RING: '11 Honda Civic GT 1.8 AT, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RING: '11 Honda Civic GT 1.8 AT, Crystal Black Pearl

    Seara buna.

    De vreo 2-3 saptamani am intrat si eu printre soferii de Honda, asadar am zis ca e cazul sa va salut.

    Jucaria mea e un Civic GT din 2011, 1.8 AT, neagra. Nu am vrut AT, dar asa a fost sa fie. In curand va face 2 ani, anteriorul proprietar a fost, oricat de ciudat ar parea, un domn pe la 70 de ani care a avut binisor grija de ea.

    Anyway, pana acum imi place, chit ca inca ma acomodez cu ea si cu transmisia automata, inainte conducand doar manuale.

    Exista insa niste chestii care ma deranjeaza, sa zicem asa. Poate cineva dintre voi, posesorii mai vechi de Honda, ma poate ajuta cu ceva pareri si sfaturi.

    1. Masina tremura la relanti atunci cand intra AC-ul in functiune. Fara AC, motorul nici nu se simte. Cu AC tremura destul de urat, ceva ce nu am mai intalnit la nici o alta masina vreodata.

    Cand am cumparat-o avea benzina de 95 si am zis ca de asta o fi, intre timp am pus doar benzina mai buna (Petrom 99, n-am incercat inca altceva) si tremuratul se simte mai putin, dar e acolo si ma enerveaza rau de tot. Din ce am citit si din ce am vorbit cu cei de la Asko, ar fi ceva normal. Dar totusi, ma deranjeaza, asadar va intreb: Si la voi e la fel?

    Mentionez ca nici daca calc putin aceleratia, sa urce motorul pe la 1200-1500 de ture, tremuratul NU dispare complet. Se simte mai putin, dar e tot acolo.

    2. Volanul mi se pare foarte tare atunci cand rulez la viteza mica sau sunt pe loc. La masina anterioara, un Seat Ibiza (cauciucuri mai mici), invarteam volanul pe loc cu podul palmei, la Honda trebuie sa trag destul de vanjos de volan. E normal?

    3. Am programat masina pentru revizia de 2 ani la Asko (primul proprietar a luat-o de la ei), mi s-a spus la telefon ca ar varia intre circa 650 de lei (revizia mica cu ulei Texaco) si 1000 de lei (revizia mare cu ulei Honda), cu filtrele incluse aici. Vreau sa schimb musai filtre, tot ce trebuie, ca sa fiu eu impacat. Asadar, ce parere aveti, merita facuta aceasta revizie MARE de la Asko?

    Altfel, toate bune si frumoase,
    Multumesc si sa auzim de bine, Andrei

  • #2
    Salutare,

    Sa o stapanesti sanatos! A mea este manuala dar voi incerca sa raspund la intrebari:

    1. Si a mea vibreaza cand are benzina 95 in rezervor(de la 98 incolo trepidatiile dispar). Nu mai vibreaza deloc la 1200 - 1500 rpm. Ce e drept in viata mea nu am alimentat de la Petron. Prefer Mol / OMV. Incearca sa vezi cum se comporta dupa o rezivie ca la carte.

    2. Sa fiu sincer dupa ce nu am mai atins masina o lunga perioada de timp (aproape 1 luna) si am revenit la Honda dupa diverse pocnitori gen Fiat, Peugeot si Daihatsu am avut exact aceeasi impresie, ca volanul e mai greu. Cu ocazia unei vizite la Asko am intrebat si de asta si am aflat ca totul era ok. Acum mi-am reintrat in mana.

    3. Legat de revizie pot sa iti spun faptul ca si eu am dus-o la Asko pt revizie si m-am trezit cu ulei Texaco. Nu spun ca e rau dar daca citesti mai atent forumul ai sa vazi ca sunt alternative mai bune pe masina asta. Data viitoare tot la Asko voi face revizia dar voi veni cu uleiul meu luat de pe forum. Probabil Redline sau Eneos din ce am citit. E un intreg thread despre ulei .

    Nu uita pozele cu "jucaria"!
    Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

    Comment


    • #3
      Sa ai noroc de ea.

