MICKY1: '09 Honda Accord 2.0 Comfort, Buran Silver (CU1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc. Sa dea Dumnezeu ca stergatoarele sa fie singura problema.

    Comment


    • #17
      Buna,

      din ce am citit, pot sa-ti recomand cateva chestii, deoarece avem acelasi model:
      covorasele, ma candesc ca vrei sa fie textile, din pacate nu am gasit aftermarket ce sa arate bine, iar oem undeva la 140 euro, eu am luat de pe site de cauciuc + tava portbagaj la un pret foarte bun, in momentul asta folosesc ambele, evident textila dedesupt, din pacate la noi in romania e necesar covorul de cauciuc, la cat praf si noroi pe ogoarele noastre, in ceea ce priveste stergatoarele, sfat prietenesc, foloseste aerotwin-ul iarna si oem-ul vara, (din pacate masinile au stat la pitesti aproape 2 ani sub cerul liber), de nu ti-ar fi spalat-o la show room cu lopata ai fi putut sa indepartezi noroiul de pe ea; in ceea ce priveste scutul, hmm ii o chestiune mai delicata, ma gandesc ca nu circuli pe aratura si nici nu ai montat suspensie sport, drept urmare nu-ti este utila, are garda la sol (sub burtica) la 17 cm+ pana pe la 19 cm si cel din material plastic e suficient pentru protejarea compartimentului motor de noroaie.

      alte sfaturi ce mai pot sa-ti ofer: incearca sa folosesti masina pana pe la 5 mii in regim de rodaj, motorul se va "descatusa" pe la 15mii, probleme cu consumul de ulei nu vei avea daca ai grija la pornirile de pe loc in special cand masina este rece, poti alege 10 min de mers "batranesc" pana se incalzeste, daca o ti in garaj in perioada asta ii trebuiesc aprox. 5 min sa ajunga la temperatura optima, discurile de frana sunt sensibile pe primii 500 km si e bine sa nu le decalesti prin franari bruste, cutia de viteze e destul de rigida, in multe ocazii ai sa te necajesti sa folosesti treapta I-a (nu la pornirea de pe loc ci in retrogradare); treapta a 3-a e cea mai pacatoasa si anume sub nici o forma sa nu o foloseste sub 40km/h risti sa calezi motorul; eu in 16000 km nu am avut probleme tehnice de nici o forma, turatia peste 6000 a vazut-o de cateva ori, necesitate nu bravura, gropile evitate in totalitate, iar restul la viteza sub 20 km/h;

      modelul asta de accord, are tendinta de a fi trainic si performant in forma in care ai luat-o din showroom cu o singura conditie si anume respectul fata de sine...

      sa o folosesti sanatoasa!
      pana una alta... spor in plan si numai bucurii!!!

      Comment


      • #18
        Multumesc mult Rav pesntru sfaturi.

        Comment


        • #19
          De dimineata am observat pe toata usa din fata o groaza de zgarieturi......cred ca a trecut cineva pe langa ea cu o sacosa ceva si a harjait-o de toata frumusetea......imi venea sa mor.....
          Ce se poate face in acesta situatie? Iese la un polish? Sau ce-mi recomandati?

          Multumesc.

          Comment


          • #20
            Din descrierea ta, realizezi ca e greu sa primesti un raspuns pertinent. Daca vei atasa o poza, lumea isi va da cu parerea. Daca te vei duce la asiguratorul unde ai polita Casco, vei avea si un document in baza caruia sa o revopsesti / polishezi. Daca ai fransiza si se aproba doar polish, mai bine suporti tu costul operatiunii. Valabil si pentru mesajul scris pe topicul Asko.
            2007 Honda Accord 2.0 M/T LS NHB
            2008 Honda CR-V 2.0 M/T EX NHB
            2000 Honda S2000 Berlina Black
            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/nolty/

            Comment


            • #21
              ok.
              O sa incerc sa-i fac o poza diseara.
              Multumesc.

