If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Un mic update ... ca tot n-am scris demult pe forum.
Ascutitoarea a implinit 172k km. si a primit cadou pentru buna purtare un schimb de ulei. Masinuta merge bine si continua sa-mi starneasca acelasi sentiment placut ca atunci cand am condus-o pt. prima data
N-am mai scris demult pe aici, asa ca m-am gandit sa revigorez putin topicu'.
De curand ascutitoarea a implinit 174.000 km si pentru buna purtare a primit o curatare a filtrului de aer.
Am vazut la multe masini evacuarea invelita in azbest, dar am vazut la unele ca aveau si tubulatura de la CAI invelita in azbest. E benefica aceasta operatiune? La a mea se cam incalzeste tubulatura si ma gandesc ca daca as face operatiunea asta s-ar incalzi mai putin. Ceva opinii?
Multumesc.
Some pics attached ..... stiu ... e foarte murdara la motor, nu dati cu pietre va rog
SB-14-CVC You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo
Parerea mea e ca face bine un astfel de invelis, nu se mai incalzeste asa tare teava de la cold air, deci ar intra mai mult aer rece la admisie, partile negative nu le vad care ar fi, las un cunoscator sa isi zica parerea
In legatura cu invelisul de azbest uite ce spunea Laux :
- Compartiment motor mai rece, bun pt filtru sport.
- Nu se mai incalzeste podeaua, bun pt pilot;
- Cu cat gazele sunt mai fierbinti cu atat ies mai repede afara, bun pt performanta;
- Se regleaza presiune pe evacuare iar sonda lambda nu mai da erori si nu necesita adaptor, intra mai des in modul ECOnom.[/QUOTE]
Rooth mersi pentru quote.
Eu intrebam de invelitul tubulaturii de la CAI in azbest
Nu stiu ce tip de filtru ai tu dar daca este dublu con ai putea sa ii pui o teava si un cot pe conul din interior si care sa duca sub aripa de unde sa-si traga aier rece. Asa am facut eu la mine...
Salut baieti sunt si eu posesorul unei minunate Honda Civic EJ9, as dori sa stiu unde pot gasi miraculuasa garnitura de admisie in bucuresti si daca e vreo problema daca la pornire se tureaza in 1500 de rotatii/min stand pe loc .
Comment