SCARR: '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC, Nighthawk Black

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut, Super achizitii ...cat au ajuns inelele ptr difuzoare ?
    iti recomand sa iei o pasta /vaselina pentru evacuare -au cei de la Bosal una(si e si ieftina).
    Am avut si eu finala asta acum multi ani, a mea fusese un pic vandalizata, se umblase prin ea si am inteles ca s a scos niste material(sau ceva de genul) suna groznic de metalic, prima data mi a placut dar dupa o perioada era mega obositoare... am inlocuit o cu un catback invidia care e cu totul in alta liga.... ceva de la supersprint n -ai gasit ?
    Sa ne tii la curent cu sunetul!
    '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

    Comment


    • Salut fetherw80 ,
      inelele au ajuns la 49,ceva euro + transportul de 9 euro la toate chițibușurile. Au pe interior banda autoadeziva, plus ca am primit extra o pasta de lipit 3M pe care trebuie sa o aplic. Eu credeam ca se clipseaza si ca le pot demonta cand am chef. Ideea e ca daca vreau sa schimb candva boxele, sa nu ma incurce, fiind lipite definitiv.
      Ok, mersi de pont, vaselina ma gandesc ca pentru imbinari.
      Mie mi se pare ca e intr-o stare buna toba, chiar aproape noua, am primit si factura si e de juma' de an. Referitor la ce ai avut tu, daca s-a umblat in ea, nu ma mira, cum ziceam si mai sus, pe exteriorul tobei exista un surub care, rotit din pozitia initiala (este fixat cu un punct mic de sudura de toba) deschide clapeta in interior si schimba sunetul, cred ca devine mult mai agresiv (de aceea iese din legalitate daca se modifica pozitia, depaseste limita admisa de dB). Am citit multe review-uri, am ascultat tot ce am gasit, vedem...
      O Invidia Q200 parca ar fi fost in alta liga, dar si pretul e la 1000 euro. Plus ca ar fi fost putin prea agresiv sunetul (din nou, doar ce am citit/ascultat) pentru mine. Supersprint nu am gasit, nici nu am cautat, sincer. Imi trebuia ceva neaparat cu omologare pentru FN1, nu am chef de plimbari suplimentare pe la TÜV sau mai stiu eu unde.
      Sper sa reusesc un video dupa ce le montez.

      Comment


      • Am fost de dimineata la Honda pentru inlocuirea discurilor si a placutelor de frana de pe fata. Am mers tot pe ATE deoarece am fost multumit si se pare ca am scapat de acel trepidat care aparea la franare. Saptamana viitoare o sa merg sa verifice si, dupa caz, sa regleze si geometria si abia pe urma o sa fiu linistit proportie de 99,9%.

        Mi-au montat si toba finala, ca eu nu prea aveam unde sa fac operatiunea, desi cred ca erau 3+2 suruburi de strans.
        In fine, am plecat de acolo cu nerabdare sa aud noul sunet. Rezultatul este ca sunt foarte multumit de schimbare, nu e deloc agresiv, suna sportiv la plecarea de pe loc, mai suna frumos pe la 2500 rpm atunci cand motorul este in sarcina, iar la peste 4000 rpm suna iarasi mai frumos ca inainte. Efectiv cand am pornit masina si am dat sa plec din service, ma abtineam sa nu zambesc ca un tamp, ca mecanicul ma privea, pe urma l-am salutat si apoi am fost pe treaba mea
        Sunetul e foarte suportabil, nu e deranjant nici pe autostrada, am facut azi 120km intors si a fost ok, ba uneori fiind la viteza constanta aveam impresia ca nu s-a schimbat nimic de OEM, insa dupa ce te joci putin cu pedala de acceleratie, iti dai seama ca e acolo


        @fetherw80
        In principiu, inauntrul unei tobe finale sport exista un material absorbant care blocheaza mai mult frecventele inalte, de aceea sunetul ramas este de frecvente mai joase, cel putin asa mi-a explicat mecanicul. Daca ziceai ca la tine au scos o parte din acel material, e evident de ce suna asa de insuportabil si avea acel sunet metalic.
        O sa incerc un video eventual pe maine, desi cred ca o sa fie greu sa surprind sunetul exact asa cum se aude cand esti langa ea.


