SUSPECT: ´09 Honda Accord 2.4L M/T, Executive, Culoare (CU2)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    S-o stapinesti sanatos!
    Eu cu telefonul am incercat ceva (la CL7) ca nu doream sa-l pun in fata conductelor de aer si nici deasupra bordului. Era mic, 4'7", asa ca l-am pus in bord in fata ceasului de viteza, fixat cu o ventuza orizontala. Rezultat asa si-asa, nu vedeam jumate din viteza dar vedeam navigatia in el.
    "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

    Comment


    • #17
      Originally posted by Suspect View Post
      Da...golf 5 1.6 fsi ...
      Ma gandeam ca ai avut Passat. Eram curios cum iese din comparatie.

      Comment


      • #18
        Gusturile nu se discuta , pentru orice persoana exista o masina potrivita .Nu am mers cu un passat relativ nou B8, am mers chiar azi cu un b6 putin mai vechi ca an ca si honda si cu altele sub 2010....parerea mea e ca passaturile mai vechi de 2014 nu se apropie nici de generatia a 7 de honda accord, fara sa tin cont de fiabilitate . Eu am mers si cu audi a4 a6 , am condus ceva vreme un volvo s80 , golf, ford, passat , dar de cand m-am suit in honda mi-am dat seama in 5 secunde ca e masina potrivita...pozitia in scaun , comfort , chiar si design exterior . Imi place si volvo ,gama de varf (nu vorbim de s40 si celelalte care sunt facute de ford acum ) . Volvo este peste honda , au performante mai bune , consum mic , dotari ,antifonare , problema este costul de intretinere cred ca este cel putin dublu fata de honda la orice tip de piesa , si nu gasesti service-uri in Romania pe asa ceva . Am testat si o skoda octavia 2019 de vreo 2 luni luata de un vecin , oribile masini , mult sub accord 2009 . Scaune ca de logan , dotari inexistente , afara de consumul mic de diesel si spatiul enorm (banuiesc ca e folositoare pentru cine cara oi ceva , daca ai nevoie de asa mult spatiu iti iei minivan sau duba ).
        Honda Accord CU2 - M/T

        Comment


        • #19
          Taie alimentarea la 3500 rpm in mers? Presupun ca pe loc. E setat asa sa nu patinezi prea tare la plecari in forta, nu te ajuta sa ai setat mai sus launch control.
          ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
          '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

          Comment


          • #20
            Da la plecare in treapta 1....am vrut doar sa testez performanta, de obicei plec frumos si ma dau la ea in treapta 3 in sus nu in 1 si 2...Chiar si asa scoate destul de ok timpul .
            Honda Accord CU2 - M/T

            Comment


            • #21
              Nu vei scoate timp mai bun de atat cu o limitare mai sus la plecare .
              ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
              '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

              Comment


              • #22
                Normal ca o sa scoti...pierd sigur 1 sec + cand moare acceleratia pana in 4000 rpm si schimb si pic in ture mici pe treapta 2 .
                Honda Accord CU2 - M/T

                Comment


                • #23
                  Deci la tine limiteaza in mers? Asta nu e normal
                  ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
                  '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

                  Comment


                  • #24
                    Nu in mers, la plecarea de pe loc cand o accelerezi tare . Asta inseamna ca nu poti sa pleci pe turatie maxima scartaita , deci pierzi 1 sec sigur . Sau nu stiu eu cum sa o accelerez sa nu mi se taie , nu am fortat prea mult in treapta 1 ca nu m-a interesat .
                    Honda Accord CU2 - M/T

                    Comment


                    • #25
                      Daca pleci din mai mult de 3500 rpm cu ambreiajul smuls nu faci decat sa patinezi rotile, deci pierzi timp. De aia e pusa limita aia, sa te ajute. Daca vrei sa pleci din 6000 rpm, atunci trebuie sa patinezi ambreiajul ca sa obtii timp bun (sa nu patineze rotile prea mult), dar asta inseamna uzura mai mare a ambreiajului. Sau folosesti slick-uri, dar risti sa rupi planetare asa.
                      ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
                      '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

                      Comment


                      • #26
                        buumpp
                        Last edited by Suspect; 17-02-20, 17:55.
                        Honda Accord CU2 - M/T

                        Comment


                        • #27
                          Un mic update , am facut 10.000km (masina are 141.000 acum ) :
                          -schimbat preventiv bujii, antigel , filtru benzina toate originale Honda (am inteles ca astea se schimba pe la 120.000 km nu te mai doare capul 5 ani )
                          -reglaj de culbutori tot preventiv - nu cred ca a fost facut vreodata , in mod ciudat se aud mai tare acum ca inainte .
                          -ulei si restul de filtre originale honda
                          -mi se pare mai zgomotoasa ca inainte , baietii au zis ca tehnic nu are nici o problema , nu au gasit nimic pe la evacuare
                          -tehnic impecabila nimic de schimbat la ea
                          In rest benzina si talpa
                          Honda Accord CU2 - M/T

                          Comment


                          • #28
                            148.000 km , am schimbat discuri + placute frana spate (textar ) , sabotii de la frana de mana si lichid de frana+ambreiaj (ate typ 200) dupa schimbare lichid cutia se comporta excelent , nu mai agata in nici o treapta . Daca tot a venit caldura am facut si o curatare interioara , plus un tratament piele adecvat cu produse de la leatherique . Rezultatele foarte bune , pielea s-a mai inmuiat si a iesit tot jegul din ea (am uns bine cu ulei , am lasat-o in soare la peste 35 grade pana a doua zi ) .
                            Honda Accord CU2 - M/T

                            Comment


                            • #29
                              Un mic update...aproape 149.000 km, se simte vechimea masinii ...schimbat pe fata bielete de directie , pivotii inferiori aia cu belea , toate bucsile de la bratul de jos + suruburi noi .
                              Honda Accord CU2 - M/T

                              Comment

                              Working...
                              X