BROODWARLIFE: '09 Honda Accord 2.0 i-VTEC Comfort, White Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut,

    Caseta de directie are probleme datorita unei bucse care se strica , trebuie schimbata cu o bucsa care are pe interior poliuretan si nu mai au probleme ,toata distractia costa maxim 1300 de ron la preturi de Bucuresti.
    Referitor la cauciucuri , eu am 225/45/17 de iarna si nu am nici o treaba , intradevar sunt momente in care trebuie dezactivat vsa.

    Comment


    • #17
      Originally posted by andrei170 View Post
      Salut,

      Caseta de directie are probleme datorita unei bucse care se strica , trebuie schimbata cu o bucsa care are pe interior poliuretan si nu mai au probleme ,toata distractia costa maxim 1300 de ron la preturi de Bucuresti.
      Referitor la cauciucuri , eu am 225/45/17 de iarna si nu am nici o treaba , intradevar sunt momente in care trebuie dezactivat vsa.
      probabil face acelasi lucru ca si tipul din iasi dar zici bine preturi de bucuresti, sper sa ti o rezolve si sa te bucuri de masina fara alte probleme! m am lamurit si cu anvelopele dupa ce m au sfatuit mai multi prieteni priceputi ca e mai bine sa revin la dimensiunile recomandate de honda si daca ajung intr un crater sa ii sun ca ma scot ei!

      Comment


      • #18
        Salut dragi Hondari, eu am ajuns deja la atreia caseta de directie intr-un an si patru luni. Este clar un defect de fabricatie la ele. Eu am prins doua ierni cu a mea si am ramas inzapezit de multe ori, pur si simplu masina sta pe loc.
        In plus am probleme cu vopseaua care se exfoliaza de pe bara fata, piele de pe scaune a crapat de zici ca am masina de cel putin 5 ani iar volanul a inceput sa se exfolieze si el.

        Comment


        • #19
          pai ai grija cum mergi cand iesi din garantie daca ai avut anvelope late cum am pus eu de 235 si mai prinzi si zile din alea de se face gheata sub zapada e jale, probabil cu multe masini nu neaparat cu accordul! +ul la mine au fost sigur latimea gumelor, care e pasionat de wrc probabil stie ca merg aia cu anvelope de zici ca s de motor ca grosime. legat de detalii optice chiar nu ma intereseaza, dar nici nu am observat dupa un an de utilizare se se fi uzat ceva incat sa mi atraga atentia. a intervenit sigur si obisnuinta!

          Comment


          • #20
            Salutare, n am mai scris de mult si acum scriu cu regret...am luat decizia de a ma desparti de accord si am zis sa incep de aici dintre pasionati. Dau cateva detalii o sa pun si pozele pe care nu le am pus de la inceput: are 143 de mii si ceva acum, e schimbat tot ce tine de bucse la ea, anvelope noi puse vara asta, discuri fata si placute fata si spate schimbate saptamana trecuta, amortizoare fata schimbate, caseta directia reconditionata iar ulei si filtre s au schimbat la fiecare 10.000,. Masina merge impecabil, de aratat nu arata impecabil de la pietre sarite in spoiler si parbriz dar pe mine nu m a interesat asa mult aspectul asta niciodata. Motivul pentru care vreau sa o vand este ca nu mi se pare asa fiabila pentru drumurile pe care merg eu(iasi-galati, galati-constanta, si judetene) care majoritatea au fost in lucru in ultima vremee si datorita lor am ajuns la concluzia ca masina asta nu e pentru drumurile romaniei; e o masina superba dar i se vad limitele intr o tara ca a noastra, posibil in germania sau prin japonia sa nu se strice nimic la ele cu anii dar la noi e alta poveste! Mentionez ca eu am luat o la 74 de mii de la fosta reprezentanta honda iasi ati motors prin preluare leasing si in total a ajuns in jur de 14000. daca e cineva interesat sa mi faca o oferta si discutam!

            Comment

            Working...
            X