Salut dragi Hondari,
Pe la sfarsitul lunii Mai 2015 mi-am propus sa imi cumpar si eu prima masina
aveam de mult pata pusa pe Honda Civic 5D, mi-a placut design-ul inca de cand o vazusem prima data in urma cu ceva ani,
m-am apucat de documentat si am aflat foarte multe despre acest model si a inceput sa imi placa cu atat mai mult.
In final am inceput a cauta anunturi de vanzare pe net, (mi-am luat SH, nu aveam destul buget pentru un 5D nou ) dupa ceva cautari si convorbiri telefonice am gasit in Iasi la AutoViva un 5D chiar fainut,
Ne-am vazut, ne-am placut, si ne-am luat
Deci pe 9 Iunie am intrat in posesia Civic-ului mult asteptat. Am cumparat-o avand la bord 119.313KM, Varianta Sport cu 1.8L 140hp, cutie automata iShift.
eu unul nu am avut preferinte in A/T,M/T deci am luat ce am gasit, acum chiar m-am obisnuit cu iShift-ul si chiar imi place.
ITP-ul masinii a fost facut in ziua predarii de catre cei de la AutoViva (la Caremil Iasi), iar dat fiind ca am depasit bugetul propus am cam ramas fara bani pentru investitii imediat, asa ca am mai circulat aproape doua luni pana cand i-am facut si schimbul de consumabile.
toata operatiunea cu schimbul de consumabile m-a ajuns aproximativ 1800 lei in care au fost incluse:
--Discuri si placute frana fata/spate
------Puntea fata ATE
------Puntea spate Brembo
--Lichide
------Ulei motor Mobil 1 5W40
------Ulei transmisie "Tutela"
--Filtre
------Filtru Aer JakoParts
------Filtru Ulei MANN
------Filtru Habitaclu MANN
--Bujii
------Honda NGK Iridium (Multumesc Bacu)
In rest masinuta merge perfect, fara nici un fel de probleme.
Ca investitii viitoare:
--caut sa schimb fustele de plastic de jur imprejurul masinii (cea de sub pragurile dreapa are cateva clipsuri rupte si nu prea se aseaza, si sunt unele locuri unde nu prea se uneste perfect cu restul masinii)
--Trebuie sa schimb amortizoarele de pe puntea fata: am luat o groapa urata si am rupt tampoanele de suprasarcina, acum daca iau o groapa mai ciudata aud un mic scrasnet (ca un scrasnet de dinti) am verificat-o si e din cauza acelor tampoane, si se pare ca vor trebui schimbate amortizoarele cu totul
--Tot la o verificare mi s-a spus ca va trebui sa schimb si bateria, momentan nu am avut probleme cu ea, si a avut vreo 5 zile cand nu am pornit-o in gerul asta din ianuarie iar apoi a pornit la prima apasare de buton
--am primit acum de pe ebay o interfata USB pentru CD changer, urmeaza sa o montez,
PS. Revin cu poze intr-un L.E.
Pe la sfarsitul lunii Mai 2015 mi-am propus sa imi cumpar si eu prima masina
aveam de mult pata pusa pe Honda Civic 5D, mi-a placut design-ul inca de cand o vazusem prima data in urma cu ceva ani,
m-am apucat de documentat si am aflat foarte multe despre acest model si a inceput sa imi placa cu atat mai mult.
In final am inceput a cauta anunturi de vanzare pe net, (mi-am luat SH, nu aveam destul buget pentru un 5D nou ) dupa ceva cautari si convorbiri telefonice am gasit in Iasi la AutoViva un 5D chiar fainut,
Ne-am vazut, ne-am placut, si ne-am luat
Deci pe 9 Iunie am intrat in posesia Civic-ului mult asteptat. Am cumparat-o avand la bord 119.313KM, Varianta Sport cu 1.8L 140hp, cutie automata iShift.
eu unul nu am avut preferinte in A/T,M/T deci am luat ce am gasit, acum chiar m-am obisnuit cu iShift-ul si chiar imi place.
ITP-ul masinii a fost facut in ziua predarii de catre cei de la AutoViva (la Caremil Iasi), iar dat fiind ca am depasit bugetul propus am cam ramas fara bani pentru investitii imediat, asa ca am mai circulat aproape doua luni pana cand i-am facut si schimbul de consumabile.
toata operatiunea cu schimbul de consumabile m-a ajuns aproximativ 1800 lei in care au fost incluse:
--Discuri si placute frana fata/spate
------Puntea fata ATE
------Puntea spate Brembo
--Lichide
------Ulei motor Mobil 1 5W40
------Ulei transmisie "Tutela"
--Filtre
------Filtru Aer JakoParts
------Filtru Ulei MANN
------Filtru Habitaclu MANN
--Bujii
------Honda NGK Iridium (Multumesc Bacu)
In rest masinuta merge perfect, fara nici un fel de probleme.
Ca investitii viitoare:
--caut sa schimb fustele de plastic de jur imprejurul masinii (cea de sub pragurile dreapa are cateva clipsuri rupte si nu prea se aseaza, si sunt unele locuri unde nu prea se uneste perfect cu restul masinii)
--Trebuie sa schimb amortizoarele de pe puntea fata: am luat o groapa urata si am rupt tampoanele de suprasarcina, acum daca iau o groapa mai ciudata aud un mic scrasnet (ca un scrasnet de dinti) am verificat-o si e din cauza acelor tampoane, si se pare ca vor trebui schimbate amortizoarele cu totul
--Tot la o verificare mi s-a spus ca va trebui sa schimb si bateria, momentan nu am avut probleme cu ea, si a avut vreo 5 zile cand nu am pornit-o in gerul asta din ianuarie iar apoi a pornit la prima apasare de buton
--am primit acum de pe ebay o interfata USB pentru CD changer, urmeaza sa o montez,
PS. Revin cu poze intr-un L.E.
Comment