yobit net
Ovidyu: Honda Civic 1.5 iLS, Green Pearl (EK3) - Hondafan

Ovidyu: Honda Civic 1.5 iLS, Green Pearl (EK3)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ovidyu: Honda Civic 1.5 iLS, Green Pearl (EK3)

    Salut,de vreo 4ani sunt posesorul unui Civic ek3,fosta masina a useru-lui ROOTH,si a 2-a ca model pe care o detin. Din pacate e cam batranica,buget nu prea am avut,prioritate avand familia asa ca am intretinut-o cu minimul posibil pe care mi l-am putut permite,ramanand acum multe chestii de schimbat la ea. Din acest motiv as avea nevoie de sfaturile voastre in unele modificari pe care le voi face anul asta masinii mele. Pentru inceput mi s-a spart rau de tot toba,am nevoie urgenta sa schimb pe cea finala,nedumerirea mea este ca nu stiu pentru ce sa optez,una stoc sau una sport gen Carub care sunt mai ieftine avand in vedere ca nu prea sunt bani pt.moment. As vrea sa o achizitionez de noua,dar nu sunt sigur inspre care inclina mai mult balanta,cea sport sau cea stoc,as vrea sa stiu daca cea sport aduce intradevar un plus de perfomanta sau daca afecteaza in mod negativ tinand cont ca e si un low cost toba. Sau sa raman sa achizitionez una noua stoc,ce-i drept imi place sunetul sportiv dar m-as si lipsi de el daca ar fi doar pentru sunet. V-as ruga sa ma ajutati cu niste sfaturi,pareri legate de problema,eventuale marci si dimensiuni in cazul in care o sa ramana cea sport. Multumesc anticipat!

  • #2
    Salut si bine ai venit! Pune te rog niste poze cu masina ca eu nu o stiu. Cat despre toba, e doar sunet, daca vrei ceva performanta renunta la catalizator (e foarte simplu, cu o galerie de d16z6 sau una noua).
    sigpic
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/skynet/

    Comment


    • #3
      Multumesc! E logica ideea cu catalizatorul,intradevar orice fel de toba ai pune,atata timp cat evacuarea este "ingreunata" nu poti obtine performante. In concluzie am sa iau serios in calcul parerea ta sKyNet! Poze am incercat sa pun dar mi-a cerut adresa url si nu m-am descurcat,voi mai incerca

      Comment


      • #4
        Am reusit Cea mai fidela "amanta"


        Last edited by Ovidyu; 15-02-18, 19:03.

        Comment


        • #5
          Daca elimini catalizatorul o sa te alegi cu un check engine fara sa montezi si un adaptor care sa reduca cantitatea de gaze ce ajunge pe sonda.
          Lasa masina stock pt ca nu o sa scoti nimic din acel motor fara modificari majore.

          Comment


          • #6
            Mare chin cu pozele astea.Aici sunt niste chestii care se leaga unul de altul,efectul secundar sa zicem al unei schimbari majore,cum ar fi eliminarea catalizatorului,prin care sonda lambda care e dedicata amestecului s-ar putea sa nu mai functioneze in parametri ei. Dar multi au reusit sa pacaleasca acest lucru cu brio,acum ramane de vazut ce si cum. Serios acum..nu ma astept la un "nfs" doar ca "iubitica"asta a mea nu vreau sa o las de izbeliste,m-a scos din situatii neplacute si ma inteleg f.bine cu "ea" Luna ce vine urmeaza si schimb de ulei,10W40 de la Motul sau Ravenol avand in vedere ca are peste 240k si filtru Mann,cred ca sunt ok.
            Last edited by Ovidyu; 15-02-18, 20:36.

            Comment


            • #7
              https://www.aliexpress.com/item/M18x...311.0.0.VH0o6B
              Asa ceva iti trebuie pt sonda de oxigen. A doua sonda, cea care este influentata nu are treaba cu amestecul carburant, ea monitorizeaza eficienta catalizatorului respectiv cantitatea de oxigen din gaze. In mod cert fara catalizator nu o sa iti mai iasa noxele la itp. Dupa cum am spus nu o sa obtii nimic dintr-un motor gandit si setat pentru un consum de combustibil cat mai mic.

              Comment


              • #8
                Multumesc de informatii bogdi!E o piesa simpla,in poze sunt si dimensiunile si o pot face la strung. Intradevar am un consum mic de combustibil,am scos 5% fara probleme,lucru impresionant pt.o masina din .96 si de 84kw clasic aspirat. Nu e gandit motorul pt.putere mare sau tuning mai ales ca la actionarea vtec-ului,din cele 16 supape doar cate 2 pe piston din 4 au cursa mai lunga,respectiv una pe admisie si cealalta pe evacuare,de aici si modul (eco). La itp sunt constient ca noxele vor fi cu totul altele daca renunt la cat.dar inca nu am luat o decizie ferma. E greu sa storci kw dintr-un motor gandit pt."calici" cum ai spus-o si tu. Oricum nu ma las batut,ceva ceva tre sa iasa,pana la urma e honda,nu opel sau vw.
                Sunt convins ca sunt baieti care au reusit sa faca din acest motor ceva calumea,doar ca anumite info se ascund aici pe net pe undeva. Sunt cam sceptic in a zice (stop,de aici nu se mai poate).

                Comment

                Working...
                X