OVIDIUSG: '09 Honda Accord 2.2 i-DTEC M/T, Premium White Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OVIDIUSG: '09 Honda Accord 2.2 i-DTEC M/T, Premium White Pearl

    Salutare, de ceva timp sunt posesorul masinii din titlu, sunt destul de multumit de ea, exceptand faptul ca pentru mine este destul de incomoda, nu prea am ce sa ii reprosez. Avand in vedere ca este un model destul de rar intalnit am ceva probleme in ceea ce priveste intretinerea, nici prin service nu prea gasesc raspunsuri, drept urmare ma gandesc ca poate voi obtine ceva informatii de aici.
    As aprecia daca mi-ar spune cineva ce fel de cheie se foloseste pentru a desface filtrul de combustibil(poate un cod in vederea achizitionarii) pentru ca deja am depasit 10.000 km si ma streseaza tare faptul ca nu l-am schimbat.
    Daca masina sta nepornita cateva zile ramane fara curent, undeva am consumatori, daca sunt anumite probleme la acest model si le stie cineva as ramane dator daca mi le-ar spune, altfel va fi foarte greu sa identific problema.
    Multumesc!

  • #2
    Am uitat sa precizez in titlu, este cu transmisie manuala!

    Comment


    • #3
      S-o stăpānești cu plăcere.
      Filtrul de combustibil se schimba la 30.000 km la modelul tau. Bateria probabil e dusa, asta numai daca cumva nu e noua.

      Comment


      • #4
        vezi ca e topic pe forum, daca ai modul de bluetooth acela poate fi cauza ptr problemele cu bateria
        "Ethics. That's always so inconvenient."
        Cal Lightman

        Comment


        • #5
          Multumesc pentru raspunsuri, prefer sa schimb toate filtrele mai devreme, doar traim in Romania!
          Am schimbat bateria cu una noua si tot am probleme, intr-adevar este modelul cu bluetooth, o sa sap mai adanc pe forum sa vad ce gasesc.

          Comment


          • #6
            Sa o conduci cu placere multi km. dar de ce spui ,, pentru mine este destul de incomoda" ?.

            Comment


            • #7
              Spun asta pentru ca am 1.92 m, sunt putine masinile in care stau bine, in principiu ma avantajeaza foarte mult scaunele si pozitia la volan de la Mercedes si unele modele de Audi, dar la modelele mai noi au pierdut mult la fiabilitate. Avand in vedere ca circul foarte mult cu masina si pe distante lungi nu prea am nevoie de batai de cap, drep urmare am renuntat la confort in favoarea fiabilitatii. Marea majoritate a interventiilor asupra masinilor detinute in trecut le-am facut in regie proprie, la Honda pare mai complicata treaba, dar se pare ca am parte de ajutor de la colegii de pe site, deci sunt increzator ca ma voi descurca si pe viitor.

              Comment


              • #8
                https://hondafan.ro/forum/forum/aria...ni-de-reparare
                "Ethics. That's always so inconvenient."
                Cal Lightman

                Comment


                • #9
                  Citisem deja topicul in urma indicatiilor de aici, multumesc oricum pentru ajutor. Se pare ca modulul bt a fost scos deja de pe masina, dar am gasit un alt modul de alarma(aftermarket) si un reciever GPS, le-am scos pe ambele si de dimineata nu am avut probleme cu acumulatorul, sper sa se fi rezolvat problema, o sa va tin la curent cu ce se intampla, poate se mai lovesc si altii de problema asta si au un punct de plecare.

                  Comment


                  • #10
                    Din ce am mai citit pe site sunt colegi care au crescut puterea motorului de la 150 cp la 180 cp, sunt curios cum a afectat acest lucru transmisia, pentru ca ma tenteaza destul se tare sa fac un upgrade.

                    Comment

                    Working...
                    X