      Ca raspunsuri ar fi:

      1) la toate tremura la ralanti destul de taricel cu AC pornit. Eu alimentez cu Rompetrol

      ca solutii: - un idle learn ( eu l-am facut la Asko) - benzina din alta sursa - alt ulei

      2) ai anvelope mai late -> implicit e mai greu sa rotesti rotile pe loc. In plus la nici o masina nu e acelasi sistem de servoasistare

      3) fa revizie mare. in caz ca vrei sa iesi ceva mai ieftin poti veni cu filtrele + uleiul cumparate de tine
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #4
        ticker, ce este acela idle learn?
        2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
        Ex:
        2014 Honda Civic Executive
        2011 Honda Civic GT

        Comment


        • #5
          E detaliata procedura aici:
          http://www.8thcivic.com/forums/mecha...ml#post3141192

          Practic ECU-ul isi invata din nou unde ar trebui sa ii stea ralanti-ul.

          Mie mi se pare ca a ajutat putin cu trepidatiile.
          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

          sigpic

          Comment


          • #6
            1. n-ajuta nici idle learn la eliminatul trepidatiilor de la relanti, nici uleiul si nici benzina (eu pun doar Mol Evo, dar am incercat si alte benzenuri si nimic). Ca idee, am schimbat, in garantie, ECU si filtrul de benzina. Tot degeaba.
            2. e normala directia si e foarte bine ca e asa. Si eu mai conduc o Ibiza, a carei directie e moale si lipsita de orice feedback. Ca si test, poti incerca sa mergi pe un drum drept si sa misti usor stanga-dreapta de volan. Vei vedea ca la Ibiza unghiul pana cand masina incepe sa vireze este mai mare (are o zona moarta in care rotile nu se misca), pa cand la Civic rotile vireaza de la primele grade. Sau, mergi pe un drum cu sleauri: la Civic vei simti in volan cum duce drumul, la Seat habar n-ai ce se intampla sub roti.
            "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

            '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

            Comment


            • #7
              Multumesc mult pentru raspunsuri.

              Da, la Honda directia este foarte precisa, comparativ cu vechea Ibiza, si apreciez asta la drum lung sau la viteze mai mari, pe loc e asa un mic deranj, dar mai mult ca sigur tine de obisnuinta.

              Cu trepidatiile probabil imi va fi mai greu sa ma obisnuiesc, bine va vine iarna si atunci nu mai e nevoie de AC...

              Sunt curios daca dupa revizie se va schimba ceva, acum masina are cam 12K KM de la ultima revizie, de aceea si vreau sa o fac cat mai rapid. Voi mai experimenta si cu alte benzine de top, desi dupa cum spuneti voi, n-am asteptari sa se schimbe ceva.

              Multumesc inca o data, numai bine

              PS: voi baga si cateva poze in curand, trebuie sa ii fac o mica spalare, ca deja s-a umplut de praf si nu are nici o saptamana de la ultima. Deh, masina neagra :P

              Comment


              • #8
                vezi cu AC-ul iarna....nici eu nu merg non-stop cu el dar este util ca uleiul din instalatia de AC sa circule.
                cu tremuratul te vei obisnui, roaga-i pe baietii de la Asko sa vada daca nivelul freonului este in limite normale, anul acesta am completat cu freon ( implicit cu ulei ) iar acum totul este ok.

                filtre si ulei mereu este bine de schimbat, rasfoieste forumul ( fie topicuri dedicate, fie jurnale ) si vei afla destul de multe lucruri despre masina si cum sa o intreti cat mai bine ( nu trebuie sa fii tehnic - sunt "baietii" amabili si te vor ajuta ).

                in rest, multa benzina, iar la drum lung sari de 4000rpm sa te bucuri de masina

                Comment


                • #9
                  salut si bunvenit printre hondari...
                  HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                  CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                  Comment