        In urmatoarele cateva comparatii:
        Aici un FK1 cu finala de Remus: https://www.youtube.com/watch?v=sE9wvKj0hbE
        Aici un FK2 sau FN1 cu finala de Remus: https://www.youtube.com/watch?v=_Zww9mcHfyc

        Asta obtii daca mai adaugi o toba intermediara de la TSS, FN1: https://www.youtube.com/watch?v=4nxxfqtAu8Y

        Aici jucam in liga superioara, Invidia G200 pe un FN1: https://www.youtube.com/watch?v=Yc5qa580OGg

        Si cam asa suna o evacuare Martelius, pe acelasi FN1: https://www.youtube.com/watch?v=6wfyHB6lcVM

        Comment


        • Video cu noul sunet:

          1. https://www.youtube.com/watch?v=bYI643S4zT8
          2. https://www.youtube.com/watch?v=72i6ZnwaIhg&t
          3. https://www.youtube.com/watch?v=30skIgm2t54&t

          Comment


          • Foarte interesant. Subtil ... exact cat trebuie in opinia mea. Cat te-a costat tot upgrade-ul ? ( piesele cel putin, ca montatul difera de la loc la loc ) Anyway sa o stapanesti sanatos in continuare
            '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
            ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
            ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

            Comment


            • Originally posted by T-Bone View Post
              Foarte interesant. Subtil ... exact cat trebuie in opinia mea. Cat te-a costat tot upgrade-ul ? ( piesele cel putin, ca montatul difera de la loc la loc ) Anyway sa o stapanesti sanatos in continuare
              Depinde si de gusturi, dar deocamdata e pe gustul meu, adica ceea ce am cautat.

              Tot upgrade-ul a insemnat doar toba finala Remus = 420 euro second, 6 luni vechime, stare foarte buna. Pret de noua incepand de la 606 euro + transport, din ce am fost gasita eu. Dar isi merita banii, mi-a mai revenit zambetul pe fata

              Comment


              • Nice !
                The other car : SAAB 900NG / 2.0 Turbo / Stock / Black. (SOLD)
                https://www.instagram.com/iamrusu/

                Comment


                • Suna bine ! Sa o folosesti cu placere cu zambetul pe fata !
                  Un pic invidios pe astia cu modelul pana in 2012 cu 2 evacuari ...

                  Comment


                  • Suna f bine ! bravo
                    '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

                    Comment


                    • Va multumesc de urari!

                      @botz daca aveam evacuarea potrivita spuneam acuma "Invidia e de partea mea" ) (in schimb colegul fetherw80 poate sa ne spuna cum sta treaba cu invidia )

                      Comment


                      • Cam asta e tot ce am, facute acum vreo 6-7ani.
                        https://youtu.be/EFNPVyKBukw
                        https://youtu.be/-HCTXZNIxS4
                        '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

                        Comment


                        • Update 137000 km:
                          -masurat si reglat geometria rotilor.

                          A fost o chestie care s-a meritat, chiar daca acea vibratie la franare disparuse odata cu schimbarea franelor fata.
                          Tolerantele admise erau +/- 00°08' iar eu aveam pe fata stanga -00°14' (reglata acuma la 00°00') iar pe fata dreapta +00°21' (reglata la +00°02').
                          La valorile masurate m-a intrebat daca s-a condus masina ciudat, hmm, chiar nu stiam ce sa raspund, sincer la viteze mari gen 150-190 km/h, parca nu se simtea intocmai cum ar trebui, dar asa sa simt ca ceva nu e in regula nu a fost cazul. In weekend o sa primeasca putina autostrada, sunt curios daca se simte vreo diferenta... Oricum, o sa dorm mai linistit de acum inainte.
                          Pe spate erau in tolerantele admise si oricum mi-au zis ca nu sunt siguri daca se poate regla.

                          Inca o data multumesc colegilor pentru indrumare, de aia zic ca e util forumul.

                          Comment


                          • Pe spate nu se poate regla geometria, pe generatia VIII de Civic 5D (incl. Type-S, probabil ca si Type-R).
                            Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                            Comment


                            • Confirm ca pe spate nu se regleaza. E foarte bine daca e in limitele normale. Am facut si eu recent unghiurile si totul bine acum.
                              '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
                              ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
                              ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

                              Comment


                              • Nici la Civic TypeR FN2 nu se poate OEM. Se pot pune niste placute metalice (shims - ca niste "pene" din metal) de diferite grosimi in functie de ce este necesar si se aduce fuzeta la pozitia dorita. Sigur ca nefiind reglaj live trebuie calculate acele placute, pozitia lor etc. In mod normal daca nu a fost lovita, puntea spate ar trebui sa ramana in parametri, eventualele reglaje fiind necesare pentru o setare "fast road" - mai sport -> camber negativ, toe in etc.
                                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                                Comment

                                Working...
                                X