Salut. Sunt nou posesor de Honda Accord 2.4 CU2, M/T, an 2009 si este prima mea legatura cu Honda. Trebuie sa recondtionez un pic scaunele din fata si manerul de la usa din dreapta. Singurele probleme ce le-am semnalat sunt la geamul din dreapta care pe automat merge pana sus si cand ajunge sus se deschide 5 cm..si face asta pe automat..dar daca fac manual putin cate putin sta inchis..oare de la ce o fii problema?ce ar trebui sa ii fac? Masina are senzor de nivel de ulei?si daca aveti poza cu o joja de ulei sa imi aratati cam unde ar trebui sa fie nivelul...Multumesc
DENISBLJ: '09 Honda Accord 2.4 CU2 i-VTEC, Executive, Crystal Black Pearl
Collapse
X
-
Am facut update. Cutie manuala si an 2009.
Impresii inca nu am , masina este in posesia mea de nici o zi...dar o sa revin cu impresii dupa o perioada. Urmeaza procesul de inmatriculare...
Ce mi-am adus aminte este sigla de sticla din grila, care este cam ingalbenita, imbatranita...pot sa ii fac polish? A mai facut cineva polish? Daca ma puteti indruma spre rezolvarea problemelor o sa va fiu recunoscator. Multumesc
Ca si dotari are de toate... eu am vrut neparat trapa , pe care o are si cutie manuala...
Comment
-
Sa o stapanesti sanatos!
Legat de geam, e o procedura de resetare. Si la mine la Civic Type R faceau asa... Trebuie sa pui contactul, sa lasi geamul pana jos tinand apasat pe buton si sa mentii pozitia apasat inca 5 secunde dupa ce geamul a coborat, apoi sa repeti pana sus (tinut butonul tras in sus) si mentionut inca 5-10 secunde. Ar trebui sa isi revina dupa cateva astfel de manevre.
Merge polish la sigla aia, intrebarea e daca are vreun senzor in ea? Gen pilot automat adaptiv etc. Atunci e posibil sa o strici... Macar sa le spui celor care vor face polish. Din ce oras esti?'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Comment
-
Originally posted by Xander View PostSa o stapanesti sanatos!
Legat de geam, e o procedura de resetare. Si la mine la Civic Type R faceau asa... Trebuie sa pui contactul, sa lasi geamul pana jos tinand apasat pe buton si sa mentii pozitia apasat inca 5 secunde dupa ce geamul a coborat, apoi sa repeti pana sus (tinut butonul tras in sus) si mentionut inca 5-10 secunde. Ar trebui sa isi revina dupa cateva astfel de manevre.
Merge polish la sigla aia, intrebarea e daca are vreun senzor in ea? Gen pilot automat adaptiv etc. Atunci e posibil sa o strici... Macar sa le spui celor care vor face polish. Din ce oras esti?
Sunt din Timisoara
Comment
-
Sa o stapanesti sanatos si cu cat mai putine neplaceri. Ma bucur ca am putut da sfaturi cat de cat utile si sper sa nu ma fi inselat in nici un aspect. Acum ca tranzactia s-a finalizat cauta un service competent pentru urmatoarele: verificare curele de accesorii, verificare / reglare tacheti, verificare stare bujii, eventual un schimb al uleiului din cutie si multa benzina. Iar cand crezi ca ai savurat tot ce iti poate oferi K24-le...fa un reflash Mult succes
P.S. stiu ca pe la Timisoara exista un omulet bun tare pe imbracat volanul in piele. Al tau pare sa aiba nevoie... Pe mine ma bate gandul sa fac asta si nu are nevoie'09 Honda Accord CU2 Type S A/T
ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T
Comment
-
In primul rand vreau sa ii multumesc lui T-Bone pentru ca m-a suportat(l-am sacait cateva saptamani cu diferite masini). Azi am facut curatenie in toata masina, am reimprospatat-o personal,iar pe langa astea am pus leduri in locul becurilor conventionale(interior/exterior) si am facut o vizita la o firma de detailing. Saptamana viitoare urmeaza sa retapitez aripioarele spatarului( dinspre cotiera), mansonul schimbatorului + maner fata usa pasager. Dupa aceasta etapa pe parcusul lunii viitoare urmeaza o reimprospatare profesionala( vopsirea partiala a scaunelor, aripioarele exterioare ale sezutului) + hidratare si protectie piele, curatare bord si ce se mai face...+ spalat plafon. In cele din urma o sa urmeze volanul. O sa le fac toate usor usor. Momentan vreau sa o duc in service, sa fac schimbul de ulei + verificat electromotrul( bendixul cred ca e pe duca) + curele. M-am interesat si despre resoftare si am vazut ca e un coleg pe forum Dinac(sau ceva de genul) care resofteaza acest motor(sa intre v-tec mai repede la kick down) si pe viitor vreau sa ii pun un filtru K&N in cutia stock a filtrului de aer, dar momentan sunt uimit de cum trage, cum se intareste toata masina la viteze mai mari, cat de repede ajunge la viteze destul de mari cam in orice treapta. Azi am apucat sa prind drum mai liber si incepe sa imi placa din ce in ce mai mult masina. In wekend planuiesc o iesire la munte. Ceea ce ma nedumereste pe mine este bateria minuscula(45 A), mi se pare prea mica pentru sistemele pe care le are masina.
