SCARR: '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC, Nighthawk Black

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by CatalinP View Post
    Ba da, dar consuma!
    Exact aici voiam eu sa ajung, dar nu am īndrăznit să īntreb.

    Comment


    • #77
      Originally posted by CatalinP View Post
      Atunci cand masina e rece, ai buton ce dezabureste luneta si oglinzile, folosind rezistente electrice.
      Insa, dupa un timp, aceasta functie se dezactiveaza automat.
      Folosind climatizarea pe AUTO, va fi periodic pus in functiune compresorul de A/C, care va reduce umiditatea aerului recirculat sau introdus in habitaclu (condensul se scurge sub masina).

      In plus, utilizarea periodica a A/C-ului previne defectarea compresorului, uscarea garniturilor din instalatie si pierderea freonului.

      Unde mai pui ca te scapa de poze cu luneta aburita, postate pe forum.
      Rezistențele alea nu dezaburesc luneta, nu fac față, eventual doar după jumate de ora de folosire, timp īn care eu am ajuns de mult la destinație (aici ma refer la ruta zilnică acasă - serviciu). Oglinzile īnsă, da.
      Faptul ca foloseam clima doar pe manual cred ca era motivul pentru care aveam luneta aburita. Azi dimineață am setat pe auto și am observat schimbarea. Și pentru asta ți-am mulțumit.
      O data la 2 săptămāni setez clima pe low și merg asa 10 minute, preventiv.
      Iar o poza cu luneta aburita, postata pe forum, hmm...data viitoare promit ca ii fac și un polish īnainte.

      Comment


      • #78
        Să faci și plinul rezervorului de combustibil, altfel īți auzi vorbe pe forum că ești zgārcit
        Și pozele alea rămān pe forum și īți pot afecta viitorul ))
        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
        My cars:

        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

        Comment


        • #79
          Originally posted by KMR View Post
          Să faci și plinul rezervorului de combustibil, altfel īți auzi vorbe pe forum că ești zgārcit
          Și pozele alea rămān pe forum și īți pot afecta viitorul ))
          Hai ca e bună ))

          Sau? Tu chiar vorbești serios?



          Gesendet von meinem C6903 mit Tapatalk

          Comment


          • #80
            Evident că glumesc Sunt siderat de preocupările altora pentru pozele puse de tine
            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
            My cars:

            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

            Comment


            • #81
              Originally posted by KMR View Post
              Evident că glumesc Sunt siderat de preocupările altora pentru pozele puse de tine
              Am crezut ca e evident ca īntrebarea era īn glumă.

              Ok, weekend plăcut!

              Gesendet von meinem C6903 mit Tapatalk

              Comment


              • #82
                Ne-am pregătit pentru noul an cu un schimb de ulei, bujii, discuri + plăcuțe spate și lichid frānă.
                Am făcut și o mica excursie, aprox. 3500 km și totul a decurs foarte bine. Mașinuța s-a comportat excelent, iar despre nivelul de confort pot doar să spun că este peste așteptări.

                Un 2016 mai bun tuturor și fără incidente!

                Gesendet von meinem C6903 mit Tapatalk

                Comment


                • #83
                  Asigurare CTR din 2010 - 330 euro/an (calculata online)
                  Asigurare Type S 2008 - 380 euro/an. (motorul de 1.8)

                  Unde e logica?

                  Gesendet von meinem C6903 mit Tapatalk

                  Comment


                  • #84
                    Am făcut azi un drum de 250 km și am fost curios de un consum minim.
                    Am scos 6.3 L/100 km afișat de BC (real nu știu), īn a 6-a (pe cāt posibil), 3000 rpm, 115 km/h.
                    La un moment dat aveam chiar 6.1 afișat.
                    Așadar, se poate, dacă vrei.

                    Māine, la īntoarcere, nu mai facem aroganțe de genul.

                    Gesendet von meinem C6903 mit Tapatalk

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by scarr View Post
                      Asigurare CTR din 2010 - 330 euro/an (calculata online)
                      Asigurare Type S 2008 - 380 euro/an. (motorul de 1.8)

                      Unde e logica?

