 5.5 sau ceva de genul.... oricum ar fi consumul ce il scoate masiiina asta e de exceptie!
Ignorati va rog lipsa sau surplusul de "i" am probleme cu tastatura!
Eu am monitorizat timp de 2 ani si 40.000 km aceasta diferenta, consumul afisat cu cel real de la pompa. In peste 95℅ cel de la pompa a fost ceva mai mic, adevarat nu cu mult 0,1-0,2 L/100km. Tourer-ul meu nu a vazut pana acum decat alimentare de la plin la plin, deci a fost usor de calculat. Am fost foarte meticulos din aceasta privinta avand intr-un plic toate bonuriile de alimentare din ultimii 4 ani. Inca ma amuz cand vad diferentele CB vs pompa la vechiul C5 dar si pretul motorinei in 2013-2014.
Eu ma laudam maii devreme cu un 5.9 afisat, cea ce ai reusit tu oricum e exemplar. Consumul afisat nu e cel real din pacate, am facut eu "de la pompa la pompa" si mi-a iiesit un 6.5 in timp ce afisat era 6.0. deci la tiine ar trebuii sa fie 5.5 sau ceva de genul.... oricum ar fi consumul ce il scoate masiiina asta e de exceptie!
Da, consum foarte bun pentru un motor relativ maricel aspirat. Calitate japoneza.
Eu am monitorizat timp de 2 ani si 40.000 km aceasta diferenta, consumul afisat cu cel real de la pompa. In peste 95℅ cel de la pompa a fost ceva mai mic, adevarat nu cu mult 0,1-0,2 L/100km. Tourer-ul meu nu a vazut pana acum decat alimentare de la plin la plin, deci a fost usor de calculat. Am fost foarte meticulos din aceasta privinta avand intr-un plic toate bonuriile de alimentare din ultimii 4 ani. Inca ma amuz cand vad diferentele CB vs pompa la vechiul C5 dar si pretul motorinei in 2013-2014.
Cand am fost la inmatriculare am prins 5.5 consum pe CB, insa "la pompa" am facut plinul in Bucuresti, am plecat spre Onesti, am facut 7 drumuri Onesti-Bacau (~ 60 km . drum ca deh, intors din drum pentru nu stiu ce stampile si alte acte - first timer) si am ramas cu putin sub 1/4 de rezervor. Apoi cu plinul pe care l-am pozat am ajuns in Bucuresti cu jumatate de rezervor, deci in mod normal cu un plin poti face aprox 550-600 km lejer ceea ce e mai mult decat imbucurator.
Prima revizie, distanta de 1 an (fostul proprietar a facut revizia tot in februarie) si 15,000 km.
Cei de la service mi-au zis ca masina e ok, nu are probleme la motor, cutie de viteze, placute, lichide, directia buna, ambreiajul mai tine cel putin 2 ani.
I-am zis de cilindrul acela (care pe mine nu ma deranjeaza, e insesizabil) si mi-au recomandat, daca nu ma deranjeaza sunetul acela sa-l schimb cand schimb ambreiajul.
Amortizorul dreapta-fata da semne de scurgere si mi-au recomandat, ca atunci cand ma decid sa-l schimb, sau cand e mai grav sa le schimb pe amandoua.
In rest, mi-au pus Castrol Edge Professional H, pe care mi l-a recomandat un coleg de pe forum (multumesc! ) 5w-30, asa cum le-am indicat.
Foarte ok service-ul, nu vreau sa fac reclama, am fost la Car Expert Auto, langa reprezentanta Honda Nord... poate a mai fost careva pe acolo.
si zi-ne cat a costat revizia cu tot cu manopera. ai idee in reprezentanta cat ar costa doar manopera daca m-as duce eu cu ulei+filtre?
legat de ulei, eu am folosit castrol edge la celelalte masini si am trecut la motul dupa ce am citit pe multe forumuri. cu motul sunt mult mai siletioase motoarele. la civic o sa-i bag motul 0w30. pana acum la reviziile din reprezentanta au folosit ulei original honda 0w20 dar mi se pare mult prea subtire w20 pt caldurile de la noi.
Uleiul Castrol Edge Professional H 5W-30 a fost recomandat de un coleg de pe forum in discutia despre ulei si incalzirea lui, lrintre ultimile pagini. Astazi am venit pe autostrada A1, dinspre Pitesti, am avut constant 130 km/h, consum 6.2-6.5 cu un singur varf de 160 la o coloana cu un Porsche in spate
Salut, vreau sa incerc s eu uleiul asta, daca nu uiti, te rog sa dai un feedback maii tarziu! ms!
Revin cu un feedback bun pentru Castrol-ul acela. Masina e silentioasa, am avut ocazia sa ies din masina cu ea pornita sa scot ceva din portbagaj si abia se auzea la relanti. Pe drum cand ii dau 3000+ se aude, ca deh... se tureaza, insa nu stiu cat de "silentioasa" poate fi o masina turata. Am scos la ultimile plinuri 8.8, 8.5, 8.3 in Bucuresti, iar in afara intre 4.9 si 5.5.
Acum ma uit dupa service-uri de ITP... expira la inceputul lui iunie si trebuie sa vad pe unde sa merg cu ea. In rest, proaspat cumparata polita RCA Allianz 1000 RON
Comment