              Comment


              • #22
                eu in asemenea situatii ma flagelez de ciuda...

                dar sa nu sarim in extreme, este casco? exista fransiza? (daca da la ambele, mai asteapta putin sa nu cheltui foarte mult!)

                intre timp incearca sa mergi la o spalatorie, de obicei, acele urme sunt posibil sa fie superficiale si doar praful sa intre in porii lacului din cauza frecarii, daca dupa spalat incerci cu o carpa imbibata intr-o solutie de curatat autoturismul (eu am primit de la dealerul honda BM o solutie super! curata si bitumul), daca urmele sunt tot acolo incearca sa freci usor cu palma (pe suprafata curata) sa vezi daca zgarietura a patruns lacul, daca nu atunci iese la polish, daca a trecut de lac... e putin mai nasol...

                ori cum ar fi ... pare rau, pacat, buranului nu-i plac deloc zgarieturile... de aproape arata urat rau (sau poate doar mie mi se pare) daca e prafuita masina nu sunt sesizabile...

                acum, sa scapi pe viitor de astfel de neplaceri recomand un clay bar si o ceara dupa, prima este sa cureti de impuritati caroseria, iar ceara ... mai protejeaza cat de cat lacul, daca e folosit un obicet cu o duritate mai mare decat lacul atunci doar cu polish (in cel mai bun caz) daca nu ... revopsit.

                Polish nu recomand 1 la mana subtiaza lacul, iar ce este la noi pe honde nici macar nu se poate numi lac, cred ca un amator ti-l poate lua la prima mana...

                Polish merge la masinile aduse de dincolo unde nu mai distingi culoarea in bataia soarelui, din cauza panzei de paianjen, sau lacul e atat de imbatranit incat amani o revopsire completa pentru inca 1 max 2 ani...

                pana una alta... vezi sfaturile lui aikonelutzu.. .honda rozie de pe forum, ai sa primesti de la el sfaturi foarte utile pentru intretinerea autoturismului... eu nu pun poze ca nu le-am executat la mare arta... si ma fac putintel de ras...
                Rav
                Last nick: bastircar
                Last edited by Rav; 14-06-11, 20:51. Reason: completari
                pana una alta... spor in plan si numai bucurii!!!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by micky1 View Post
                  As vrea sa-i cumpar jante din aliaj....poate cineva sa-mi spuna ce s-ar potrivi?
                  Ce ET? Distanta intre prezoane....etc.

                  Multumesc.
                  nu mai tin minte exact ET-ul dar parca e pe la 45, distanta intre prezonae 114,3 x5
                  cel mai bine alegi de pe forum jante bine intretinute, daca vrei 18"vezi cei cu CTR (eu de pe un CTR am) daca vrei 17" cei cu accorduri, de ce recomand asta, nu pentru ca sunt mai ieftine, dar decat sa dai bani pe jante noi, care nu sunt nush ce marca, mai bine cumperi enkei (OEM)

                  oricum mai da o geana in sectiunea accord, la jante si pe la vanzari piese, sunt multi care si schimba OEM cu after market...
                  pana una alta... spor in plan si numai bucurii!!!

                  Comment


                  • #24
                    Multumesc mult pentru sfaturi rav.
                    Din pacate zgarietura a trecut de lac....am fost si la polish.....si cam degeaba....mare lucru nu au reusit sa faca......si se vede destul de nasol.
                    Asta este.....deja incerc sa ma obisnuiesc cu ideea si sa nu ma mai uit numai in zona unde stiu ca este zgariata.

                    Comment


                    • #25
                      a mea a venit "din fabrica zgariata" si dupa aproape 2 ani inca nu am reusit sa rezolv problema, cert e ca dupa ce am luat pipeta cu corector "touch up paint" am "corectat" cateva pietre din capota... polsih nu merita la zgarietura dincolo de lac...

                      anul asta mai spre toamna i dau si eu un polish dupa ce remediez cateva pietricele si o zgarietura de pe bara spate unde un cocalar s-a proptit in mine...

                      bafta!
                      pana una alta... spor in plan si numai bucurii!!!

                      Comment

                      Working...
                      X