                      Gesendet von meinem C6903 mit Tapatalk
                      Totul depinde de mai multi factori printre care, nr de exemplare si nr de daune la modelul respectiv. Cu cate sunt mai putine masini din respectivul model si cu cat accidentele la modelul respectiv sunt mai rare cu atat asigurarea este mai mica.

                      Comment


                      • #86
                        Cānd am luat Civicul anterior, am facut un drum București Brașov si retur, 4 oameni, cu viteza legală, maxim 110 in afara localității, si mi-a consumat 5.8%.
                        2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                        Ex:
                        2014 Honda Civic Executive
                        2011 Honda Civic GT

                        Comment


                        • #87
                          Update 110 mii km:

                          De cand nu am mai scris pe aici au intervenit unele schimbari.

                          Prima ar fi ca ne-am mutat mai la sud (in DE), la mai mult soare, sper. S-a intamplat acum 2,5 saptamani, timp in care nu am avut internet (da! chiar daca nu va vine sa credeti, timp de asteptare 2 saptamani, pana sa vina un tehnician sa isi faca treaba. Sunt si eu de vina ca m-au prins cu reclama: azi comanzi, maine primesti! In fine...). Naveta pana la job este putin mai lunga (30 km dus, 28 km intors), mai aglomerata si nu asa placuta, insa doar pentru urmatoarele 4 luni, pe urma schimba si firma sediul si o sa fie mai ok. In rest, zona Stuttgart pare a fi ok.

                          A doua schimbare ar fi in 'comportamentul' OZN-ului (daca mi se permite personificarea), si anume: au aparut niste trepidatii ale motorului la plecarea de pe loc. Daca incerc sa plec cu ea turata sub 1000 rpm, tremura, face acest lucru si cand are in jur de 1500 rpm (tot plecare de pe loc). Iar trepidatiile sunt destul de mari pentru a spune ca sunt normale. Ceva nu e in regula. Daca o accelerez putin si plec cu 2500 rpm de pe loc, nu mai tremura, sau poate ajunge trepidatul ''la rezonanta'' (daca ma intelegeti la ce ma refer) si nu se mai simte. Ciudat este ca nu face tot timpul asta. Tremuratul asta nu apare tot timpul.
                          E foarte ciudat, iar presupunerile mele se indreapta in 2 mari directii:
                          -ceva nu e in regula cu stilul meu de condus
                          -ceva tampon de la motor slabit/distrus/etc.

                          Pana sa gasesc vreun service prin zona, ma gandeam sa scriu pe forum, poate ma ajutati cu unele informatii, pareri, sfaturi.

                          Oricum trebuie sa fac o vizita in service pentru schimbarea uleiului de la cutia de viteze. Apropo, cel recomandat e cel original Honda, nu?

                          Drumuri bune tuturor!

                          Comment


                          • #88
                            poate e gata ambreiajul. daca ar fi suport de motor l-ai simti si la lansare din ture mari si la accelerari bruste .
                            anul asta am avut si eu cateva episoade, la plecare sub 1000 si doar daca nu lasam motorul sa se incalzeasca, iarna, umezeala, frig....salta motorul de cateva ori pana se termina tranzitia cuplarii din ambreiaj. eu simt ca ambreiajul meu e cam pe final de viata, prinde sus si uneori la schinari rapide, in plaja de putere simt o usoara alunecare. si eu am trecut doar de 60.000
                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              Cred ca e cel mai plauzibil. Dimineata, cu motorul rece, nu prea are trepidatii, sau cel putin nu asa mari.
                              Dar dupa ce se incalzeste bine motorul, se simt mai puternic.

                              Posibil ca fostul proprietar sa nu il fi fost schimbata deloc.

                              Daca mai circul cu masina in starea aceasta inca o vreme (o luna, de ex), e grav sau nu?
                              Inca nu am avut timp sa ma informez de un service ok, ca sa nu ma duc la primul de la coltul strazii.

                              Comment


                              • #90
                                inainte sa pice fizic face urat, nu cred ca e cazul.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X