SCARR: '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC, Nighthawk Black

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am Osram CBI(Cool Blue Intense) pe Type-S si Osram NBU(Night Braker Unlimited) pe 2.0. Iti recomand NBU, mai ales pentru vizibilitatea pe asfalt umed/lapovita/ploaie. CBI arata mai bine, lumina este o idee mai alba, pe asfalt uscat diferenta dintre ele este extrem de mica, insesizabila, dar pe umed sunt mai ok NBU. Nu gresesti cu niciuna dintre alegeri, insa eu pe asta as merge acum ca le am pe ambele.
    dragostan
    Senior Member
    Last edited by dragostan; 04-01-17, 12:56.
    Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
    Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
    ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

    Comment


    • @Xander aveam de gānd sa le schimb oricum ambele, nu umblăm cu jumătăți de măsură
      @dragostan am consultat catalogul Osram și NBU nu există pe soclu D2R. Dacă se dovedește a fi adevărat, o să merg pe Cool Blue Intense. Sper sa lumineze mai bine ca ce am avut pana acuma (o sa văd cānd le dau jos ce sunt mai exact).



      sent with the speed of light

      Comment


      • Diferenta o sa fie...night and day, literalmente. Chiar daca cele vechi par ca mai au viata in ele, diferenta va fi enorma, garantat. Eu la CL7 le-am schimbat doar pt ca am vazut cum e cu becuri noi. Type-S-ul le avea deja cand l-am luat. Din exterior totul parea ok, nu-ti dadeai seama ca sunt uzate. Dealtfel le-am si pastrat pe cele vechi, in caz de urgenta mai merg.
        Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
        Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
        ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

        Comment


        • Originally posted by scarr View Post
          Mulțumesc, sunt aproape sigur ca e D2R, am găsit la fel și īn specificațiile de pe lingshondaparts, precum și confirmările voastre.
          La un mic research pe net, Osram Xenarc Cool Blue Intense par sa fie ok. Au 5500K iar īn DE este permis maxim 6000K, din cāte am citit, deci ar fi ok și din punctul ăsta de vedere.
          Ceva păreri concrete / eventual experiențe despre diferite becuri cu Xenon puse de voi?
          Și legat de operațiune, pot să o fac eu sau e nevoie de vizită īn service?

          sent with the speed of light
          Foloseste K cat mai mic.
          4300k - lumina alb galbuie - OEM
          5000k - lumina alba
          5000+k - lumina cu nuanta albastra

          Intensitatea cea mai mare(nr de lumeni) e la 4300k. Ulterior incepe sa scada.

          Comment


          • Mai stiu si ca becul e mai rezistent cand temperatura de culoare e mai scazuta, adica 4300K cat e OEM.
            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

            Comment


            • Aseară am pus noile Osram Cool Blue Intense, totul a durat aproximativ 40-50 minute. Pentru a avea acces la cel de pe partea șoferului trebuie data jos bateria.
              Īncă nu pot zice sigur dacă sunt mai bune decāt cele dinainte (Philips 4300K), īnsă prima impresie e ca ar fi o idee mai multă lumină.
              Per ansamblu, sunt mulțumit și mai ales māndru ca am reușit sa le montez așa repede, ca citisem pe net (drept că mare e gradina...) că ar trebui demontată bara față.

              @mariod13 Osram CBI care merg pana la 6000K au 2800lm.
              Osram Xenarc Original la 4300K au tot 2800lm.
              Iar CBI īn stare nouă au lumină albă, iar Philips 4300K aveau, fiind pe ducă, lumină albăstruie.
              Din cāte am īnțeles, la xenonane, temperatura de culoare creste odată cu īmbătrānirea" becului. Probabil de aceea scrie pe ambalaj "up to 4300K" sau "up to 6000K" (e doar o presupunere).

              Dacă e așa, sunt curios cāți K au īn realitate CBI, de noi, astfel īncāt după orele date de funcționare, să nu depășească 6000K.

              1x Philips 4300K, probabil nu mai avea multe:


              2x Osram CBI, noi:


              Bonus



              sent with the speed of light

              Comment


              • Salut, cts ul tau are xenoane oem? stiam ca nu s au facut cu xenon oem! daca da, nice!
                '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

                Comment


                • Originally posted by fetherw80 View Post
                  Salut, cts ul tau are xenoane oem? stiam ca nu s au facut cu xenon oem! daca da, nice!
                  Da, sunt OEM.

