Salut hondari !
Dupa cum puteti observa si voi, sunt nou pe forum ( am observat cam greu de forumul asta ... abia dupa ce am vazut un accord prin oras cu stickerul forumului m-am pus si eu pe cautat ) . Pana acum activam doar pe FB pe grupul "7th Gen Honda Civic (EM2, ES1, ES2, EP3)".
Sunt mandrul posesor al unui Civic Hybrid Sedan motor 1.3 Ima din 2004, cumparat si adus personal din Germania.
Ca sa incep cu inceputul ... sunt foarte incantat de masinuta ! Si mult mai mult de atat ma incanta faptul ca nu vezi masina ca asta la tot pasul ( daca nu gresesc, in iasi mai sunt in jur de 2 inafara de a mea ) ... asta pentru ca inca de cand m-am decis sa o iau aveam in cap dorinta de a achizitiona o masina ceva mai rara ... as fi putut sa-mi iau un passat gri ca tot romanu sau un opel nu stiu de care ... dar nu
.
E prima mea honda si sigur nu va fi si ultima... deja imi zboara gandul la accord coupe '12 ... s2000 ... vise vise
)
Masina functioneaza fara probleme din momentul in care am achizitionat-o.. a trebuit sa-i schimb niste piese, bucse si bielete pe fata si s-au dovedi a fi cam scumpe.. trecand peste asta, a trebuit sa-i inlocuiesc si bateria pt cea veche imbatranise si am facut abuz de ea cu subwooferul... in rest.. de incarcat se incarca normal, daca print-o "minune" ajungi sa ii scurgi toata bateria, se incarca automat, fiind chiar si pe liber...
am facut excursii cu ea, 3 oameni si restul bagaje si s-a comportat perfect insa cel mai bine-mi place cum merge in 2 oameni, da poate asta-i doar o preferinta de-a mea...
am avut inainte o kia clarus de 1.8 si masina asta fiind un 1.3 sincer m-a speriat la inceput dar crede-ma ca nu simti diferenta, mai ales in oras, nu ai nevoie de mai mult...
la consum, depinde de sofer, de stil, de aglomeratie, etc dar in priincipiu in oras scot intre 5-6.6 maxim 7 cand ii dau mai tare iar la drum lung daca esti atent scoti si 4.4l/100km
Inca de cum am ajuns cu ea in tara si am trecut peste birocratiile noastre (rar-u, inmatriculatu si restu) m-am bagat in forta la mesterit.
Pe lista modificarilor actuale apar urmatoarele:
buza spoiler fata homemade ( la care am renuntat pe perioada iernii si probabil o sa mai astept pana iau una de ek type r )
pozitii americane
semnalizari laterale led ( nu cu bec led ci aftermarket cu led-uri incorporate )
stopuri smoked (foliate)
antena noua mult mai scurta
cupola foliata negru
suporti fata-spate pt numere scoase si prinse placutele direct + rama neagra stearsa
folie geamuri laterale fata + spate si luneta
parasolar (folie)
toba inox sudata cu argon
mp3-player sony xplod cu conexiune directa pt ipod/iphone
subwoofer fusion 12" (450w tin minte ca are) + amplificator alpine + condensator 1 farad
placa leduri albastre pentru domul interior
consola bordului vopsita negru lucios
placa leduri pt plafoniera cu leduri
kit xenon 6000k faza scurta
becuri faza lunga 5000k
jante aez icon 17" cu gume de vara 205 40 r17
conversie lumini bord ( controllere ac, scrumiera, buton geam sofer si restul butoanelor pt incalzire luneta, reglaj lumini etc ) cu led-uri albastre
proiectoare ( pe care nu le aveam si mi le doream de mult cu bec led cree)
benen tow hook
senzori de parcare pt spate
filtru de ulei k&n
nuca schimbator type r
prezoane lungi rosii dc
etriere vopsite in culoare rosie
bara stabilizatoare fata
buson ulei motor mugen rosu
conversie cheie tip briceag
covorase albastre
planuri pe viitor:
sa foliez proiectoarele galben ( jdm look
) )
poate ... poate .. stopuri mai inchise ( folie ) sau altele noi cu led
retrofit faruri cu lupa bi xenon
praguri
buza spoiler fata type r de ek
suspensii sport - ori arcuri mai scurte ori coilovers
sa-i tapitez interioarele portierelor si husa de la schimbator cu imitatie de piele intoarsa culoare albastra ...
... si cine stie ce va mai aparea ?
)
dupa cum se vede.. sunt impatimit declarat si cu siguranta lista nu se va opri aici ... pacat totusi cu motorul asta hibrid ca din punct de vedere al performantei nu pot sa-i fac prea multe modificari ..








Dupa cum puteti observa si voi, sunt nou pe forum ( am observat cam greu de forumul asta ... abia dupa ce am vazut un accord prin oras cu stickerul forumului m-am pus si eu pe cautat ) . Pana acum activam doar pe FB pe grupul "7th Gen Honda Civic (EM2, ES1, ES2, EP3)".
Sunt mandrul posesor al unui Civic Hybrid Sedan motor 1.3 Ima din 2004, cumparat si adus personal din Germania.
Ca sa incep cu inceputul ... sunt foarte incantat de masinuta ! Si mult mai mult de atat ma incanta faptul ca nu vezi masina ca asta la tot pasul ( daca nu gresesc, in iasi mai sunt in jur de 2 inafara de a mea ) ... asta pentru ca inca de cand m-am decis sa o iau aveam in cap dorinta de a achizitiona o masina ceva mai rara ... as fi putut sa-mi iau un passat gri ca tot romanu sau un opel nu stiu de care ... dar nu

E prima mea honda si sigur nu va fi si ultima... deja imi zboara gandul la accord coupe '12 ... s2000 ... vise vise

Masina functioneaza fara probleme din momentul in care am achizitionat-o.. a trebuit sa-i schimb niste piese, bucse si bielete pe fata si s-au dovedi a fi cam scumpe.. trecand peste asta, a trebuit sa-i inlocuiesc si bateria pt cea veche imbatranise si am facut abuz de ea cu subwooferul... in rest.. de incarcat se incarca normal, daca print-o "minune" ajungi sa ii scurgi toata bateria, se incarca automat, fiind chiar si pe liber...
am facut excursii cu ea, 3 oameni si restul bagaje si s-a comportat perfect insa cel mai bine-mi place cum merge in 2 oameni, da poate asta-i doar o preferinta de-a mea...
am avut inainte o kia clarus de 1.8 si masina asta fiind un 1.3 sincer m-a speriat la inceput dar crede-ma ca nu simti diferenta, mai ales in oras, nu ai nevoie de mai mult...
la consum, depinde de sofer, de stil, de aglomeratie, etc dar in priincipiu in oras scot intre 5-6.6 maxim 7 cand ii dau mai tare iar la drum lung daca esti atent scoti si 4.4l/100km
Inca de cum am ajuns cu ea in tara si am trecut peste birocratiile noastre (rar-u, inmatriculatu si restu) m-am bagat in forta la mesterit.
Pe lista modificarilor actuale apar urmatoarele:
buza spoiler fata homemade ( la care am renuntat pe perioada iernii si probabil o sa mai astept pana iau una de ek type r )
pozitii americane
semnalizari laterale led ( nu cu bec led ci aftermarket cu led-uri incorporate )
stopuri smoked (foliate)
antena noua mult mai scurta
cupola foliata negru
suporti fata-spate pt numere scoase si prinse placutele direct + rama neagra stearsa
folie geamuri laterale fata + spate si luneta
parasolar (folie)
toba inox sudata cu argon
mp3-player sony xplod cu conexiune directa pt ipod/iphone
subwoofer fusion 12" (450w tin minte ca are) + amplificator alpine + condensator 1 farad
placa leduri albastre pentru domul interior
consola bordului vopsita negru lucios
placa leduri pt plafoniera cu leduri
kit xenon 6000k faza scurta
becuri faza lunga 5000k
jante aez icon 17" cu gume de vara 205 40 r17
conversie lumini bord ( controllere ac, scrumiera, buton geam sofer si restul butoanelor pt incalzire luneta, reglaj lumini etc ) cu led-uri albastre
proiectoare ( pe care nu le aveam si mi le doream de mult cu bec led cree)
benen tow hook
senzori de parcare pt spate
filtru de ulei k&n
nuca schimbator type r
prezoane lungi rosii dc
etriere vopsite in culoare rosie
bara stabilizatoare fata
buson ulei motor mugen rosu
conversie cheie tip briceag
covorase albastre
planuri pe viitor:
sa foliez proiectoarele galben ( jdm look

poate ... poate .. stopuri mai inchise ( folie ) sau altele noi cu led
retrofit faruri cu lupa bi xenon
praguri
buza spoiler fata type r de ek
suspensii sport - ori arcuri mai scurte ori coilovers
sa-i tapitez interioarele portierelor si husa de la schimbator cu imitatie de piele intoarsa culoare albastra ...
... si cine stie ce va mai aparea ?

dupa cum se vede.. sunt impatimit declarat si cu siguranta lista nu se va opri aici ... pacat totusi cu motorul asta hibrid ca din punct de vedere al performantei nu pot sa-i fac prea multe modificari ..
Comment