Am vazut ca intra cam 4.3 l ulei in masina si nu stiu ce ulei sa bag(pana acum la toate masinile mele fostul BMW, actuala Mazda si Honda + Cielo lu tata) am bagat ravenol in toate masinile deoarece a service-ul unde imi duc masinile au uleiul adus din Germania in bidoane mari. Nu stiu daca sa continui si la Honda cu acest ulei( ma gandeam la ravenol 5w30 sau 40). Daca ati avut experiente cu acest tip de ulei sa imi spuneti sau sa ma sfatuiti ce ar trebui sa bag(masina a avut pana acum Castrol magnetic 5w30. Evacuare de la catalizator este noua(schimbata pe original) si este curata(nu este neagra), sper sa nu mance ulei...asta o sa vad in timp.
PS: Am rezolvat problema geamului cu resetare calculator geamuri folosind urmatorul tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=scWc...3PZmiOU0f4OrZg
PS1: Aveam nedumeriri ca nu merg spalatoarele de faruri(ieseau dar nu stropeau) , azi am bagat stopgel si functioneaza perfect
Q1: Ce ulei sa bag? are senzor de nivel ulei? Senzor apa? Senzor stropgel?
Q2: Cum se regleaza tachetii?
Q3: Este suficienta o baterie de doar 45 A?
Q4: Mai am o cheie de rezerva, cu care masina se descuie dar nu porneste.. colegul t-bone mia sugerat sa ii schimb bateria, o sa fac acest lucru. Dar poate ati intampinat voi aceasta problema
Va multumescLast edited by denisblj; 17-05-19, 10:13.
Comment
-
Va multumesc pentru urari. Am facut schimbul de ulei la masina si am dat o fuga pan la deva cu ea. Masina este super ok. Sistemele de siguranta( line assist, acc) sunt geniale pe autostrada+ cuplul din orice treapta. Am cateva intrebari: am observat ca dupa ce se incalzeste masina, treapta a 3(doar a 3) intra un pic mai greu( da nu tot timpu), parca ar agata ceva si asta se intampla o data la 10 incercari. Ma gandesc ca trebuie schimbat uleiul de la cutie? Ca si-a pierdut din proprietati la cald? Nu stiu cand si daca a fost schimbat uleiul(masina are 160k km). Si ce ulei ar trebui sa bag?
si am cateva ornanente lipsa in interior si daca ma puteti ajuta cu sfaturi de unde as putea sa le procur( nu am acces sa postez la dezmembrari pe forum) pe bani bineinteles.
Este vorba despre plasticele( capacelele) din cotierele usilor si ornamentul cromat de la ventilatie.
4 Photos
Comment
-
Mai degraba e problema specifica placii de presiune, deci trebuie un kit de ambreiaj. Schimbul de ulei ar face o diferenta intial, dar nu majora, deci tot acolo ajungi.
Pune pe cineva care are un CU2 cu ambreiaj nou sau aproape nou (de la service daca nu ai alta varianta) sa verifice cum i se pare pedala de ambreiaj. De regula la Honde pe benzina trebuie sa fie foarte moale si precisa, cand kit-ul e pe duca devine tare, uneori chiar foarte tare. Doar ca obisnuit fiind cu ea, tu nu iti dai seama de asta.'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Comment
-
Originally posted by cerevelu View PostUleiul 5w30 vad ca era recomandabil Acordurilor de pana in 2000. Dupa 2000 Honda recomanda alte vascozitati... vedeti aici in tabel.'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Comment
-
Salut. Revin cu noutati, am retapitat toate elementele uzate de pe scaunele fata si fete usi( nerupte + cele rupte) in total 6-7 elemente de pe scaun, manson schimbator si piele cotiera usi(pasager +sofer) si daca tot am inceput am facut si volanul. Acum urmeaza luni sa ma duc sa ma programez pentru o curatare de interior totala + hidratare si ce se mai face la piele). Am cumparat din dezmembrari piesele lipsa din masina(plastice usi si ornament ventilatie spate si azi mia ajuns si grila radiator care nu am reusit/apucat sa o schimb. Am avut cateva drumuri seara si am vazut ca bat extrem de sus farurile, am zis ok o sa trebuiasca reglate. Intr-o seara mi-am adus aminte ca la mazda am tot xenon si are autoleveling care face un "check la pornirea farurilor" farurile se duc in sus si in jos, si la honda nu face acel check. Ce ar putea fii? Vreo mufa la vreo roata pentru verificarea pozitie masini( in functie de bagaj in portbagaj) sau aveti alte idei?
Grila chrome de la radiator se poate scoate usor? Gen sa dau plasticul de deasupra barii jos si doar sa il schimb sau trebuie demontata toata bara?5 Photos
Comment
Comment