Salutare intregii comunitati Hondafan!
Am gasit in sfarsit ceva timp sa prezint masina in cadrul sectiunii dedicate.
Este vorba de un Accord 2009, 2.2 i-DTEC M/T Executive, 150 CP, 350 Nm, Pearl White care saptamana aceasta va face 38.000km la bord.
Am cumparat masina la inceputul anului la 33.800km, de la un amic de pe acest forum.
Motivul achizitionarii a fost in primul rand nevoia unui diesel echipat complet, cu mult spatiu interior si mai ales un mijloc de transport comod in tara si strainatate. Detin in paralel un auto pe benzina achizitionat anterior.
Am ales Accord-ul pentru ca mi-a placut mult modelul de cand a aparut, in plus de asta acum doi ani cand am facut alegerea masinii sport pe benzina am avut alternativa si Honda Civic, care in cele din urma a pierdut lupta datorita lipsei unei motorizari turbo. O parte din mine a ramas la interiorul acestui Civic, si acum, prin Accord am reusit sa umplu un gol imens.
In plus de asta, Accord-ul nou mi se pare cel mai echilibrat din punct de vedere al design-ului interior + exterior. Printre cele mai reusite japoneze dupa parerea mea.
Dotarile sunt convins ca le cunoasteti aproape toti, asa ca nu voi mai ocupa spatiu cu o lista dedicata lor in acest topic. Ca elemente diferite sa zicem fata de un Accord Executive stock, ar fi niste optionale primite cadou de dealer-ul de unde a fost achizitionata masina, si anume:
Praguri cromate si pachet aluminium-look pentru bord, usi si contur difuzoare care mie mi se pare ca schimba enorm de mult interior-ul prin nota de contrast oferita.
Masina a mai primit un set de protectii caroserie transparente pentru zona manerelor exterioare ale usilor si un set similar pentru protectia pragurilor la interior. Deasemenea a fost pusa folie pe toate geamurile + luneta.
Imbunatatirile pe care eu le-am adus din luna ianuarie incoace ar fi:
- schimbat complet iluminat interior + parasolare cu unul pe baza de SMD-uri (led-uri altfel-spus)
- presuri material textil (pentru sezonul cald cum imi place sa le numesc)
- schimbat iluminat placuta inmatriculare spate
- schimbat pozitii cu unele de tip CCFL (iluminare de tip neon). Pozitii de care sunt foarte mandru avand in vedere ca a durat luni si luni de cercetare si cautare a unei metode de a inlocui lumina clasica galbena cu una care sa mearga cat mai bine in paralel cu nuanta xenon-ului din far.
Pe viitor ar urma: colantare grila cromata in negru mat, folie protectie transparenta faruri si proiectoare, folie fumurie stopuri (de cea mai slaba intensitate), debadge model text, pedalier sport si montaj distantiere 200mm pe ax. Aici sunt deschis la sfaturi din partea voastra pentru ca nefiind foarte familiarizat cu brand-ul, inca nu cunosc detalii despre fabricanti care produc asa ceva pentru Honda. Sincer daca este ceva sa detest la aceasta masina ar fi doua lucruri: lipsa unui ET ceva mai mic care sa aduca rotile mai aproape de linia aripilor si lipsa unui senzor de presiune in roti (senzor cu care sunt obisnuit de la cealalta masina pe care o am)
Modificarile pe care le doresc sunt momentan minore, sper pe viitor sa pot tinde spre mai mult, odata cu trecerea timpului si cu cresterea pretentiilor
Va multumesc tuturor pentru rabdarea de care ati dat dovada citind aceste randuri si va mentin informati in legatura cu imbunatatirile care vor sosi pe parcurs. In cel mai scurt timp voi posta si niste poze.
Am gasit in sfarsit ceva timp sa prezint masina in cadrul sectiunii dedicate.
Este vorba de un Accord 2009, 2.2 i-DTEC M/T Executive, 150 CP, 350 Nm, Pearl White care saptamana aceasta va face 38.000km la bord.
Am cumparat masina la inceputul anului la 33.800km, de la un amic de pe acest forum.
Motivul achizitionarii a fost in primul rand nevoia unui diesel echipat complet, cu mult spatiu interior si mai ales un mijloc de transport comod in tara si strainatate. Detin in paralel un auto pe benzina achizitionat anterior.
Am ales Accord-ul pentru ca mi-a placut mult modelul de cand a aparut, in plus de asta acum doi ani cand am facut alegerea masinii sport pe benzina am avut alternativa si Honda Civic, care in cele din urma a pierdut lupta datorita lipsei unei motorizari turbo. O parte din mine a ramas la interiorul acestui Civic, si acum, prin Accord am reusit sa umplu un gol imens.
In plus de asta, Accord-ul nou mi se pare cel mai echilibrat din punct de vedere al design-ului interior + exterior. Printre cele mai reusite japoneze dupa parerea mea.
Dotarile sunt convins ca le cunoasteti aproape toti, asa ca nu voi mai ocupa spatiu cu o lista dedicata lor in acest topic. Ca elemente diferite sa zicem fata de un Accord Executive stock, ar fi niste optionale primite cadou de dealer-ul de unde a fost achizitionata masina, si anume:
Praguri cromate si pachet aluminium-look pentru bord, usi si contur difuzoare care mie mi se pare ca schimba enorm de mult interior-ul prin nota de contrast oferita.
Masina a mai primit un set de protectii caroserie transparente pentru zona manerelor exterioare ale usilor si un set similar pentru protectia pragurilor la interior. Deasemenea a fost pusa folie pe toate geamurile + luneta.
Imbunatatirile pe care eu le-am adus din luna ianuarie incoace ar fi:
- schimbat complet iluminat interior + parasolare cu unul pe baza de SMD-uri (led-uri altfel-spus)
- presuri material textil (pentru sezonul cald cum imi place sa le numesc)
- schimbat iluminat placuta inmatriculare spate
- schimbat pozitii cu unele de tip CCFL (iluminare de tip neon). Pozitii de care sunt foarte mandru avand in vedere ca a durat luni si luni de cercetare si cautare a unei metode de a inlocui lumina clasica galbena cu una care sa mearga cat mai bine in paralel cu nuanta xenon-ului din far.
Pe viitor ar urma: colantare grila cromata in negru mat, folie protectie transparenta faruri si proiectoare, folie fumurie stopuri (de cea mai slaba intensitate), debadge model text, pedalier sport si montaj distantiere 200mm pe ax. Aici sunt deschis la sfaturi din partea voastra pentru ca nefiind foarte familiarizat cu brand-ul, inca nu cunosc detalii despre fabricanti care produc asa ceva pentru Honda. Sincer daca este ceva sa detest la aceasta masina ar fi doua lucruri: lipsa unui ET ceva mai mic care sa aduca rotile mai aproape de linia aripilor si lipsa unui senzor de presiune in roti (senzor cu care sunt obisnuit de la cealalta masina pe care o am)
Modificarile pe care le doresc sunt momentan minore, sper pe viitor sa pot tinde spre mai mult, odata cu trecerea timpului si cu cresterea pretentiilor
Va multumesc tuturor pentru rabdarea de care ati dat dovada citind aceste randuri si va mentin informati in legatura cu imbunatatirile care vor sosi pe parcurs. In cel mai scurt timp voi posta si niste poze.
Comment