                  Cred ca erau ca opționale pe motoarele de 1.8 i-vtec și 2.2 i-cdti, cu condiția sa iei Advantage-Paket (care a existat doar pe Germania?)

                  sent with the speed of light

                  Comment


                  • Originally posted by scarr View Post
                    Aseară am pus noile Osram Cool Blue Intense, totul a durat aproximativ 40-50 minute. Pentru a avea acces la cel de pe partea șoferului trebuie data jos bateria.
                    Īncă nu pot zice sigur dacă sunt mai bune decāt cele dinainte (Philips 4300K), īnsă prima impresie e ca ar fi o idee mai multă lumină.
                    Per ansamblu, sunt mulțumit și mai ales māndru ca am reușit sa le montez așa repede, ca citisem pe net (drept că mare e gradina...) că ar trebui demontată bara față.

                    @mariod13 Osram CBI care merg pana la 6000K au 2800lm.
                    Osram Xenarc Original la 4300K au tot 2800lm.
                    Iar CBI īn stare nouă au lumină albă, iar Philips 4300K aveau, fiind pe ducă, lumină albăstruie.
                    Din cāte am īnțeles, la xenonane, temperatura de culoare creste odată cu īmbătrānirea" becului. Probabil de aceea scrie pe ambalaj "up to 4300K" sau "up to 6000K" (e doar o presupunere).

                    Dacă e așa, sunt curios cāți K au īn realitate CBI, de noi, astfel īncāt după orele date de funcționare, să nu depășească 6000K.

                    1x Philips 4300K, probabil nu mai avea multe:
                    Normal cel de 4300k ar trebui sa aiba 3000-3200 lumeni.
                    In orice caz, se vede diferenta. Becurile mele inca bat bine (masina din 2010), desi uneori se vad zonele unde ajunge mai putina lumina.
                    Dar pana nu da vreun bec semn de oboseala nu le schimb.

                    Comment


                    • @mariod13 referitor la nr. de lumeni ai dreptate, doar că cele cu soclu D2R sunt excepție.



                      Și un link de ajutor, fără a se considera reclamă:
                      https://am-application.osram.info/de

                      Cei de la Osram au un catalog foarte frumos, pe partea de automotive, unde găsești multe informații utile. Se poate downloada de pe site-ul lor.

                      sent with the speed of light

                      Comment


                      • Interesant site-ul lor.

                        Cum arata acum impreuna cu becurile Osram de pozitie?

                        Comment


                        • Originally posted by mariod13 View Post
                          Interesant site-ul lor.

                          Cum arata acum impreuna cu becurile Osram de pozitie?
                          Cam aiurea, pentru că am Philips 4300K.




                          sent with the speed of light

                          Comment


                          • Aveam impresia ca ai pus alea pe led osram led driving.

                            Comment


                            • Mă duc ieri sa fac inspecția tehnică, aveam programare, dar pentru ca am ajuns doar cu 10 minute mai devreme, a luat pe altcineva. Īn fine, a trebuit sa aștept 15 minute sa termine respectivul, aveam timp așa ca a fost ok.
                              E prima inspecție tehnica pe care am facut-o de cānd sunt aici și sper ca nu toate decurg la fel. Tot ce a verificat a fost cu lanterna, sub mașină, pe la roți. Pe urma măsurat eficienta sistemului de frānare și noxele.
                              Și cam asta a fost.
                              Nu tu verificat faruri, semnalizări, triunghi reflectorizant, vesta reflectorizanta, trusa medicală, etc., doar ce am menționat mai sus.
                              Aa, și o faza comică: văd ca tot caută ceva pe la mașină, avānd un aparat de diagnosticare la mana, mi-am dat seama ca e vorba de mufa OBD. Mă duc sa ajut, iau manualul, tot caut...vine o clientă și zice ca trebuie sa fie sub volan undeva, cere permisiunea de a verifica și culmea, era acolo : ))
                              Oricum, ăla nu avea nici un chef, era plictisit rău, poate și pentru ca era sāmbătă.
                              Nu īmi făceam mari griji pentru ca toate sunt īn regula la mașină, doar ca mă așteptam să controleze mai riguros....

