SCARR: '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC, Nighthawk Black
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Update 178.500 km
-din cauza ca la ultima vizita la service mi s-a spus ca se pierde ulei pe la garnitura capacului de la motor, am decis sa o schimb
Aici e un mic DIY: https://www.youtube.com/watch?v=7_tIQ55MRpc&t=248s
Am procedat si eu intocmai, pe urma s-a curatit zona/zonele cu depuneri de ulei, pentru a se putea observa situatia pe viitor.
Aici o poza in premiera cu interiorul motorului:
A fost ultima operatiune pe care am facut-o
De ieri, 07.05.2019, masina se afla pe drum spre noul proprietar. Sper sa se bucure de ea, cel putin in aceeasi masura ca si mine. Sunt convins ca e pe maini bune.
Da, este in drum spre Romania
In principiu, topicul se poate inchide, multumesc Hondafan pentru gazduire si tuturor pentru sfaturi si ajutor.
Deocamdata sunt pieton, insa sper, cat de curand, sa apar din nou la sectiunea My HONDA.
Toate cele bune va doresc!
Last edited by scarr; 08-05-19, 22:00.
Leave a comment:
-
Am uitat sa mentionez ca dupa inlocuirea amortizoarelor si a arcurilor, s-a refacut geometria.
Ieri am trecut pe la Honda. Din una in alta, am facut si un test drive cu noul CR-V Hybrid, masina de test fiind in varianta de echipare Elegance:
-super silentioasa fata de Civic-ul meu, iar in momentele in care esti pur EV, nu se aude nimic
-imi era foarte greu sa aproximez limitele front-ului masinii, poate chestie care se deprinde
-scaunele din material sunt destul de bune si arata si destul de bine, fiind in 2 culori si avand acele cusaturi pe mijloc
-am condus atat in modul S cat si normal: trage suficient de bine in S, cred ca acopera nevoile majoritatii
-eu am scos un consum de 6,2 l/100 km, conducand in stilul meu normal, cu reprize de acceleratie si reprize de frana de motor. Am mers atat pe strazi nationale, cat si in oras. Masina avea vreo 650km la bord si o medie de 6,5 l/100 km.
-ma asteptam la o calitate putin mai buna a materialelor la interior
-directia mi se parea putin prea asistata
In concluzie, o masina de familie ideala, cu suficient spatiu, confortabila, cu un feeling aparte la condus si cu un consum, pentru mine cel putin, surprinzator.
Va rog, nu luat impresiile mele ca si aprecieri definitive, sunt doar impresii la un prim contact, destul de scurt, cu masina.
Am cerut sa imi evalueze Civic-ul, in cazul in care as dori sa iau un CR-V. Vine mecanicul (era asiatic, parea japonez, desi nu prea pot sa fiu Sigur), ia Civic-ul, face o Tura, il pune pe Elevator, pe urma vine si spune agentului de vanzari urmatoarele:
-e foarte bine intretinuta, revizii dese, insa
-are foarte multe urme de lovituri de pietricele pe capota (este adevarat, de la 1-2 m distanta se vad). Daca mergi pe autostrada, este inevitabil.
-are o clema rupta la plasticul de la aripa
-are cateva urme de zgarieturi/lovituri pe laterale (cand parchezi la supermarket si ai norocul sa nimeresti langa cineva neglijent, se produce inevitabilul)
Dupa ce i-am spus ca am investit in cei 3 ani jumate aproape 2000 euro pe diverse piese + protectia ceramica, mergem inauntru. Cand imi zice ca imi poate oferi 3000 de euro pe masina, mi-a picat fata putin A zis ca imi recomanda sa incerc sa o vand eu, ca sigur iau mai mult, insa ei nu pot sa ofere mai mult, ca trebuie sa castige ceva din toata treaba si sa isi mai ia o marja de siguranta, in cazul in care pica ceva. Fair enough!
Oricum, pretul cerul pentru noul CR-V a fost destul de mare, asa ca ramane sa ma mai gandesc.
Leave a comment:
-
-
Update 175.413 km
-masinuta a trecut TÜV-ul, cu doua mici observatii:
1. faza scurta batea mult prea sus. Solutie: cel care a verificat masina a fost amabil si a reglat el farurile, altfel nu avea voie sa ma treaca, ceea ce mi s-a parut2. exista ceva scurgere de ulei, ceea ce nu e tocmai bine (facand referire la protectia mediului inconjurator). Dar, nefiind un criteriu precum cel de la punctul 1, ramane la stadiul de observatie.
La Honda mi-au spus ca exista o mica scurgere de ulei, pe la garnitura capac supape, dar au zis ca nu e grav si ca o vor schimba la revizia urmatoare, ca oricum urmeaza reglaj joc supape.Tot la Honda s-au mai facut urmatoarele operatiuni:-schimbat amortizoare fata (nu stiu ce au pus, nici nu am intrebat)-inlocuit arcuri fata-spate cu unele puse la dispozitie de mine (am avut eu un set de arcuri tot de Type S, care erau aproape noi)
Capetele barelor de directie au fost comandate, insa fiindca a venit cel de pe stanga de doua ori si pentru ca au zis ca sunt in regula cele de pe masina, mi-au spus ca nu are rost sa le schimb. Asadar raman cele originale. Problema era amortizorul de pe partea dreapta.
