SUSPECT: 09 Honda Accord 2.4L M/T, Executive, Culoare (CU2)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • maharvey
    replied
    Daca pleci din mai mult de 3500 rpm cu ambreiajul smuls nu faci decat sa patinezi rotile, deci pierzi timp. De aia e pusa limita aia, sa te ajute. Daca vrei sa pleci din 6000 rpm, atunci trebuie sa patinezi ambreiajul ca sa obtii timp bun (sa nu patineze rotile prea mult), dar asta inseamna uzura mai mare a ambreiajului. Sau folosesti slick-uri, dar risti sa rupi planetare asa.

    Leave a comment:


  • Suspect
    replied
    Nu in mers, la plecarea de pe loc cand o accelerezi tare . Asta inseamna ca nu poti sa pleci pe turatie maxima scartaita , deci pierzi 1 sec sigur . Sau nu stiu eu cum sa o accelerez sa nu mi se taie , nu am fortat prea mult in treapta 1 ca nu m-a interesat .

    Leave a comment:


  • maharvey
    replied
    Deci la tine limiteaza in mers? Asta nu e normal

    Leave a comment:


  • Suspect
    replied
    Normal ca o sa scoti...pierd sigur 1 sec + cand moare acceleratia pana in 4000 rpm si schimb si pic in ture mici pe treapta 2 .

    Leave a comment:


  • maharvey
    replied
    Nu vei scoate timp mai bun de atat cu o limitare mai sus la plecare .

    Leave a comment:


  • Suspect
    replied
    Da la plecare in treapta 1....am vrut doar sa testez performanta, de obicei plec frumos si ma dau la ea in treapta 3 in sus nu in 1 si 2...Chiar si asa scoate destul de ok timpul .

    Leave a comment:


  • maharvey
    replied
    Taie alimentarea la 3500 rpm in mers? Presupun ca pe loc. E setat asa sa nu patinezi prea tare la plecari in forta, nu te ajuta sa ai setat mai sus launch control.

    Leave a comment:


  • Suspect
    replied
    Gusturile nu se discuta , pentru orice persoana exista o masina potrivita .Nu am mers cu un passat relativ nou B8, am mers chiar azi cu un b6 putin mai vechi ca an ca si honda si cu altele sub 2010....parerea mea e ca passaturile mai vechi de 2014 nu se apropie nici de generatia a 7 de honda accord, fara sa tin cont de fiabilitate . Eu am mers si cu audi a4 a6 , am condus ceva vreme un volvo s80 , golf, ford, passat , dar de cand m-am suit in honda mi-am dat seama in 5 secunde ca e masina potrivita...pozitia in scaun , comfort , chiar si design exterior . Imi place si volvo ,gama de varf (nu vorbim de s40 si celelalte care sunt facute de ford acum ) . Volvo este peste honda , au performante mai bune , consum mic , dotari ,antifonare , problema este costul de intretinere cred ca este cel putin dublu fata de honda la orice tip de piesa , si nu gasesti service-uri in Romania pe asa ceva . Am testat si o skoda octavia 2019 de vreo 2 luni luata de un vecin , oribile masini , mult sub accord 2009 . Scaune ca de logan , dotari inexistente , afara de consumul mic de diesel si spatiul enorm (banuiesc ca e folositoare pentru cine cara oi ceva , daca ai nevoie de asa mult spatiu iti iei minivan sau duba ).

    Leave a comment:


  • Legionaru'
    replied
    Originally posted by Suspect View Post
    Da...golf 5 1.6 fsi ...
    Ma gandeam ca ai avut Passat. Eram curios cum iese din comparatie.

    Leave a comment:


  • Io si Ea
    replied
    S-o stapinesti sanatos!
    Eu cu telefonul am incercat ceva (la CL7) ca nu doream sa-l pun in fata conductelor de aer si nici deasupra bordului. Era mic, 4'7", asa ca l-am pus in bord in fata ceasului de viteza, fixat cu o ventuza orizontala. Rezultat asa si-asa, nu vedeam jumate din viteza dar vedeam navigatia in el.

    Leave a comment:


  • Suspect
    replied
    Da...golf 5 1.6 fsi ...

    Leave a comment:


  • Legionaru'
    replied
    Ai avut VAG inainte?

    Leave a comment:


  • Suspect
    replied
    Salutare...jurnal bord dupa 5000 km .
    Masina a primit folie neagra pe usi spate si luneta (llumar atx 15% ) , soft de la Dinoc , detailing (era deja aranjata nu prea au avut ce face ) si tratament la piele (pielea pe locul din dreapta tot scartaie cand se aseaza cineva cu mai multe kg .- poate imi recomandati un tratament mai premium ) .
    Este foarte comfortabila (mai putin rigida si mi se pare mult mai comfortabila si antifonata ca generatia a 7 ) , merge bine . In urma resoftarii este mult mai sportiva , se duce imediat in 200 km/h , am vazut ca mai vorbea lumea pe forum ca e cruiser si nu e rapid , eu am scos 8 sec 0-100 km dar mi se taie alimentarea in treapta 1 la 3500 rpm , cred ca scoate sub 7 daca as dezactiva acea "functie " . Nu e o masina de drag , cuplul si puterea mi se par mult mai ok in treptele 3-4 unde zboara efectiv , si in treapta a 6 la 120 km/h trage de zici ca are turbo . Consumul s-a stabilizat undeva la 8 % pe ultimii 3000 km preponderent extraurban , dar la mers sportiv , dusa la 7000 rpm frecvent . Am reusit si un consum de 6.7km /h daca mergi relaxat, nu depasesti 3000 ture in trepte mici si viteza de 110 km /h -nu ma coafeaza ) - asta pentru cine sa gandeste sa isi ia motorul de 2000 pentru consum mai mic , cred ca e mai ok 2.4 mai ales la viteza de autostrada de 130-150 .
    In rest foarte multumit , masina e un tanc , mult peste VAG .


    Leave a comment:


  • scarr
    replied
    Sa o conduci cu placere!

    Originally posted by Suspect View Post
    Nu stie nimeni daca pot dezactiva alarma centura de la pasager dreapta ?
    Pentru femeile insarcinate exista tot felul de sisteme ajutatoare pentru a putea cupla centura si a nu pune in pericol viata fatului, in caz de impact.

    Sotia si-a luat ceva de genul:
    https://www.amazon.de/ZOPA-Schwanger...a-747123806306

    Exista mai multe sisteme, nu toate sunt insa confortabile.

    Toate cele bune!

    Leave a comment:


  • rares_b
    replied
    Felicitari pentru achizitie!!!
    Sa o conduci cu placere!!!

    Leave a comment:

Working...
X