                              ...cateva imagini cu mașinuța:









                              ...nu au ieșit īntr-un mare fel, dar am zis sa mai dau putina nuanță thread-ului.


                              sent with the speed of light
                              scarr
                              Senior Member
                              Last edited by scarr; 13-02-17, 00:36.

                              Comment


                              • Update 134821 km:

                                Mi-am facut o programare la partenerul Honda pentru o mica problema + revizia de 140k km: la peste 100 km/h, in momentul in care puneam frana, tremura pedala, inclusiv masina, in special partea din fata.

                                S-au facut urmatoarele:
                                -revizie completa la instalatia de climatizare: diagnoza, incarcare cu freon, ulei si substanta UV, control vacuum, iar la urma igienizarea instalatiei
                                -test baterie: stare buna; tensiune 13,23V; curent de pornire masurat 414A (curentul de pornire dat de Exide fiind de 390 A); incarcare 100%
                                -schimb de ulei si filtru de ulei: am dus eu uleiul, Amsoil SS 5W-30, filtru ulei s-a mers pe original
                                -masurat discuri de frana pe comparator: dreapta-fata 0,03 mm; stanga-fata 0,1mm. Mi-a spus ca aceasta este cauza trepidatiilor ce apar la franare si ca trebuie sa schimb discurile, respectiv placutele de frana de pe axa fata. De parca nu de juma' de an le-am schimbat. De curiozitate, stie careva care sunt tolerantele admise?
                                -echilibrat si montat roti de vara
                                -mi s-a comunicat expirarea kit-ului de reparatie pana auto, si anume a expirat in 2011
                                -in rest s-au facut toate verificarile conform reviziei de 140k km din caietul de service

                                Probleme stabilite:
                                -discuri frana fata deformate. Necesita schimb. Ma informez saptamana viitoare ce sa pun, astept si oferta din partea Honda, apoi mergem sa le inlocuim.
                                -kit pana expirat. Ori iau unul nou, ori iau roata de rezerva. Aici as tinde spre un kit nou deoarece spatiul acela destinat rotii de rezerva imi e mereu plin cu tot felul de solutii si mici unelte (de ex. cheia dinamometrica) si imi este foarte util. Pe de alta parte, nu stiu cat de eficient este kit-ul respectiv. O sa ma decid in perioada urmatoare.
                                -burduf planetara stanga-fata ar avea mici scurgeri sau nu este ermetic. Aici nu am inteles exact la ce piesa s-a referit, nu cunosc denumirea in germana (si nici in romana) la toate piesele, insa mi-a spus ca nu trebuie schimbata, doar tinuta sub observatie. In cazul in care apar zgomote ciudate, se poate interveni.

                                In rest, totul arata bine si functioneaza in parametri. Rotile de iarna vor fi curatate saptamana ce urmeaza si apoi puse pe suport, in beci, in conditii de pastrare destul de bune (ma refer la temperatura si umiditate).

                                Eu sunt foarte surprins de aceasta masinuta, de cand am luat-o nu am avut nici o problema cu ea, nu am avut nici un motiv sa ma plang de ea. Stiu ca inainte sa o cumpar eram foarte sceptic in privinta calitatii tablariei, parca citisem despre japoneze ca ar avea in general probleme cu rugina (despre Mazda 3 sigur citisem). A mea arata pentru varsta ei impecabil, nu am gasit punct de rugina. Efectiv sunt surprins intr-un mod foarte placut. Proprietarul anterior nu prea a avut grija de ea, cand l-am intrebat ce e cu zgarieturile acelea prin portbagaj, mi-a zis ca a carat pietre cu ea, ca isi facea casa. A fost sincer omul. Mi-a mai aratat chestii care nu erau chiar in regula, dar aceste sunt detalii care la orice masina de o anumita varsta pot sa apara. De aceea, cand mi-a zis ca in 8 ani de cand a avut masina nu a avut probleme cu ea, de genul care sa necesite vizita in service, l-am crezut.

                                Cu toate ca un FN2 ar fi fost mai potrivit, ca alegere initiala, eu ma declar in continuare foarte multumit de masinuta si nu regret decat nesemnificativ faptul ca nu am luat atunci CTR.

                                Nu vreau sa spun ca e o raritate, dar cautand pe mobile.de, in Germania am mai gasit doar 5 bucati de Civic Type S cu echiparea care o am si eu

                                Comment

                                Working...
                                X