Problema servo - “97 Civic Hatchback

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema servo - “97 Civic Hatchback


    Salut, am si eu o problema, imi cer scuze daca dublez vreun post, dar nu mai stiu ce sa mai fac, am achizitionat recent o Honda Civic din 97, masina este bestiala mai putin o problema, imi pierde lichid de servo pe la burdufurile de la caseta de directie, am schimbat burdufurile, furtunele care se prind pe acele burdufuri, am strans calumea cu coliere acolo, a mers ok 200 de km dupa care astazi iar m-am trezit fara lichid si am gasit pata sub partea stanga a masinii. Help please !
    Last edited by hondatu; 27-09-20, 09:59.

  • #2
    Burdufurile de pe caseta de direcție sunt pentru a proteja de praf/apa articulațiile bieletelor de direcție, nu pentru a nu lasa să curgă din caseta lichidul de servodirectie. Dacă burdufurile se umplu pe acolo cu lichid de servo īnseamnă că simeringurile casetei de direcție sunt duse și caseta necesita o reparație, set de simeringuri, bucșe și ce mai e pe acolo.

    Comment


    • #3
      Bun si atunci de ce au niste stuturi de plastic pe care se mufeaza cate un furtun care duce inapoi in partea superioara a casetei, daca nu sa recupereze uleiul care ajunge acolo?

      Comment


      • #4
        Cred ca vorbim de burdufuri diferite, eu n-am văzut burdufuri care recuperează lichid de servo pe la capetele casetei de direcție ca să īl bage iarăși īn circuit. Poți sa pui o poza sa vedem exact despre ce e vorba?

        Comment


        • #5
          Daca te uiti atent are un stut de plastic , pe ala se prinde un furtun care duce in partea de sus a casetei de directie

          Comment


          • #6
            Nu am mai vazut asemenea burdufuri dar tehnic vorbind e nu se poate sa stea uleiul de servo intr-un burduf de cauciuc din simplu fapt ca orice caseta de directie lucreaza la presiuni foarte mari, deci obligatoriu se etanseaza cu componente metalice, nu cu un burduf. Burduful e pentru a proteja mecanismul si a permite miscarea libera. Trebuie vazut exact unde ajunge acel furtun si care e rolul lui.

            Dar repet, ulei nu pierzi pe la burduf, ca oricum nu ar trebui sa ajunga acolo. Trebuie refacuta caseta propriu-zisa.
            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

            Comment


            • #7
              Sambata o dau jos de pe masina si revin cu poze cu caseta, trebuie sa ii dau de cap cumva

              Comment


              • #8
                Imi cer scuze, revin fara poze, am vazut ca furtunasele acelea duc undeva pe caseta in partea de sus deasupra turului de la pompa de servo, asta e o sa astept sa merg cu ea la service , ca nu am reusit sa dau caseta jos, si dupa cateva ore de tras de ea am renuntat, dar tottusi cand era fara burdufuri am miscat de volan si culmea am vazut ca a dat ulei de servo inapoi pe furtun spre burduf, ceea ce mi s-a parut un pic ciudat, ok din ce am vazut pe net in poze aparent furtunul duce de la un burduf la celalalt...
                Last edited by Gimmy87; 26-09-20, 17:51.

                Comment


                • #9
                  Intrebare, daca ii decuplez pompa de servo de la motor, adica ii scot cureaua deocamdata, este vreo problema in afara de faptul ca voi folosi servo-muschii?

                  Comment


                  • #10
                    Dacă fulia pompei de servo nu va mai fi īn circuitul curelei de accesorii, cine va mai īnvārti celelalte agregate, pompa de apa, alternator, compresor ac? Poate vrei sa prăjești și motorul dacă scoți pompa de apa din circuit. Nu știu exact ce anume īnvārte la tine cureaua de accesorii dar nu cred ca e bine sa faci asta. Caseta va fi recondiționata probabil și nu-ți mai pasa ca tragi de ea pana atunci dar volanul se īnvārte foarte greu atunci cānd servo nu lucrează.

                    Comment


                    • #11
                      Nu cunosc bine modelul tau de honda, dar in general daca scoti cureaua de transmisie ramai fara curent, alternatorul e in pauza si , eventual, fara A/C daca are. scenariul acesta e pentru motor cu o singura curea de transmisie. La motor cu 2 curele de transmisie pompa servo e la comun cu A/C, deci ramai fara A/C altrnatorul fiind pe curea separata. Cred ca nu v-a fi afectata racirea, pompa de apa fiind pe cureaua de distributie, dar depinde de distributie daca e pe curea sau pe lant. Daca ai o singura curea si traeul acesteia permite, poti elimina doar pompa servo folosind o curea mai scurta. Oricum vei ramine cu o directie pur mecanica greu de manevrat in mers si foarte greu la viraje scurte sau pe loc. aTENTIE: nefiind obisnuit risti sa faci accident.
                      Cu burdufele stuturile si furtunul : fiecare burduf e etans si are un volum fix-constant de aer, cand virezi un burduf isi comprima volumul iar celalalt isi extinde volumul. Furtunul are rolul de a compensa presiunea pozitiva cu cea negativa. Fara el un burduf s-ar umfla si altul s-ar ".scofalci", deci furtunul nu are treaba cu uleiul. Daca ai ulei in burdufuri, caseta e PA si trebuie dusa la RK-a. atentie ca daca ramai fara ulei in instalatie vei strica pompa sevo.
                      Toti Oamenii sunt Trecatori
                      Nu toti Trecatorii sunt Oameni !

                      Comment


                      • #12
                        Ok, multumesc pentru informatii, motorul meu are compresorul de AC deja decuplat, deci daca ii scot cureaua decuplez doar pompa de servo, si atat, iar treaba cu masina fara servo nu e problema, am mers cu o astra H vreo 3 luni fara servo pt ca nu a reusit electricianul sa isi dea seama de ce nu comunica pompa cu coloana de directie. Intrebarea mea era, nu cumva stric mai tare caseta daca merg cu ea pe mecanic, avand in vedere ca am cauciucurile pe 205.

                        Comment

                        Working...
                        X