If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
-schimbat ulei motor, am pus in continuare Amsoil SS 5W-30
-schimbat filtru ulei Purflux LS350 (las codul ca pana data viitoare sigur uit)
-schimbat ulei cutie de viteze
-schimbat filtrul de aer cu filtru K&N
-verificat instalatia de climatizare (deoarece nu functioneaza, baga doar aer cald) iar concluzia a fost ca ambreiajul magnetic al compresorului (de clima) ar fi foarte uzat (astept o oferta de pret pentru piesa respectiva). Ceva pareri aici?
-s-au pus rotile de iarna
-am gasit si cumparat un spoiler OEM de FN2, astept sa vina si sa il pun pe masinuta cred ca o sa aman detailing-ul pana la primavara, nici nu stiu cat de bine e sa fie facut in anotimpul rece, plus ca inca nu stiu exact ce tip de protectie sa aleg: ceramica, nano sau ceara? Care sunt cele mai indicate pentru o masina cu care faci zilnic naveta la serviciu?
-legat de nuca schimbator, inca nu m-am decis: Skunk2 e pe la vreo 70-80 euro iar de FN2 nu am gasit (decat second-hand), ca sa imi pot face o idee. Parca as prefera de FN2, daca pretul nu depaseste asteptarile mele.
In rest, toate bune si frumoase, la anul cred ca o sa schimb discurile si placutele spate ca prea le-a prins rugina.
ambreiajul(rola)ar fi vreo 1200ron parca, eu am schimbat o, parca sa zic ca mai avea Gur un compresor cu tot u ambreiaj.
Legat de detailing, daca sunt conditii unde se face nu conteaza temp exterioara, alegerea e in functie de buget, ceara- sintetic sealant- protectie ceramica(siliciu)...
edit : http://bloxracing.com/shop/index.php...product_id=356
asa ceva am eu, a aratat impecabil veeo 5ani, acum dupa vreo 8 ani e un pic tocit. daca te gandesti sa comanzi si pica mai bine pret pe 2 buc as vrea si eu o buc!
'08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear
ambreiajul(rola)ar fi vreo 1200ron parca, eu am schimbat o, parca sa zic ca mai avea Gur un compresor cu tot u ambreiaj.
Legat de detailing, daca sunt conditii unde se face nu conteaza temp exterioara, alegerea e in functie de buget, ceara- sintetic sealant- protectie ceramica(siliciu)...
edit : http://bloxracing.com/shop/index.php...product_id=356
asa ceva am eu, a aratat impecabil veeo 5ani, acum dupa vreo 8 ani e un pic tocit. daca te gandesti sa comanzi si pica mai bine pret pe 2 buc as vrea si eu o buc!
Mai astept raspunsul de la dealer pentru a vedea cat ma costa, inainte de a trece la un compresor second-hand.
Legat de detailing, clar, e in functie de buget. Am vazut oferte si la 300/400 de euro, dar am vazut ca la unii incepe chiar de la 850 euro pentru o masina mica. Diferenta face probabil si ce materiale se folosesc, calitatea si pretul acestora, precum si profesionalismul cu care se lucreaza. Nu o sa investesc foarte mult pentru ca, deh, asta e. Acuma este intr-o stare in care mie optic nu prea imi place, are foarte multe zgarieturi (daca se pot numi asa) fine, ca o panza de paianjen. Masina are aproape 10 ani si nu cred ca a vazut polish nici macar o singura data, asa ca e de inteles. Vreau doar sa o aduc intr-o stare optica mai buna. Trebuie sa gasesc timp si sa caut un atelier cu un raport optim calitate-pret.
Iar legat de nuca schimbator, am observat ca prind schimbatorul preponderent din lateral (ms Xander pt observatie), probabil asa rezulta instinctiv din pozitia adoptata la volan, asadar as tinde spre o nuca de forma gen Skunk2. Intre Skunk2 si Blox, desi vad ca ambele sunt la 440g si arata asemanator (ambele sunt gun metal), parca as merge pe prima.
Am gasit acuma, intamplator, urmatorul site, unde costa 66,- Euro + 4,9 Euro transport (spre Ro ar fi 9,9 Euro transportul, in caz ca te intereseaza). Cel mai probabil (ma mai gandesc cateva zile) o sa merg pe varianta aceasta, chiar daca livrarea se face intre 2-10 saptamani.
Asadar, intre timp am luat legatura cu colegul Gur (mersi fetherw80 pentru pont) caruia ii multumesc si pe aceasta cale, o persoana foarte de treaba compresorul a primit recent ambreiaj si fulie noua si de aceea m-am decis pentru aceasta varianta, altfel riscul ar fi fost prea mare...acuma ma asteapta la Cluj, cel mai probabil va fi inlocuit dupa sarbatori.
Am comandat si nuca Skunk2 intre timp.
A sosit si spoilerul de Type R, insa nu e totul asa de simplu cum am crezut eu am gasit insa pana la urma un mic diy cu poze si cu distantele exacte la care trebuiesc facute gaurile.
Pentru detailing, inca ma mai gandesc, e alta distractie.
Am reusit sambata sa pun spoilerul sus. E putin de munca insa rezultatul e incurajator. Cu noul look parca imi place mai mult. In primavara o sa primeasca mult promisul detailing si o protectie ceramica. Am gasit si un atelier, am cerut o oferta de pret aproximativa, dar las sa treaca iarna aceasta.
Azi a primit un mic cadou de ordin estetic: am schimbat nuca OEM cu una Skunk2. E un cu totul alt feeling, e mult mai mica si mult mai grea, per total imi place si ma bucur de alegerea facuta.
Am pus o sticluta de aditiv Amsoil Performance Improver,
Am reconditionat plasticele de la interior cu Koch Chemie Ts
si am reconditionat plasticele de la exterior si chederele cu Koch Chemie Pss.
-inainte de a incepe operatiunea, masina relativ murdara
-am curatit si degresat plasticele la exterior cu ceva spuma de la Foliatec gasita prin masina (prin masina am gasit si o sticluta de Black Wow Pro, solutie care am folosit-o parca anul trecut la reconditionarea plasticelor exterioare si sincer, nu prea m-a impresionat).
-aici incep deja pozele de dupa aplicarea solutiilor
Comment