Cu senzorul ABS totul a fost foarte simplu: dupa ce am primit de la Honda un pret de 170 euro + montaj, am mai discutat cu un prieten, care intamplator avea ambii senzori ABS de pe fata (el avusese un Civic 2.2 i-ctdi) si mi-a propus sa mergem noi sa incercam sa il schimbam. Zis si facut: am mers la un service, am ridicat masina pe elevator, am dat roata fata jos, demontat senzor vechi (cu unele dificultati, deoarece intepenise, insa nu mai conteaza), montat senzor nou, pornit masina => erorile au disparut instant, fara reset, fara nimic. In principiu, totul este destul de simplu.
M-am urcat si in noua jucarie hybrida made in Japan, numita CR-V
-interiorul este mult mai elegant decat cel de la rav4
-scaunele nu sunt foarte moi (era versiunea Executive, daca influenteaza in vreun fel), nici foarte lungi, sunt tot precum la Civicania mea, ca marime. Doar ca erau din piele si aveau suport lombar, ceea ce pt mine e un must
-tot comparativ cu rav4, mi-a lasat impresia de mai mult spatiu la interior si de un portbagaj mai mare
Pe urma am pornit la drum la volanul Civicaniei. Dupa cele 15-20 de minute petrecute in noul CR-V, Civic-ul ramane in continuare la fel de interesant. Bordul nu este deloc plictisitor, modul in care trage, sunetul tobei de esapament, senzatia de la volan este una destul de frumoasa si superba. Raman in continuare placut surprins si cred ca o sa iau destul de greu decizia de a ma desparte de el ...
Leave a comment:
-
Alta bucurie: s-a dus, dupa spusele mecanicului, senzorul ABS.
Inainte sa puna amortizoarele, mergea.
Dupa, aveam eroare in bord, ABS si VSA.
Eroarea spune ca senzorul dreapta, fata, are scurtcircuit sau intrerupere. Din pacate, nu se lasa stearsa (eroarea).
Mecanicul spune ca nu i-a facut nimic si ca e posibil sa fii prins ceva mizerie, etc. Cred ca ei nu se pricep sa il scoata si sa incerce ,in prima instanta, sa il curete/sufle putin
Pret de nou, 170 euro.
Ati intampinat probleme cu acest senzor? Ceva recomandari?
Ma intereseaza in special daca merge si un AM, si daca da, care (cel mai scump e doar pe la 50-70 euro).
Sunt curios, dupa urmatoarea vizita in service, ce trebuie sa mai reinnoiesc
Leave a comment:
-
O intrebare: la ce pret se ridica un capat de bara? Am primit de la Honda un pret informativ de ca. 120 Euro/buc. Le-am dat deja ok-ul, insa mi se pare cam mult. Am vazut pe internet ceva preturi, insa nu am fost sigur de codul produsului.
LE: este vorba de pretul brut.
Leave a comment:
-
Originally posted by BV26CAT View PostFoarte fain ti-au iesit plasticele exterioare cu tratamentul de la Koch. Am luat si eu ceva substanta no name care cica face negrul negru din nou, dar nu functioneaza prea bine. Platicele mele oricum s-au decolorat destul de rau mai ales cel de sub parbriz. O sa iau si eu o sticla din asta de la Koch cand da caldura si incerc sa vad ce se poate face.
Sunt multumit de rezultate. Daca se aplica o data la 6 luni, rezultatele se mentin binisor. Si nu vorbesc doar de efectul optic, ci si de cel hidrofob.
Inainte am folosit Black WOW Trim Restorer insa nu il consider la fel de bun ca si Koch Pss. Black WOW mi-a lasat pe plastice ca un fel de depunere neagra, care parca atragea mai tare praful. In schimb, Koch Tss este mai curat si efectul nu este de a innegri acel plastic (care din fabrica nu iese negru, ci gri) ci de a-i reda intensitatea culorii lui naturale, de gri. Posibil ca sunt altele mai bune, dar pentru un amator ca mine e suficient
Leave a comment:
-
Foarte fain ti-au iesit plasticele exterioare cu tratamentul de la Koch. Am luat si eu ceva substanta no name care cica face negrul negru din nou, dar nu functioneaza prea bine. Platicele mele oricum s-au decolorat destul de rau mai ales cel de sub parbriz. O sa iau si eu o sticla din asta de la Koch cand da caldura si incerc sa vad ce se poate face.
Leave a comment:
-
Nu le-am schimbat inca, doar le-am cumparat. Le voi schimba doar pe fata.
Sent from my G8341 using Tapatalk
Leave a comment:
Leave a comment: