OVIDIUSG: '09 Honda Accord 2.2 i-DTEC M/T, Premium White Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OVIDIUSG: '09 Honda Accord 2.2 i-DTEC M/T, Premium White Pearl

    Salutare, de ceva timp sunt posesorul masinii din titlu, sunt destul de multumit de ea, exceptand faptul ca pentru mine este destul de incomoda, nu prea am ce sa ii reprosez. Avand in vedere ca este un model destul de rar intalnit am ceva probleme in ceea ce priveste intretinerea, nici prin service nu prea gasesc raspunsuri, drept urmare ma gandesc ca poate voi obtine ceva informatii de aici.
    As aprecia daca mi-ar spune cineva ce fel de cheie se foloseste pentru a desface filtrul de combustibil(poate un cod in vederea achizitionarii) pentru ca deja am depasit 10.000 km si ma streseaza tare faptul ca nu l-am schimbat.
    Daca masina sta nepornita cateva zile ramane fara curent, undeva am consumatori, daca sunt anumite probleme la acest model si le stie cineva as ramane dator daca mi le-ar spune, altfel va fi foarte greu sa identific problema.
    Multumesc!

  • #2
    Am uitat sa precizez in titlu, este cu transmisie manuala!

    Comment


    • #3
      S-o stăpānești cu plăcere.
      Filtrul de combustibil se schimba la 30.000 km la modelul tau. Bateria probabil e dusa, asta numai daca cumva nu e noua.

      Comment


      • #4
        vezi ca e topic pe forum, daca ai modul de bluetooth acela poate fi cauza ptr problemele cu bateria
        "Ethics. That's always so inconvenient."
        Cal Lightman

        Comment


        • #5
          Multumesc pentru raspunsuri, prefer sa schimb toate filtrele mai devreme, doar traim in Romania!
          Am schimbat bateria cu una noua si tot am probleme, intr-adevar este modelul cu bluetooth, o sa sap mai adanc pe forum sa vad ce gasesc.

          Comment


          • #6
            Sa o conduci cu placere multi km. dar de ce spui ,, pentru mine este destul de incomoda" ?.

            Comment


            • #7
              Spun asta pentru ca am 1.92 m, sunt putine masinile in care stau bine, in principiu ma avantajeaza foarte mult scaunele si pozitia la volan de la Mercedes si unele modele de Audi, dar la modelele mai noi au pierdut mult la fiabilitate. Avand in vedere ca circul foarte mult cu masina si pe distante lungi nu prea am nevoie de batai de cap, drep urmare am renuntat la confort in favoarea fiabilitatii. Marea majoritate a interventiilor asupra masinilor detinute in trecut le-am facut in regie proprie, la Honda pare mai complicata treaba, dar se pare ca am parte de ajutor de la colegii de pe site, deci sunt increzator ca ma voi descurca si pe viitor.

              Comment


              • #8
                https://hondafan.ro/forum/forum/aria...ni-de-reparare
                "Ethics. That's always so inconvenient."
                Cal Lightman

                Comment


                • #9
                  Citisem deja topicul in urma indicatiilor de aici, multumesc oricum pentru ajutor. Se pare ca modulul bt a fost scos deja de pe masina, dar am gasit un alt modul de alarma(aftermarket) si un reciever GPS, le-am scos pe ambele si de dimineata nu am avut probleme cu acumulatorul, sper sa se fi rezolvat problema, o sa va tin la curent cu ce se intampla, poate se mai lovesc si altii de problema asta si au un punct de plecare.

                  Comment


                  • #10
                    Din ce am mai citit pe site sunt colegi care au crescut puterea motorului de la 150 cp la 180 cp, sunt curios cum a afectat acest lucru transmisia, pentru ca ma tenteaza destul se tare sa fac un upgrade.

                    Comment


                    • #11
                      Salutare, se pare ca s-a rezolvat problema cu pornirea, respectiv acumulatorul, nu am mai avut probleme.
                      Din pacate mi s-au intarit convingerile ca scaunele si pozitia la volan la acest model nu ma avantajeaza deloc, am mers in jur de 2500 km in 2 zile si mi-a luat inca 2 sa imi revin. Masina s-a comportat exemplar din toate punctele de vedere(aici am cu ce sa o compar deoarece am avut 3 C-klass in trecut), sunt foarte multumit. Am avut o problema, s-a aprins martorul "check engine" si masina s-a oprit, am pornit-o din nou si nu a mai facut probleme, martorul a ramas aprins ceva timp dupa care s-a stins(presupun ca l-a resetat ECU asa cum ar trebui sa fie la toate), dupa o testare se pare ca presiunea in rampa de injectie era scazuta. Avand in vedere ca tot nu am reusit sa schimb filtrul de carburant tind sa cred ca asta e problema, nu senzorul de presiune din rampa.

                      Comment


                      • #12
                        Salutare din nou, revin cu pareri dupa un an si jumatate de utilizare, in mare parte bune, fara prea mari probleme. In ultima perioada s-a intamplat ca masina sa se opreasca din mers, in special din decelerare, porneste normal, functioneaza normal, dar ramane martorul aprins, dupa diagnoza a aparut un cod P0087 "Low rail pressure", filtrul de combustibil este nou, piesa originala, pompa din rezervor este curata, s-a mai lovit cineva de problema asta pana acum, ceva solutii?

                        Comment


                        • #13
                          Salut, e ciudat deoarece face figuri pe decelerare și nu pe accelerarea. Intra si in limp mode? Partea de joasa presiune spui că este Ok, ar mai rămāne de verificat regulatorul de presiune de pe rampa, senzorul zici că e Ok, injectoarele nu cred că curg. Nu știu exact valorile de presiune, le poți găsi pe internet, și cu un tester bun poți vedea cum se prezintă, test de drum cu interfață diagnoză pornita și parametrii selectati .Poate chiar și senzorul să facă pe nebunul și să indice fals.
                          La un 1.9 Cdti pățisem asta cu low press rail acum cāțiva ani din cauza regulatorului de presiune, dar pe accelerare și intra in limp mode, dar pānă să descoperim am verificat și pompa și injectoarele degeaba. La sugestia celor care au verificat injectoarele am schimbat regulatorul și senzorul și s-a rezolvat problema.
                          GHELA: '14 Honda Civic 4D ES 1.8 M/T, Taffeta White

                          Comment


                          • #14
                            Si eu tot la senzorul de presiune cred ca este problema, daca ar fi fost la injectoare aveam fum, pornire grea, consum marit si sunet "metalic" si mers neregulat al motorului. Masina nu intra in limp mode, functioneaza corect, ramane sa verific senzorul, revin cu informatii. Multumesc pentru raspuns!

                            Comment

                            Working...
                            X