IORGA: ´98 Honda Civic Coupe 1.6, Cypress Green Pearl (EJ6)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Pentru generatiile noastre exista 3 tipuri de chei date de honda:

    Neagra : deschide/inchide usile , porneste motorul.
    Gri : (Valet key) doar inchide si deschide usile fara sa poata porni motorul
    Rosie : cheia pentru reprogramare chei. Asta era necesara doar la dealeri pentru a programa cheile noi. In prezent nu mai este nevoie de ea. Sa nu cumva sa o folosesti pentru a porni masina , aceasta cheie este stric pentru programat cipurile cheilor in ECU. Daca o folosesti faci practic inutilizabile cheile negre (stergi din ECU cipurile pe care le recunoaste imobilizatorul) si te va costa destul de mult reprogramarea lor + tractarea. Asa ca pune-o bine la loc sigur.

    In trecut se folosea cheia rosie si prin cativa pasi iti stergea cheile vechi si le programa pe cele noi ( ceva de genul ca la programarea telecomenzilor). Acum exista clonare cipului si nu mai este nevoie de programarea lor direct in ECU.

    Am sa pun un tutorial cu si despre ele zilele astea , bine ca mi-ai amintit.
    Touge is what we live for

    Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

    Comment


    • #77
      Pff, multumesc de raspuns, foarte util!
      Ignorati va rog lipsa sau surplusul de "i" am probleme cu tastatura!

      Comment


      • #78
        Frumoasa rau masinuta. Sa ai parte de ea. Ai spalat motorul la jet la spalatorie? L-as spala si eu...dar mi-e frica sincer.

        Comment


        • #79
          Multumesc! Dam am spalat motorul la jet si n-a fost nici o problema.... Si tu sa ai parte de 200sx-ul tau!
          Ignorati va rog lipsa sau surplusul de "i" am probleme cu tastatura!

          Comment


          • #80
            In caz ca are cineva nevoie (si nu stia de existenta lui) si se pricepe, asta e un catalog destul de simplu de utilizat, dati traducere pagina si mergeti pe catalog la vin se baga seria de sasiu, succes! http://japancars.ru/index.php?route=common/home
            Ignorati va rog lipsa sau surplusul de "i" am probleme cu tastatura!

            Comment


            • #81
              este mane si catalogul ala, oricum nu e rau si oamenii au mai lucrat la el !

              Comment


              • #82
                Sal'tare baieti! Sunt cu placutele pe terminate, imi e cam teama sa nu imi F#t discurile pt ca sunt atza, nu bat deloc iar din propria experienta stiu ca in ro ai sanse mari sa iti cumperi discuri de proasta calitate care se ovalizeaza in 5-10 mii km! Intrebarea mea (prosteasca) este posibil sa am senzori de uzura? O seara frumoasa va doresc!
                Ignorati va rog lipsa sau surplusul de "i" am probleme cu tastatura!

                Comment


                • #83
                  Nu...la generatia noastra de honde, iti dai seama cand sunt pe terminate cand se aude sunetul acela distinct de frecare, ori fier pe fier, ori atinge tabla care tine placuta in loc, dar mai rar a 2a varianta. Textar si ferodo sunt firme destul de serioase, si chiar si mai sigur ATE.
                  Eu iti recomand sa le schimbi daca te-ai uitat la placute si ai vazut ca mai ai doar un pic de material intre disc si partea metalica a placutei. Si apropo, discurile se mai ovalizeaza si daca mergi tare, si apoi speli masina cat inca mai sunt fierbinti discurile

                  Comment


                  • #84
                    Ms. andrei! In alta ordine de idei, as avea nevoie de o sugestie 2-a in privinta alegerii unei finale mai "civilazate" sa zic asa. In trecut am avut un Escort RS2000 iar finala era una care pana in 2-3000 de ture era silentioasa, iar in ture mai ridicate scotea un sunet foarte placut, sport, putin infundat. Imi place cu 2 tevi sau una, nu exagerat de mare......daca ma intelege careva ........va rog sa imi dati cateva indicatii....Multumesc!
                    Ignorati va rog lipsa sau surplusul de "i" am probleme cu tastatura!

                    Comment


                    • #85
                      Fac baietii de la borla pitesti niste finale chiar interesante, pilotauto.ro e site-ul lor. Si de pe site poti sa iti alegi ce vrea inima ta! Din review-urile de pe net, baietii de acolo chiar se pricep.
                      Eu regret ca nu mi-am luat finala de la ei, am o amarata de toba(noua, ce-i drept) de la italienii de la sigam, si deja a inceput sa rugineasca.

                      La coupe-uri(si nu numai ) cel mai bine dau tobele tip canon(eu le zic burlane:d), la care iti iei optiunea cu silencer, si ai o toba stilata si silentioasa!

                      Eu nu mi-as pune toba canon decat pt aspect, singurul 'zgomot ' care imi place e cel de la motor, mai ales datorita evacuarii mai lungi.

                      Comment


                      • #86
                        Ms. man!
                        Ignorati va rog lipsa sau surplusul de "i" am probleme cu tastatura!

                        Comment


                        • #87
                          cand o bagi la tunareala?)))

                          Comment


                          • #88
                            Nu curand.....
                            Ignorati va rog lipsa sau surplusul de "i" am probleme cu tastatura!

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by Iorga View Post
                              Nu curand.....
                              ( pai atuncia mai bine iti cumparai un Astra G break ca a meu alai de familie si te cara fain ), cand auzi marca Honda te gandesti numa la 7.200 rpm )))))))))

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by eviltwin91 View Post
                                ( pai atuncia mai bine iti cumparai un Astra G break ca a meu alai de familie si te cara fain ), cand auzi marca Honda te gandesti numa la 7.200 rpm )))))))))
                                Unii poate şi-au cumpărat Honda din pasiune pentru marcă, nu să 'îi dea în gură' .
                                Honda Civic EG3

                                Comment

                                Working...
                                X