Pai avand in vedere ca il cunoasteam pe omul care a facut-o, mi-a luat sub 50 de Euro. A durat cam o saptamana pentru ca a lucrat in timpul liber.
ROMARSHALL: '95 Honda Civic Hatchback 1.4i, Milano Red (EJ9)
Collapse
X
-
Originally posted by romarshall View Post........ nu e inox dar isi face treaba.
Comment
-
Originally posted by romarshall View Post@ Den1GRator & @ bigfoot23ro thanks for the info
Acum vreo 6 zile imi comandasem o garnitura de la admisia de aer pentru motor d14a4.
Ieri a sosit si de indata e am intrat in posesia ei am gonit nebuneste acasa pentru a o schimba pe cea veche de d14a3 cu cea noua. Am demontat filtru de aer si restul partilor si am ajuns la garnitura de metal, este o foarte mare diferenta intre cele doua garnituri. Intr-adevar de indata ce am iesit cu masina pe DN1 si am mers cativa km am simtit diferenta, pare a avea un cuplu ceva mai puternic la turatii mai joase, iar inte 4000 si 6000 rpm se simte cu adevarat ca ceva s-a schimbat la masina, trage mult mai bine. Odata cu schimbare garniturii motorul a devenit putin mai galagios, dar suna excelent (ma gandesc cum ar suna si cu un CAI ). In ceea ce priveste consumul sper sa revin zilele urmatoare cu un nou post.
Pentru cei care au masini cu motoare d14a3 (75 hp) si vor sa-si ridice puterea la 90 hp. le recomand sa nu ezite si sa schimbe acea garnitura constrictoare. Pe mine garnitura m-a costat 13 Ron . Daca o sa schimbati garnitura asigurati-va ca o sa resetati si ECU. Eu am lasa masina fara baterie vreo 1 ora (timp in care am schimbat garnitura) dupa care am iesit cu ea la drum cu noua garnitura si am condus vreo 8 km....... primi 4 km i-am mers batraneste schimband vitezele pana in 2500 rpm iar urmatorii 4 km i-am parcurs schimband vitezele numai la 6500 rpm. damn it roacks .
Cateva poze sunt atasate.
Mai multe poze aici http://hondafan.etp.ro/gallery/v/romarshall/D14a4/
Enjoy the 90 hp power
Bafta.
Salut!
Mi-am schimbat si eu, cu ajutorul unui prieten , garnitura aia(e nevoie doar de 1 tubulara de 12" si un cleste/patent) si, din cate imi dau seama chiar isi face bani , inainte era mai moale, ceva de genu 16-17s 0-100kmh, acum a scos la primul test 12s, vitezele schimbate pe la 6,5-7k deci se mai poate imbunatati putin timpul. Consumul, nu pot sa-mi dau, inca, seama daca s-a schimbat, dar in general, la 4000km, mers intre 120-160/h, am avut un consum de 6,5%gpl, 6%benzina. Astept sa mai fac un drum mai lung sa fac o comparatie.
Comment
-
Salut...... ma bucur ca esti incantat de masinuta ta, si eu sunt la fel.
Dupa cum puteai vedea in posturile anterioare eu am scos un consum extraurban de 6% la un condus destul de sportiv, cu multe depasiri, cel de la care a adus-o din Germania mi-a zis ca a a scos consum, cu garnitura de metal, 5,5% ruland in a 5-a la 140 km/h pe autostrada .... deci nu e mare diferenta la consum insa o simti la pedala.
Peace
Comment
-
uuuuuu, ne apucam de upgrade-uri..sigur nu o sa duci lipsa de oferte..bafta2015 Honda Civic 5D 1.8 M/T Lifestyle, Brilliant Sporty Blue Metallic
ex: Honda Civic 1.4i Hatchback Red 1997
http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_popkorn/
Comment
-
Fratilor...... Cum reusiti sa scoateti consumurile astea?? Eu sub sau peste 10 % in oras nu pot..... am incercat si batraneste si normal (adica blana... asa merg de fel) si tot 10 imi ia... in afara intr-adevar merge cu 6 (7 cu AC). O fi vreo problema la masina?? sau la mineHonda civic EJ9 1.4 90hp
http://hondafan.etp.ro/gallery/v/klu...vic+B.jpg.html
Comment
-
@sparco78 mersi pentru info. Dupa cum sti eu nu mai am catalizator si toba de mijloc. Tocmai am comandat o finala de pe E-bay prin Amidamaru, o sa sar cu pozele la momentul potrivit.
@klub intradevar si mie imi consuma in oras intre 9-11l % (depinde de talpa), deobicei ies cam cu 10 %. dar in afara mai mult de 6 nu ia.
Comment
-
mai fratilor apoi voi numa in talpa o tineti? eu am scos 7% urban..2015 Honda Civic 5D 1.8 M/T Lifestyle, Brilliant Sporty Blue Metallic
ex: Honda Civic 1.4i Hatchback Red 1997
http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_popkorn/
Comment
Comment