FLASHER: '06 Honda Civic 5D 2.2 i-CTDI M/T Confort, Champagne Silver Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Aveti idee cum se dau jos fetele de portiere? Vreau sa imi schimb boxele, toate.
    Doar tweeterele am reusit sa le dau jos.

    Daca reusesc sa o dau pe prima jos o sa fac tutorial... dar nu prea reusesc... a ramas prinsa fata de usa in mijloc la maner si nu stiu cum se desface.

    Comment


    • #17
      Exista un surub ascuns sub cauciucul din maner si inca 2 la manerul de unde deschizi usa

      Comment


      • #18
        Originally posted by Flasher View Post
        Pana una alta am trecut RAR-ul fara nicio problema (fum 0,00). Taxa pt RAR+Identificare s-a mai marit putin... am dat 447lei.
        Originally posted by Flasher View Post
        De acum platirea taxelor...
        Taxa de prima inmatriculare ai platit-o? Daca da, cat a fost?

        Comment


        • #19
          Nu stiu ce s-a intamplat, dar am avut impresia ca am postat...
          Taxa a fost 806euro ~3600lei.

          Masina merge excelent.
          Se cam apropie timpul sa fac revizia. Ultima a fost facuta la 187.000km, eu am luat masina cand avea 197.000km acum are 204.000km.
          Ce firme si modele de consumabile recomandati?(ulei motor, filtru ulei, filtru aer, filtru polen)
          In plus e posibil sa am nevoie si de o baterie noua. Ce firma recomandati?
          Va rog sa nu spuneti cea mai scumpa baterie, pentru ca la multe masini am vazut si avut baterii ieftine care au tinut fara probleme intre 5 si 8 ani. A intalnit la VW si Mazda cu baterii originale foarte scumpe sa pice dupa 3-5 ani.

          Salutari!
          Pentru cei din IASI sau din zona numarul masinii este 08 XZM

          Comment


          • #20
            Nu am mai postat demult. Masina are 221.000km merge ok si se pregateste de revizie.
            Un mic eveniment... un pui de caprioara ... paguba radiator racire si radiator AC, grila ornamentala, far stanga, suport far stanga, suport bara fata anticoleziune...
            Asta e... bine ca am putut sa ajung cu masina pana acasa dupa incident.
            Mi-am schimbat boxele pe fata dupa ce am izolat fonic portierele cu banda cu bitum si folie de aluminiu... se aude mai bine muzica si izoleaza mai bine fonic la viteza mare.
            Bateria am schimbat-o in iarna cu un MONBAT cu specificatii nominale pentru masina.
            Am schimbat ambele becuri faza scurta... s-au ars la scurt timp unul dupa celalat. Interesant modul de schimbare si simplu daca ai o vaga idee cum se face
            Am fost 6 luni in Germania... mie nu mi-a placut dar Hondutei i-a placut foarte mult!! Strazi foarte bune, motorina buna, semafoare sincronizate, temperaturi nu prea ridicate(in romania erau 35-38grade, acolo in Nordul Germaniei 20-25grade)
            A papat putin ulei la drum lung si temperaturi de peste 35grade. Am observat ca asta scrie si in manual.. ca poate consuma ulei la mers indelungat... mie mi-a papat 200-250ml dupa cam 1500km condusi la 35-38 grade in 2 zile cu viteza 100-160km/h.

            Acum am o mica problema... cand accelerez incet(imi arata 5-10 liniutze in bord) parca se balbaie putin motorul... da niste suturi mici si nu accelereaza mentine viteza..
            Asta dureaza 2-3 secunde si dupa accelereaza normal, incet... dar din cauza asta am tendinta sa apas putin mai tare acceleratia si atunci e ok nu se mai balbaie...
            Cred ca asta face cand motorul nu e cald, deci nici uleiul... Sa fie oare un semn ca uleiul trebuia schimbat mai repede sau altceva?!
            Urmeaza sa schimb uleiul saptamana viitoare... sper.

            In rest merge de rupe!! Amenzi sa nu iau

            Comment


            • #21
              Cu balbaiala la mine a fost de la senzorul de acceleratie. La fel aparea cand acceleram usor sau megeam cu variatii mici de acceleratie.

              Sent from my SM-N910F using Tapatalk
              Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
              Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

              Comment


              • #22
                Kilometraj: 223.000
                Am schimbat acum 1000km ulei(eneos Sustina)+filtru aer+filtru ulei+ filtru motorina+filtru polen + ulei cutie(Amsoil MTF) + plus aditivi DuraLube.
                Sunetul e schimbat cu uleiul Sustina fata de Eneos Hyper cum era inainte, chiar si cand e rece.
                Uleiul de la cutie a facut o diferenta majora... cred ca trebuia schimbat de mai demult... nu mai agata deloc si intra mult mai fin in viteza.
                Odata cu schimbul de ulei am folosit si aditivi de la DuraLube: un flacon de 200-250ml pentru ulei si un flacon tot cam asa pentru motorina turnat la un plin.
                Masina merge bine. Consumul mi se pare ca screscut cu 0,5-1 litri in oras... a ajuns la 7+ fata de 6,5 inainte. Ma refer la consumul real ca in BC arata la fel...6+
                Sa mai vedem in urmatorii 1000-2000km posibil este perioada de "rodaj" la ulei si aditivi sau frigul de afara.

                Va doresc drumuri bune fara evenimente!

                Comment

                Working...
                X