SCARR: '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC, Nighthawk Black

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cred ca ar merita sa ii faci sablare doar daca ai dori sa o mai tii vreo 5-10 ani altfel nu prea ii vad scopul sincer. Exista si sablare manuala( adica la perie ) ulterior sa ii faci un tratament anticoroziv gen EPZnEP sau altele .
    Altfel exista sablare manuala gen FeSa 2-2.5 dar la tun/pistol cu alice dar nu vad cum ar functiona la o masina . Respectiv eu unul nu as face asta .Stiu bine ce inseamna o sablare manuala/automata dar doar pe piese mari ce nu necesita protectii suplimentare, respectiv in domeniul constructiilor industriale nu TCM .Indiferent, inca odata, superba masina !!!!

    Comment


    • Frumoasa masina mai ai!!! Bravo. Imi pare rau ca nu esti mai aproape de nordul germaniei , ca iti faceam o scurta vizita sa vad si eu masina pe viu.

      Comment


      • Originally posted by alexme24 View Post
        Frumoasa masina mai ai!!! Bravo. Imi pare rau ca nu esti mai aproape de nordul germaniei , ca iti faceam o scurta vizita sa vad si eu masina pe viu.
        Mulțam' fain!
        In realitate nu arata chiar asa bine, daca te uiti de aproape, se observa destule imperfectiuni ale vopselei. Are 10 ani si aproape 160k km. Oricum, daca ai drum prin zona Stuttgart, sunt dispus la o bere-doua

        @botz
        Cred ca as fi facut sablare, sau ce mi-ar fi oferit tipul respectiv, daca vedeam rugina pe undeva. Insa n-am gasit puncte de rugina.
        Am ramas cu sechele dupa o scurta relatie cu un golf 5 ... cand vad rugina, o iau la fuga De aceea, cand am cautat Civicania, am cautat sa fie neaparat de la prim proprietar si sa fii fost tinuta in garaj. Si la mine sta in continuare tot in garaje.

        Comment


        • Cu mare drag, foarte probabil in aprilie sau mai cand ajung spre europa park

          Comment


          • Update 162.753 km:

            Ieri am fost la Honda si s-a facut revizia de 160k km:

            - schimbat ulei motor: Amsoil SS 5W-30
            - schimbat filtru ulei OEM
            - schimbat lichid racire motor
            - schimbat discuri + placute frana axa spate: Brembo 08.A147.1X (imbunatatire remarcabila la franare)
            - schimbat filtru polen
            - filtrul de aer doar s-a curatit si impregnat cu ulei (K&N)
            - schimbat amortizoare portbagaj (din cauza spoilerului de FN2)

            Protectia ceramica inca e acolo



            Acestea sunt noile discuri:



            Trepidatiile la plecarea de pe loc si la schimbatul vitezelor 1-2 si 2-3 au disparut aproape complet, de cand am patinat ambreiajul.
            In rest, masinuta merge bine, sunt multumit de ea … bine, cateodata, pe autostrada, simt lipsa acuta de putere mai multa insa circul rar pe autostrada.

            Drumuri bune tuturor!

            Comment


            • Update ca. 167.000 km

              - am aplicat o protectie pentru parbriz NIGRIN Performance Scheiben-Versiegelung Set
              - am aplicat pe plasticele exterioare Koch Chemie Pss
              - am aplicat pe plasticele interioare Koch Chemie Ts

              Pozele sunt facute cu telefonul, nu prea reusite, insa ma declar, din nou, multumit de rezultatele obtinute.







              Comment


              • Masina merge, merge si merge ...
                De cand o am
                - 0% erori,
                - nu m-a lasat niciodata in drum (si vad des masini de generatie noua, luate cu trailerul),
                - in afara de compresorul de clima, care si-a dat duhul si care a fost schimbat, totul este 100% functional,
                - 100% placere la condus (conduc des un golf 7 si o skoda fabia: masini noi, ambele benzinare, motoare mici, cuplu in regula, placere la volan 0. Cand ma urc in civicanie, am o cu totul alta stare, de usoara euforie).

                M-am decis sa-i fac masinutei o cura de detoxifiere: 3 luni de acuma inainte va vedea doar Shell V-Power Racing, care cica ofera tot felul de avantaje.

                Am zis ca fiind iarna, temperaturi scazute, poate-i fac un bine motorului.

                Are careva idee daca ar putea avea efecte negative asupra R18A2 folosirea unui astfel de carburant pe perioada indelungata, sa zicem 1 an?

