SUSPECT: 09 Honda Accord 2.4L M/T, Executive, Culoare (CU2)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SUSPECT: 09 Honda Accord 2.4L M/T, Executive, Culoare (CU2)

    Salutare,

    In sfarsit pot sa va prezint noua achizite. Accord 2009 , 2.4 CU2 executive , M/T , gri (spre rusinea mea inca nu stiu nuantele exact ) , 131.000km, achizitionata din Romania la pretul de 10.500 euro . Cartea service la zi , toate reviziile facute la Autoklass Ploiesti . Ultima revizie a fost facuta 13.08.2019 inainte de achizitie , la cerere mi-a schimbat si uleiul din cutie . Tehnic se prezinta bine , estetic impecabil , set jante+cauciucuri continental de iarna si vara pe 17" .
    Am scos-o la plimbare vreo 700 km , primele impresii :
    -este mai spatioasa decat ma asteptam , de ajuns si de family cu 2 copii
    -cuplul este excelent , merge impecabil in serpentine , deal ,vale , nu necesita downgrade/up la viteza , se conduce singura (asta pentru fanii diesel - chiar nu ai nevoie de un diesel cu aceasta mica bestie )
    -comfortul maxim...dupa 5 ore de condus fara opriri nu am avut nici cea mai mica amorteala (trecand de la un golf 5 care dupa 2 ore de condus eram teapan )
    -consum mediu pe ultimii 100 km 8.2 care include si mers pe pilot automat la 140h pe autostrada , consum 8.6 pe ultimii 700 km in conditiile in care m-am dat putin la ea . Destul de ok , probabil se va stabiliza undeva la 9% la stilul meu de mers .
    -foarte multe butoane inca nu am apucat sa trec prin toate

    Cateva intrebari :
    - alarma de la centura de siguranta din dreapta se poate opri sau dezactiva ? (sotia e insarcinata si nu mai poate purta centura )
    - va rog o recomandare suport de telefon , am luat ceva pentru grilaj si nu sta prea bine , in acelasi timp parbrizul are o inclinatie mai aparte si nu cred ca cele tampon pentru parbriz pica foarte bine ?
    - folie sau fara folie ? Cred ca ajuta la intretinerea plasticelor si pielii .
    - i-a facut cineva primul stagiu de tunning ? cati cai ati reusit din soft si cum e consumul urca mult ?
    - la portbagaj zona de sus mi se pare ca lipseste vreo masca ceva , sunt toate cablurile chestiile la vedere ? - acelasi lucru stanga soferului deasupra zonei de unde se deschide capota (am pus poze )
    - am un fir care atarna la oglinda si nu vad vreo mufa sau ceva unde ar trebui sa ajunga ? (am pus poze )
    - din nefericire , prima zgarietura de la un caine cu excess de zel , se vede in poza , se poate polisa sau repara cumva ?
    Last edited by hondatu; 31-10-19, 08:27.
    Honda Accord CU2 - M/T

  • #2
    S-o stapanesti sanatos!
    Cablul cu mufa de la oglinda pare a fi alimentarea de la o camera sau detector de radar. Se poate verifica cu un voltmetru daca este prezenta tensiune.
    Arata foarte bine!
    Zgarietura provocata de caine pare ca a ajuns la materialul plastic al spoilerului (negru) si acolo cu polish nu mai ai ce face. Polish se aplica la zgarieturi superficiale care nu au patruns pana la grund sau mai rau pana la suport fie el metal sau plastic. Acolo trebuie retusat cu un creion sau spray de vopsea si apoi polish pentru a estompa interfata intre stratul vechi si cel nou de vopsea. Fiind doar o chestie estetica mai bine mai astepti vor veni si altele cu siguranta si cand va fi cazul poti revopsi totul o data.
    Bafta!

    Comment


    • #3
      Sa o conduci sanatos. Reflash-ul se poate face si nu provoaca decat zambet mai tamp decat cand ii dai talpa fara. Rezultat exact: coboara punctul de intrare a VTECului undeva la 4600 turatii (de pe la 6000) si te lasa sa urci peste 7000 turatii (undeva pana la 7300). Cai exacti cica undeva la 10-15 fara admisie sau evacuare. Oricum la un motor aspirat nu se obtin valori ca la turbo. Eu zic ca merita facut oricum. La AT merita si mai mult caci mai schimba si comportamentul cutiei (eu mai mult de asta am facut reflash-ul). Consumul teoretic nu este afectat, ba din contra. In schimb pe mine cel putin ma impinge sa merg mai vioi, asa ca atunci creste inevitabil. Repet totusi ca aceasta masina nu este una pe care o ai pentru consum, ci pentru comfort, distractie, unicitate (in marea de VW / Audi / BMW) si gandul ca nu prea vei vedea check engine-ul vreodata daca ai grija de ea.
      '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
      ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
      ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

