RazvanCRZ: '12 Honda Accord 2.0 A/T Executive,

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RazvanCRZ: '12 Honda Accord 2.0 A/T Executive,

    Salut si bine v-am gasit

    De curand m-am ales cu un Accord 2.0 AT. Masina nu prea are sens sa va povestesc cum e pentru ca nu prea am cuvinte la cat de multumit sunt de ea. Am cumparat-o la mana a doua cu 105 000 km in bord, verificata la autoklass constanta, fara incidente sau defectiuni majore.
    Singurele lucruri care necesitau remediere erau senzori de parcare, lipsa scutului (de care stiam de la proprietar) bateria si o taietura in piele la cotiera din fata.

    Senzori i-am rezolvat singur cu ajutorul unui prieten, practic ramanea aprinsa eroarea in bord, la verificare mi s-a spus ca eroarea era la buton. Zis si facut, intr-o seara am scos butonul si dupa cateva incercari ne-am dat seama ca becul de la buton care sta aprins atunci cand senzori sunt porniti, era ars, acesta fiind si pe post de contact. Am schimbat becul cu becul de la iluminarea butonului si gata problema rezolvata. Acum daca puteti sa ma ajutati sa imi spuneti unde gasesc astfel de becuri pentru iluminarea butoanelor, ca nu mai merg nici de la spalatoarelor de faruri si nici de la controlul temperaturi pe stanga.

    A doua problema ar fi bateria, dupa ce am luat masina, am schimbat bateria Bosch cu o baterie Varta Silver noua, dar pornirea e tot grea. Eu vin de pe un motor diesel cu bateria mai mare si cilindree mai mica, dar aia pornea mult mai usor chiar si la temperaturile astea de 0 - 1 grade. Ca si idee pornirea e cam la fel cu a baiatului asta din video-ul de mai jos :
    https://www.youtube.com/watch?v=AZ8Fi2RFLyQ ma gandesc sa nu fie electromotorul de vina sau asa este pornirea lor normala?

    In rest masina mi-a intrecut asteptarile si nu ratez nicio ocazie sa ies la o plimabare cu ea, plus ca in fiecare zi mai gasesc cate un buton nou. O sa revin si cu pozele mai tarziu.

  • #2
    Sa ai noroc de el!
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      S-o folosesti sanatos!
      Acuma, in film ii da cheie la -14 grade si-o ia din 2-3 invirtituri de vilbrochen. Nu mi-as face probleme. A propos: vezi ca vara cind motorul de 2.0 e cald se poate sa nu-ti porneasca din prima. Nici aici n-ai motive de ingrijorare.
      Orice-ai face NU TE ATINGE DE ACCELERATIE cind o pornesti! Si, da, in film procedeaza foarte bine, opreste TOTI consumatorii inainte s-o porneasca, fa la fel.
      "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

      Comment


      • #4
        Sa o conduci cu placere multi km. si fara de probleme !.

        Comment


        • #5
          Salut, sa te bucuri de ea. Am aceeasi masina ca tine Accord CU1 2.0 A/T si asa imi face si mie pornirea, cea mai rece ca sa zic asa a fost intr-o dimineata la -6. Si eu sunt pe ganduri daca e normal sau nu. Eu scutul l-am luat de la niste baieti de pe la Odorheiul Secuiesc si sunt multumit de el, adica stau relaxat daca as lovi ceva pe dedesubt.
          Daca pui pasiune in ceea ce faci, vei reusi!

          Comment


          • #6
            Da, nu stiu ce sa zic. Asa o fi normal, dar ma uit la cumnatamiu cu Passat B7 2.0 Tdi, ca aia porneste mult mai repede. Scutul, cred ca gasesc sa il iau si eu. Ca si idee cat ai dat pe el?
            Si in legatura cu becurile de iluminare ale butoanelor de interior, aveti idee unde as putea sa gasesc?

            Comment


            • #7
              Sa te bucuri de ea! Te va surprinde plăcut și după un an de la achizitie. Honda nu pornește ca alte marci, ea trebuie să învârtă puțin. Și eu eram mirat la inceput dar mi s-a explicat. E vb de compresie, mai multe.... + motorul cald poate da rateuri la pornire sau pleacă mai greu. Am pățit pe autostrada dupa ce am oprit la Peco. Învârtea, și tot invartea.

              Comment


              • #8
                E mult mai sanatos sa invarta de 2-3 ori inainte sa porneasca in comparatie pornirea “sa fure cheia din mana”!

                Comment


                • #9
                  La 2.4 tot asa e. La 2.0 cand am avut pornea la fel. 2 masini diferite, acelasi comportament. Trag concluzia ca asa au gandit-o ei. Sa o stapanesti sanatos. Consumabile de calitate si benzina multa
                  '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
                  ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
                  ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

                  Comment


                  • #10
                    Sa te bucuri de ea!
                    Si fosta mea masina (tot japoneza, motor 1.8) tot cam la fel pornea, la temperaturi mici (sub -10 grade) invartea vreo 2 secunde pe cand in rest cam 1.5 secunde, indiferent cand de cald era afara. Uite, o pornire la 1 grad celsius: https://www.youtube.com/watch?v=vZ8itqPL9uw
                    Cum a zis si Legionaru' e mai ok sa invarta putin inainte (mai ales la frig) comparat cu a o lua-o la sfert.
                    Last edited by closchkutza; 06-12-18, 17:10.

                    Comment


                    • #11
                      si eu la CL9 si CW2 aveam pornire dupa 3-4 secunde iarna
                      e normal
                      "Ethics. That's always so inconvenient."
                      Cal Lightman

                      Comment


                      • #12
                        Pornire la fosta masina.
                        https://youtu.be/rORYp1fPNO0

                        Comment


                        • #13
                          Nu iti face probleme, CL7 porneste exact la fel acum dupa ce a dat frigul. Invarte cam 2-3 secunde pana sa o ia. E normal.
                          '98 Prelude BB9 "Soul Red Crystal" 2.0i M/T;
                          '08 Accord SSE 2.0 i-VTEC M/T;
                          '11 CR-V Executive 2.0 i-VTEC A/T;

                          Comment

                          Working...
                          X