GALILEO: '07 Honda Civic Type-S, Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca ai avut probleme cu presiunea ai putea sa il pui ala mai vascos, cu toate ca noua baie s-ar putea sa-ti rezolve problema si asa (cu 5W40); in principiu eu as zice ca 5W40 ar fi mai indicat decat 15W50, mai ales in regim de race, as merge tot pe 5W40+noua baie si daca tot mai apar probleme cu presiunea sa schimbi.
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

    Comment


    • eu folosesc 5W50, acum nush ce sa zic, cred ca 15 e prea mult. cred ca e pentru motor cu ceva uzura....
      5w50 iti recomand cu caldura
      HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
      HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
      vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
      KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

      Comment


      • personal cred ca 5w40 iti merge mult mai bine decat 15w50
        legat de parerile cu un ulei mai gros ar merge mai bine, da asa este si eu am auzit nenumarate, ba chiar un pilot/mecanic concura pe un Simca 1.6 preparat pentru urcari montane, povestea ca dupa ce a bagat Valvoilne VR1 Racing, nu mai desfacea motorul dupa fiecare etapa

        PS : ca sa fiu mai exact
        http://img33.imageshack.us/g/01052010169.jpg/
        Toyboy
        Senior Member
        Last edited by Toyboy; 02-09-10, 00:24.

        Comment


        • bai frate, si cate mi-am auzut eu cand am pus 5W50....ba ca miere, ba ca prea gros )))
          sorry pt offtopic
          HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
          HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
          vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
          KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

          Comment


          • Nu prea se pot compara motoarele...
            The things you are scared of, are usually the most worth while...
            If you wanna FLY, at least FLY BLACKsigpic ->

            Comment


            • de ce?....
              HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
              HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
              vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
              KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

              Comment


              • Originally posted by Corbu' View Post
                Nu prea se pot compara motoarele...
                singura diferenta intre ele ar fi ca unul are o tehnologie de acum 20 de ani, este mai uzat si are doar 1.6 ...in rest urca mai mult in ture decat un k20 si banuiesc ca, canalele circuitului de ulei sunt mai grose.

                Comment


                • Io nu'nteleg ce ziceti voi aici...Care e 1.6? Culmea ca in delSol care e 1.6 si vechi de 20 de ani bag tot 5w40

                  Deci eu am K20, dar ii dau dreptate lui mad_wob ca daca nu e bun w50 pentru R18, de ce ar fi bun pentru K20?
                  Civic K20 Black Pearl
                  Stage 1: <Eibach><Skunk2><Injen><Invidia><OMP><Ferodo><Tarox><O∙z><Recaro>
                  Stage 2: <Skunk2><Gruppe-M><Toda><Tarox><HKS><O∙z><Recaro>

                  CRX delSol ESi Black
                  <Eibach><Aeroworks><Injen><Invidia><Ferodo><sparco>

                  Comment


                  • e usoara eroare in discutie eu credeam ca diferenta era apropo de R18-k20. dar se pare ca nu asta era comparatia.
                    w50 e bun man mai ales daca-l incingi des. asta e parerea mea folosindu-l acum.
                    HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
                    HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
                    vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
                    KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

                    Comment


                    • Galileo, imi poti spune, te rog, cam cat a costat transformarea masinii in ceea ce este astazi?
                      Stiu ca au existat etape intermediare, in sensul ca ai schimbat anumite componente stock, ulterior schimbandu-le si pe acestea cu unele mai performante. Ma intereseaza ce costuri ar implica modificarea unei masini stock intr-una ca a ta. Eventual, poate imi spui si numele service-ului care s-a ocupat de modificari, o persoana de contact si sursa pieselor - ai folosit intermediari sau ai "sapat" pe net si ti le-ai comandat singur?

                      Comment

                      Working...
                      X