      Comment


      • #4
        Cablul ala poate fi de la senzorii masinii aflati in spatele oglinzii. Desi e greu de crezut ca Honda ar lasa cabluri la vedere. Iti merg LKAS si ACC ul, sistemele de siguranta?
        La portbagaj nu ti lipseste nimic, asa e din fabrica.
        Iar in stanga soferului iti lipseste un capac de plastic.

        Comment


        • #5
          Senzorii au alt cablu sunt deja conectati....sincer nici nu stiu cum sa probez lkas si acc...am mers doar pe pilot pana acum si a fost ok...nu am nici o eroare in bord sau ceva .
          Honda Accord CU2 - M/T

          Comment


          • #6
            Pai vezi daca ti se aprind in bord, cand pui contactul. Ii activezi din menu, daca cumva sunt dezactivate.

            Comment


            • #7
              Cand apas pe meniu se activeaza...dar nu le-am folosit...
              Honda Accord CU2 - M/T

              Comment


              • #8
                Atunci ii bine, functioneaza.

                Comment


                • #9
                  Nu stie nimeni daca pot dezactiva alarma centura de la pasager dreapta ?
                  Last edited by Suspect; 19-08-19, 10:50.
                  Honda Accord CU2 - M/T

                  Comment


                  • #10
                    Cumpara un capat fals de centura si ai rezolvat problema.

                    Comment


                    • #11
                      Felicitari pentru achizitie!!!
                      Sa o conduci cu placere!!!

                      Comment


                      • #12
                        Sa o conduci cu placere!

                        Originally posted by Suspect View Post
                        Nu stie nimeni daca pot dezactiva alarma centura de la pasager dreapta ?
                        Pentru femeile insarcinate exista tot felul de sisteme ajutatoare pentru a putea cupla centura si a nu pune in pericol viata fatului, in caz de impact.

                        Sotia si-a luat ceva de genul:
                        https://www.amazon.de/ZOPA-Schwanger...a-747123806306

                        Exista mai multe sisteme, nu toate sunt insa confortabile.

                        Toate cele bune!
                        I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that. ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

                        Comment


                        • #13
                          Salutare...jurnal bord dupa 5000 km .
                          Masina a primit folie neagra pe usi spate si luneta (llumar atx 15% ) , soft de la Dinoc , detailing (era deja aranjata nu prea au avut ce face ) si tratament la piele (pielea pe locul din dreapta tot scartaie cand se aseaza cineva cu mai multe kg .- poate imi recomandati un tratament mai premium ) .
                          Este foarte comfortabila (mai putin rigida si mi se pare mult mai comfortabila si antifonata ca generatia a 7 ) , merge bine . In urma resoftarii este mult mai sportiva , se duce imediat in 200 km/h , am vazut ca mai vorbea lumea pe forum ca e cruiser si nu e rapid , eu am scos 8 sec 0-100 km dar mi se taie alimentarea in treapta 1 la 3500 rpm , cred ca scoate sub 7 daca as dezactiva acea "functie " . Nu e o masina de drag , cuplul si puterea mi se par mult mai ok in treptele 3-4 unde zboara efectiv , si in treapta a 6 la 120 km/h trage de zici ca are turbo . Consumul s-a stabilizat undeva la 8 % pe ultimii 3000 km preponderent extraurban , dar la mers sportiv , dusa la 7000 rpm frecvent . Am reusit si un consum de 6.7km /h daca mergi relaxat, nu depasesti 3000 ture in trepte mici si viteza de 110 km /h -nu ma coafeaza ) - asta pentru cine sa gandeste sa isi ia motorul de 2000 pentru consum mai mic , cred ca e mai ok 2.4 mai ales la viteza de autostrada de 130-150 .
                          In rest foarte multumit , masina e un tanc , mult peste VAG .


                          Honda Accord CU2 - M/T

                          Comment


                          • #14
                            Ai avut VAG inainte?

                            Comment


                            • #15
                              Da...golf 5 1.6 fsi ...
                              Honda Accord CU2 - M/T

                              Comment

                              Working...
                              X