Nu pot sa cred ca am ajuns in final sa postez si eu in aria asta, mi-am gasit masina dupa care visam de vreo 5 luni, un Type S gri metalizat cu niste jante Tomason pe 18"" 225/40/18 . Adusa din Germania am inscris-o acum cateva zile, ma incanta continuu, astept orice prilej de a merge cu ea iar daca nu il am, ma plimb pur si simplu fara tinta.
Am remarcat si eu ca intr-adevar la relanti daca pornesc AC cam baraie volanul,parca ar fi un tractoras. Eu cred ca e posibil sa necesite o curatare perfecta a clapetei ar trebui sa se amelioreze fenomenul. La Polo-ul de pina acum asa se intampla, curatam anual TB si intotdeauna mergea ultrafin dupa asta.
Volanul insa la mine merge incredibil de usor la viraj pe loc, parca e pe zapada tot timpul,deci cei care spun ca le merge greu si Asko sau altcineva spun ca e normal, cred ca au o problema. Sunt foarte multumit de directia masinii. vireaza rapid, are nvoie de numai 2 ture de volan stanga-dreapta, e o placere la manevrele de parcare,imediat se rasucesc la maxim rotile. Foatre sensibila ,si daca stranuti si ai miscat un 1mm mina pe volan ai clatinat masina. Am impresia ca e mai bine sa tin volanul cu o singura mina, stanga, decat cu amandoua, la viteze mari.
Am mers si pe A2 pina la Constanta, cu 140 efortless, consum insa 7.8 fara AC, cu ala pornit 8,6, cam maricel... . la 120 pe drum drept masina poate scoate totusi 6.8 fara AC ceea ce mi se pare ok.
Cei 140 de CP insa..par a nu fi. Nu e o problema ca nu sunt vitezoman si iubesc masinile,insa ma asteptam macar in treptele 2-3-4 sa aiba un nerv .
I-am schimbat imediat filtrele si uleiul, am pus Amsoil 0W30. O sa mai schimb si bujiile.
M-a tradat inexplicabil sensorul de parcare, care a functionat de fiecare data in aceste cate zile, insa in Eforie tocmai cand voiam sa demonstrez colegului meu ce desteapta e masina,am facut un mic poc in masina din spate...pur si simplu nu au mers alea iar eu ma uitam numai in bord la semnal. Butonul P avea ledul verde aprins. Ce sa fi fost?
Sensorul de ploaie ,incredibil de eficient si intuitiv, numai pe Auto l-am pus,inelul spre maxim. pornea exact cand trebuie cu frecventa si vitez variabile exact in functie de cum ploua. Chiar si la un TIR care vine din fata cu aparaia dupa el, sesiza si baga tare de cateva ori, bravo Honda!
Nu m-am lamurit insa ce e cu ""sensorul de lumini"" si cum functioneaza, sau ce trebuie sa fac.
Am remarcat si eu ca intr-adevar la relanti daca pornesc AC cam baraie volanul,parca ar fi un tractoras. Eu cred ca e posibil sa necesite o curatare perfecta a clapetei ar trebui sa se amelioreze fenomenul. La Polo-ul de pina acum asa se intampla, curatam anual TB si intotdeauna mergea ultrafin dupa asta.
Volanul insa la mine merge incredibil de usor la viraj pe loc, parca e pe zapada tot timpul,deci cei care spun ca le merge greu si Asko sau altcineva spun ca e normal, cred ca au o problema. Sunt foarte multumit de directia masinii. vireaza rapid, are nvoie de numai 2 ture de volan stanga-dreapta, e o placere la manevrele de parcare,imediat se rasucesc la maxim rotile. Foatre sensibila ,si daca stranuti si ai miscat un 1mm mina pe volan ai clatinat masina. Am impresia ca e mai bine sa tin volanul cu o singura mina, stanga, decat cu amandoua, la viteze mari.
Am mers si pe A2 pina la Constanta, cu 140 efortless, consum insa 7.8 fara AC, cu ala pornit 8,6, cam maricel... . la 120 pe drum drept masina poate scoate totusi 6.8 fara AC ceea ce mi se pare ok.
Cei 140 de CP insa..par a nu fi. Nu e o problema ca nu sunt vitezoman si iubesc masinile,insa ma asteptam macar in treptele 2-3-4 sa aiba un nerv .
I-am schimbat imediat filtrele si uleiul, am pus Amsoil 0W30. O sa mai schimb si bujiile.
M-a tradat inexplicabil sensorul de parcare, care a functionat de fiecare data in aceste cate zile, insa in Eforie tocmai cand voiam sa demonstrez colegului meu ce desteapta e masina,am facut un mic poc in masina din spate...pur si simplu nu au mers alea iar eu ma uitam numai in bord la semnal. Butonul P avea ledul verde aprins. Ce sa fi fost?
Sensorul de ploaie ,incredibil de eficient si intuitiv, numai pe Auto l-am pus,inelul spre maxim. pornea exact cand trebuie cu frecventa si vitez variabile exact in functie de cum ploua. Chiar si la un TIR care vine din fata cu aparaia dupa el, sesiza si baga tare de cateva ori, bravo Honda!
Nu m-am lamurit insa ce e cu ""sensorul de lumini"" si cum functioneaza, sau ce trebuie sa fac.
Comment