                  • #10
                    Salut si bun venit! Sa o stapanesti santos!
                    De tremurat tremura toate la cupalrea AC (cele pe benzina) intr-o masura mai mica sau mai mare. Inafara de idle learn am incercat si eu toate 'remediile', inclusiv benzina de 99 sau 100 si parca sa zic ca la cifra ocatnica mai mare se reduc un pic. In mod paradoxal insa, se pare ca acest motor functioneaza mi bine cu benzian de 95 (s-e scris mult aici pe tema asta), asa ca aceasta rezolvare e temporara...
                    Despre directie pot sa iti spun ca e foarte ok cum e, adica un pic mai tare. Am mers cu o gramada de masini mult mai scumpe decat Civicul si dupa umila mea parere inafara de cea cu demultiplicare secventiala de la BMW (care costa o spinare de bani) cu care te obisnuiesti f greu dar este geniala, directia de pe Civic e cea cu feedback-ul cel mai bun. E adevarat ca platesti pretul cand trebuie sa faci 10 manevre sa iesi din parcare, dar eu zic ca merita...
                    In rest sa auzim numai de bine!

                    Comment


                    • #11
                      O sa incerc sa mai variez benzina, am pus si Efix 98 cred de la Rompetrol dar nu am vazut vreo diferenta.

                      Anyway, intre timp m-am mai plimbat cu masina, am fost pe Transalpina si a fost distractiv. In plus, incepe sa imi placa din ce in ce mai mult cutia automata. Devin lenes :P

                      Pe langa asta, i-am facut revizia de 2 ani la Asko, totul a fost OK. M-a ajuns in jur de 1000 de lei revizia mare cu ulei Honda si o deiznfectare a sistemului de ventilatie, pentru ca uneori mirosea urat dupa pornire. N-am stat de data asta sa cumpar eu uleiul pentru ca nu am avut timp, pe viitor o sa fiu mai calculat.

                      Ciudat, poate mi se pare sau nu, dar acum masina tremura ceva mai rau la relanti decat tremura inainte (tremura putin si cand opresc AC-ul). Avea ulei Texaco atunci, de vreo 12K km... Mi-e tare greu sa ma obisnuiesc cu treaba asta cand merg prin oras si trebuie sa stau la stopuri...

                      Comment


                      • #12
                        Trepidatiile cu AC pornit apar indiferent de ce benzina folosesti. Eu am avut un Civic Sedan 1.8 i-vtec, cu volan pe dreapta, model asiatic, si se comporta la fel. Am mers si cu Honda Fit, 1.5 benzina, aceeasi poveste...

                        Comment


                        • #13
                          Salutare.

                          As vrea sa cer o parere celor care au schimbat cauciucurile de vara pe Civic-urile proprii (225/45 R17). La mine nu sunt foarte rulate (cam 18K in 2 ani), insa unul din cauciucuri are o galma mare, asa ca am decis sa imi cumpar doua bucati noi, pe care sa le pun pe fata, iar pe spate sa mai pastrez ce am acum.

                          Eu acum am pe masina cauciucurile standard, care daca nu ma insel, sunt Michelin Pilot Primacy. M-am uitat putin pe review-uri si nu sunt grozave pentru cauciucrile astea, si nici eu nu am fost foarte multumit de ele cat le-am folosit in vara. Asadar, am in vedere urmatoarele modele:

                          Michelin Primacy 3 - cam 560 de lei bucata - reviews aici: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Mi.../Primacy-3.htm
                          Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 - cam 470 de lei bucata, reviews aici: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Go...ymmetric-2.htm

                          Din reviewuri, Goodyear-ul pare bun de tot. Si e si mai ieftin.

                          Pareri? Sau eventual alte recomandari? Vreau ceva bun si cat de cat rezistent, fara mari pretentii de sportivitate.

                          Comment


                          • #14
                            Eu am schimbat Michelin-urile din fabrică cu Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 și sunt foarte mulțumit de alegere.

                            Comment


                            • #15
                              Si eu tot pe GYEF1A2 am trecut si sunt foarte ok.

                              Am avut in vedere si Continental Sport Contact 5, dar pana la urma am ramas cu GY
                              2008 CL7 2.0 M/T SSE - Black
                              2007 Jazz CVT - Blue
                              “Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi.” Soichiro Honda
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X