ROMARSHALL: '95 Honda Civic Hatchback 1.4i, Milano Red (EJ9)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    Iorga
    Senior Member

  • Iorga
    replied
    Originally posted by romarshall View Post
    In mod normal da. Singura diferenta dintre cele doua motoare e garnitura de aceea de la admisie.
    Nu stiu daca este atat de simplu!

    Leave a comment:

  • blumurgg
    Member

  • blumurgg
    replied
    dar! managementul motorului este diferit. vorbim de alt ECU. e ca si cum ai merge fara filtru de aer.

    Leave a comment:

  • romarshall
    Senior Member

  • romarshall
    replied
    In mod normal da. Singura diferenta dintre cele doua motoare e garnitura de aceea de la admisie.

    Leave a comment:

  • blumurgg
    Member

  • blumurgg
    replied
    "Daca se schimba garnitura aceea in mod normal motorul D14A3 va deveni identic cu D14A4."
    doar motorul.

    Leave a comment:

  • romarshall
    Senior Member

  • romarshall
    replied
    Pe modelul EJ9 anii 1996-2000 au fost puse doua motorizari. D14A4 (1.4 is) de 90 de cai cu o singura axa cu came si D14A3 (1.4 i) de 75 de cai tot cu o singura axa cu came, diferenta dintre cele doua motorizari fiind o garnitura de metal de la galeria de admisie care restrictioneaza volumul de aer, scazand astfel puterea la 75 cp. Daca se schimba garnitura aceea in mod normal motorul D14A3 va deveni identic cu D14A4.

    Leave a comment:

  • NipponCars
    Member

  • NipponCars
    replied
    Doresc sa achizitionez o honda civic 1.4i hatchback,98`.Mi s-a pus ca are 90 cp,e adevarat ? sau toate modelele sunt 75 cp?

    Leave a comment:

  • romarshall
    Senior Member

  • romarshall
    replied
    Ti-am dat PM

    Leave a comment:


  • h.deyu
    replied
    Salut , am facut pe facebook un grup cu hondarii din Sibiu , ca sa socializam mai usor . Daca vrei sa faci parte din el da-mi facebook-ul tau ca sa te pot adauga !

    Leave a comment:

  • romarshall
    Senior Member

  • romarshall
    replied
    @ Sh0T - eu am comandat garnitura la un magazin de piese auto din Sibiu codul garniturii - 16176-P2A-004, un amic a facut la fel si a cumparat-o anu' acesta cu vreo 20-25 de lei. Daca motorul e rece nu e nici o problema sa stea la relanti la 1500 rpm, a mea, daca e rece afara se tureaza chiar mai tare.(e socul automat).

    @h.deyu - eu te-am vazut de nenumarate ori, cred ca te-am si flash-uit de cateva ori. Parca aveai ceva probleme la caroserie (indoituri), mai este un ej9 gri cu nr. SBxxRDF (cred) si nu mai stiu care mi s-a parut indoita.
    Bafta cu masina si daca te pot ajuta cu ceva, cu placere.

    Leave a comment:


  • h.deyu
    replied
    Cum de nu te-am vazut ( auzit ) niciodata prin Sibiu man ?
    P.s. : ej9 gri metalizat SB-66-LOW

    Leave a comment:

  • Sh0T
    Junior Member

  • Sh0T
    replied
    Salut baieti sunt si eu posesorul unei minunate Honda Civic EJ9, as dori sa stiu unde pot gasi miraculuasa garnitura de admisie in bucuresti si daca e vreo problema daca la pornire se tureaza in 1500 de rotatii/min stand pe loc .

    Leave a comment:

  • Laux_LauX_LauX
    Senior Member

  • Laux_LauX_LauX
    replied
    Originally posted by romarshall View Post
    Rooth mersi pentru quote.
    Eu intrebam de invelitul tubulaturii de la CAI in azbest
    Nu stiu ce tip de filtru ai tu dar daca este dublu con ai putea sa ii pui o teava si un cot pe conul din interior si care sa duca sub aripa de unde sa-si traga aier rece. Asa am facut eu la mine...
    Laux_LauX_LauX
    Senior Member
    Last edited by Laux_LauX_LauX; 25-11-10, 20:08.

    Leave a comment:

  • Toyboy
    Senior Member

  • Toyboy
    replied
    Originally posted by romarshall View Post
    Rooth mersi pentru quote.
    Eu intrebam de invelitul tubulaturii de la CAI in azbest
    trebuie sa vezi daca merita facuta investitia

    Leave a comment:

  • romarshall
    Senior Member

  • romarshall
    replied
    Rooth mersi pentru quote.
    Eu intrebam de invelitul tubulaturii de la CAI in azbest

    Leave a comment:

  • rooth
    Senior Member

  • rooth
    replied
    In legatura cu invelisul de azbest uite ce spunea Laux :

    - Compartiment motor mai rece, bun pt filtru sport.
    - Nu se mai incalzeste podeaua, bun pt pilot;
    - Cu cat gazele sunt mai fierbinti cu atat ies mai repede afara, bun pt performanta;
    - Se regleaza presiune pe evacuare iar sonda lambda nu mai da erori si nu necesita adaptor, intra mai des in modul ECOnom.[/QUOTE]

    Leave a comment:

Working...
X