                Comment


                • N-ar trebui sa fie... am bagat de la Petrom 99 (de 98) vreo 2-3 ani cand era noua pana a explodat pretul la benzina.
                  '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                  sigpic

                  Comment


                  • Dupa circa 1500 km pe drumurile patriei, s-a busit ceva la roata fata-dreapta, si anume se aude o bataie cand trec peste denivelari/gropi.

                    Inca nu am ajuns la mecanic, insa vroiam sa intreb daca aveti idee ce ar putea fi? Si daca trebuie schimbat la ambele roti sau doar la cea cu problema? Si eventual, daca e riscant sa circul asa cu ea pana ajung la mecanic (cateva saptamani).

                    Comment


                    • Mie-mi batea capatul de bara pe dreapta, schimbat cu Lemforder si s-a facut liniste. Eu le-am schimbat in pereche si cam asa e si recomandat.
                      The other car : SAAB 900NG / 2.0 Turbo / Stock / Black. (SOLD)
                      https://www.instagram.com/iamrusu/

                      Comment


                      • Update 174.725 km

                        Am facut azi revizia de 180.000 km.
                        - filtru ulei OEM
                        - ulei Amsoil SS 5W-30
                        - am schimbat si uleiul la cutia de viteze. A primit OEM MTF
                        - etc.

                        Amortizorul de pe fata, dreapta pierde ulei, trebuie schimbat. Nu este capatul de bara, cum am banuit, desi o sa le schimb si acestea, pentru orice viitoare eventualitate. Oricum va trebui refacuta geometria rotilor.
                        Aveti ceva recomandari pentru amtortizoare? Pe spate o sa ramana cele OEM, asadar as dori ceva ce sa fie cat mai apropiat sau chiar OEM, dar in acelasi timp de calitate.
                        scarr
                        Senior Member
                        Last edited by scarr; 23-02-19, 15:12.

                        Comment


                        • Salut! Frumos suportul de numar; ai gasit sa cumperi sau l-ai personalizat tu? Legat de amortizoare, si mie imi curge unul la Type-R-ul FN2. Cele OEM sunt Sachs; o recomandare a fost sa iau aftermarket Sachs, care ar fi identice cu cele OEM, dar pana la urma am decis sa merg pe OEM, caci am gasit la pret acceptabil pe coxmotorparts. Nu cred ca sunt diferente intre cele OEM si cele AM Sachs, dar asa am decis acum, sa merg pe original. Am 103 000 km; cand am luat-o avea 54k km. Are si 4 track-day-uri la activ, deci cred ca au tinut bine .
                          '24 Honda Civic Type-R FL5, 2.0 VTEC Turbo, 329 HP, Championship White
                          '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White

                          "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                          Comment


                          • Originally posted by Sheva_C View Post
                            Salut! Frumos suportul de numar; ai gasit sa cumperi sau l-ai personalizat tu? Legat de amortizoare, si mie imi curge unul la Type-R-ul FN2. Cele OEM sunt Sachs; o recomandare a fost sa iau aftermarket Sachs, care ar fi identice cu cele OEM, dar pana la urma am decis sa merg pe OEM, caci am gasit la pret acceptabil pe coxmotorparts. Nu cred ca sunt diferente intre cele OEM si cele AM Sachs, dar asa am decis acum, sa merg pe original. Am 103 000 km; cand am luat-o avea 54k km. Are si 4 track-day-uri la activ, deci cred ca au tinut bine .
                            Salut!
                            Suportul de numar l-am cumparat asa, adica se pot comanda suporti cu textul dorit

                            Legat de amortizoare, ma gandeam eu ca OEM sunt Sachs. Eu o sa iau probabil tot Sachs, insa AM pentru ca ma grabesc putin, saptamana viitoare as dori sa le duc sa le schimbe.
                            O sa le schimb ambele de pe fata, cel putin asa mi s-a spus ca este recomandat. Tu le-ai schimbat pe toate 4?

                            Comment


                            • Nu le-am schimbat inca, doar le-am cumparat. Le voi schimba doar pe fata.

                              Sent from my G8341 using Tapatalk

                              '24 Honda Civic Type-R FL5, 2.0 VTEC Turbo, 329 HP, Championship White
                              '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White

                              "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                              Comment


                              • Foarte fain ti-au iesit plasticele exterioare cu tratamentul de la Koch. Am luat si eu ceva substanta no name care cica face negrul negru din nou, dar nu functioneaza prea bine. Platicele mele oricum s-au decolorat destul de rau mai ales cel de sub parbriz. O sa iau si eu o sticla din asta de la Koch cand da caldura si incerc sa vad ce se poate face.

                                Comment

                                Working...
                                X