TITUSTOIA: '99 Honda Civic Coupe 1.6, Red (EJ6)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ticker
    replied
    Sa ai noroc de ea!

    Ar fi o idee sa iti deschizi topic pentruproblema in Aria Tehnica la suspensii, roti etc.

    Leave a comment:


  • titustoia
    replied
    Mersi de urare
    Scuze, am editat acum, proprietarul original a schimbat arcurile! Astfel am cāștigat vreo 5 cm la īnălțime (și vreo 9 īn spate, după cum se vede)
    Mașina fusese adusă din DE, și am condus-o doar īn ziua cīnd am luat numere roșii și erau deja instalate arcurile celelalte, deci nu știu cīt era de rigidă.

    Sunt gata să renunț la centimetrii īn plus dacă pot obține niște comfort. Era o relație īntre arcuri și amortizoare, parcă amortizoarele făceau ca mașina să se ridice și coboare o singură dată (să nu tot joace) după o diferență de nivel pe drum, īn timp ce arcurile erau responsabile de șocul resimțit, īnsă nu mai sīnt sigur.

    Leave a comment:


  • scarr
    replied
    Sa ai parte de masinuta!

    Suspensiile sunt sisteme formate din mai multe componente. Ce anume a schimbat proprietarul?
    Amortizoarele fac parte din sistemele de suspensie.

    Eu nu as folosi decat arcuri/amortizoare omologate (nu 'mai custom') pentru ca folosind ceva ce nu a fost testat/omologat de producator sau ulterior de RAR, poate dauna sanatatii
    Discrepanta intre suspensia spate si cea de pe fata poate schimba centrul de greutate al masinii, astfel in situatii limita te poti rasturna. E doar o logica, sper ca nu gresesc.

    Intrebare: sistemul oem era la fel de rigid?

    Leave a comment:


  • TITUSTOIA: '99 Honda Civic Coupe 1.6, Red (EJ6)

    Salutare tuturor,

    Mașina e bestială, īnsă este următoarea situație cu suspensiile:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20180109_111943.jpg
Views:	2
Size:	73.5 KB
ID:	730860

    Click image for larger version

Name:	WhatsApp Image 2018-01-06 at 16.01.13.jpg
Views:	2
Size:	56.7 KB
ID:	730859

    Mașina avea suspensii originale, care mi s-au părut foarte joase. Fostul proprietar mi-a făcut pe plac și īnainte să mi-o vāndă a schimbat arcurile cu altele īn urma cărora am cāștigat cāțiva cm la īnălțime (se vede īn poză, e destul de sus corpul mașinii). Toate bune și frumoase, īnsă am următoarele probleme:

    1. Spatele este mai sus decāt fața (se vede discrepanța īn poză)
    2. Suspensiile sunt foarte, foarte tari. Orice crenulație īn drum, orice limitator de viteză, gurile de canal, totul se simte la stomac și la organele interne. Spatele se pare că e cel mai săltăreț.

    Īntrebarea mea este, īs de vină amortizoarele sau suspensiile pentru comportamentul ăsta? Dacă īs suspensiile, pot să īmi cumpăr ceva mai custom care să īmi și dea niște comfort la drum, și niște centimetri īn plus la sol, īnsă nu atāt de mulți cum e īn spate? Mașina e foarte distractiv de condus (e și automată) īnsă buba asta ar trebui să o rezolv dacă e să o folosesc pe termen mai īndelungat.
    Attached Files
Working...
X