Salut si bine v-am gasit
De curand m-am ales cu un Accord 2.0 AT. Masina nu prea are sens sa va povestesc cum e pentru ca nu prea am cuvinte la cat de multumit sunt de ea. Am cumparat-o la mana a doua cu 105 000 km in bord, verificata la autoklass constanta, fara incidente sau defectiuni majore.
Singurele lucruri care necesitau remediere erau senzori de parcare, lipsa scutului (de care stiam de la proprietar) bateria si o taietura in piele la cotiera din fata.
Senzori i-am rezolvat singur cu ajutorul unui prieten, practic ramanea aprinsa eroarea in bord, la verificare mi s-a spus ca eroarea era la buton. Zis si facut, intr-o seara am scos butonul si dupa cateva incercari ne-am dat seama ca becul de la buton care sta aprins atunci cand senzori sunt porniti, era ars, acesta fiind si pe post de contact. Am schimbat becul cu becul de la iluminarea butonului si gata problema rezolvata. Acum daca puteti sa ma ajutati sa imi spuneti unde gasesc astfel de becuri pentru iluminarea butoanelor, ca nu mai merg nici de la spalatoarelor de faruri si nici de la controlul temperaturi pe stanga.
A doua problema ar fi bateria, dupa ce am luat masina, am schimbat bateria Bosch cu o baterie Varta Silver noua, dar pornirea e tot grea. Eu vin de pe un motor diesel cu bateria mai mare si cilindree mai mica, dar aia pornea mult mai usor chiar si la temperaturile astea de 0 - 1 grade. Ca si idee pornirea e cam la fel cu a baiatului asta din video-ul de mai jos :
https://www.youtube.com/watch?v=AZ8Fi2RFLyQ ma gandesc sa nu fie electromotorul de vina sau asa este pornirea lor normala?
In rest masina mi-a intrecut asteptarile si nu ratez nicio ocazie sa ies la o plimabare cu ea, plus ca in fiecare zi mai gasesc cate un buton nou. O sa revin si cu pozele mai tarziu.
De curand m-am ales cu un Accord 2.0 AT. Masina nu prea are sens sa va povestesc cum e pentru ca nu prea am cuvinte la cat de multumit sunt de ea. Am cumparat-o la mana a doua cu 105 000 km in bord, verificata la autoklass constanta, fara incidente sau defectiuni majore.
Singurele lucruri care necesitau remediere erau senzori de parcare, lipsa scutului (de care stiam de la proprietar) bateria si o taietura in piele la cotiera din fata.
Senzori i-am rezolvat singur cu ajutorul unui prieten, practic ramanea aprinsa eroarea in bord, la verificare mi s-a spus ca eroarea era la buton. Zis si facut, intr-o seara am scos butonul si dupa cateva incercari ne-am dat seama ca becul de la buton care sta aprins atunci cand senzori sunt porniti, era ars, acesta fiind si pe post de contact. Am schimbat becul cu becul de la iluminarea butonului si gata problema rezolvata. Acum daca puteti sa ma ajutati sa imi spuneti unde gasesc astfel de becuri pentru iluminarea butoanelor, ca nu mai merg nici de la spalatoarelor de faruri si nici de la controlul temperaturi pe stanga.
A doua problema ar fi bateria, dupa ce am luat masina, am schimbat bateria Bosch cu o baterie Varta Silver noua, dar pornirea e tot grea. Eu vin de pe un motor diesel cu bateria mai mare si cilindree mai mica, dar aia pornea mult mai usor chiar si la temperaturile astea de 0 - 1 grade. Ca si idee pornirea e cam la fel cu a baiatului asta din video-ul de mai jos :
https://www.youtube.com/watch?v=AZ8Fi2RFLyQ ma gandesc sa nu fie electromotorul de vina sau asa este pornirea lor normala?
In rest masina mi-a intrecut asteptarile si nu ratez nicio ocazie sa ies la o plimabare cu ea, plus ca in fiecare zi mai gasesc cate un buton nou. O sa revin si cu pozele mai tarziu.
Comment