LIFEPHORM: '09 Honda Accord 2.2 i-DTEC M/T Executive, Premium White Pearl (CU3)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LIFEPHORM: '09 Honda Accord 2.2 i-DTEC M/T Executive, Premium White Pearl (CU3)

    Salutare intregii comunitati Hondafan!
    Am gasit in sfarsit ceva timp sa prezint masina in cadrul sectiunii dedicate.
    Este vorba de un Accord 2009, 2.2 i-DTEC M/T Executive, 150 CP, 350 Nm, Pearl White care saptamana aceasta va face 38.000km la bord.
    Am cumparat masina la inceputul anului la 33.800km, de la un amic de pe acest forum.
    Motivul achizitionarii a fost in primul rand nevoia unui diesel echipat complet, cu mult spatiu interior si mai ales un mijloc de transport comod in tara si strainatate. Detin in paralel un auto pe benzina achizitionat anterior.
    Am ales Accord-ul pentru ca mi-a placut mult modelul de cand a aparut, in plus de asta acum doi ani cand am facut alegerea masinii sport pe benzina am avut alternativa si Honda Civic, care in cele din urma a pierdut lupta datorita lipsei unei motorizari turbo. O parte din mine a ramas la interiorul acestui Civic, si acum, prin Accord am reusit sa umplu un gol imens.
    In plus de asta, Accord-ul nou mi se pare cel mai echilibrat din punct de vedere al design-ului interior + exterior. Printre cele mai reusite japoneze dupa parerea mea.

    Dotarile sunt convins ca le cunoasteti aproape toti, asa ca nu voi mai ocupa spatiu cu o lista dedicata lor in acest topic. Ca elemente diferite sa zicem fata de un Accord Executive stock, ar fi niste optionale primite cadou de dealer-ul de unde a fost achizitionata masina, si anume:
    Praguri cromate si pachet aluminium-look pentru bord, usi si contur difuzoare care mie mi se pare ca schimba enorm de mult interior-ul prin nota de contrast oferita.
    Masina a mai primit un set de protectii caroserie transparente pentru zona manerelor exterioare ale usilor si un set similar pentru protectia pragurilor la interior. Deasemenea a fost pusa folie pe toate geamurile + luneta.
    Imbunatatirile pe care eu le-am adus din luna ianuarie incoace ar fi:
    - schimbat complet iluminat interior + parasolare cu unul pe baza de SMD-uri (led-uri altfel-spus)
    - presuri material textil (pentru sezonul cald cum imi place sa le numesc)
    - schimbat iluminat placuta inmatriculare spate
    - schimbat pozitii cu unele de tip CCFL (iluminare de tip neon). Pozitii de care sunt foarte mandru avand in vedere ca a durat luni si luni de cercetare si cautare a unei metode de a inlocui lumina clasica galbena cu una care sa mearga cat mai bine in paralel cu nuanta xenon-ului din far.

    Pe viitor ar urma: colantare grila cromata in negru mat, folie protectie transparenta faruri si proiectoare, folie fumurie stopuri (de cea mai slaba intensitate), debadge model text, pedalier sport si montaj distantiere 200mm pe ax. Aici sunt deschis la sfaturi din partea voastra pentru ca nefiind foarte familiarizat cu brand-ul, inca nu cunosc detalii despre fabricanti care produc asa ceva pentru Honda. Sincer daca este ceva sa detest la aceasta masina ar fi doua lucruri: lipsa unui ET ceva mai mic care sa aduca rotile mai aproape de linia aripilor si lipsa unui senzor de presiune in roti (senzor cu care sunt obisnuit de la cealalta masina pe care o am)
    Modificarile pe care le doresc sunt momentan minore, sper pe viitor sa pot tinde spre mai mult, odata cu trecerea timpului si cu cresterea pretentiilor

    Va multumesc tuturor pentru rabdarea de care ati dat dovada citind aceste randuri si va mentin informati in legatura cu imbunatatirile care vor sosi pe parcurs. In cel mai scurt timp voi posta si niste poze.
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 04-07-10, 12:57.
    2009 New Honda Accord "Pearl White" 2.2 i-DTEC Executive - 150 HP + Metal Sport Interior Pack

  • #2
    In primul rand fii binevenit in randul comunitatii! Si trebuie sa spun, mai rar atata coerenta la un nou-venit!

    Pai... ai spus cam ce trebuia spus, acum nu iti ramane decat sa ne incanti pana la capat cu un set de fotografii pe masura descrierii!

    Sa ai parte de ea cat mai mult si sa nu-ti dispara niciodata zambetul de pe figura "caracteristic" conducatorilor de Honda!

    Comment


    • #3
      S-o stapanesti sanatos in continuare
      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
      My cars:

      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

      Comment


      • #4
        S-o stapanesti sanatos si fara probleme!
        O alegere foarte buna.
        The things you are scared of, are usually the most worth while...
        If you wanna FLY, at least FLY BLACKsigpic ->

        Comment


        • #5
          Cealalta masina e o cupra, right? s-o stapanesti sanatos! ideile de modificari mi se par foarte potrivite pt masina asta, poate doar folia pe stopuri sa fie putin deranajnta pt colegii din trafic
          Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
          Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
          ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

          Comment


          • #6
            Te salut si aici ca noi ne cunoastem! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!

            Chiar voiam sa te intreb si eu daca Seat-ul tau e FR sau Cupra?
            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

            Comment


            • #7
              bine ai venit LIFEFORM si ma bucur tare mult ca te alaturi celor cu diesel de pe acest forum

              sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute

              Comment


              • #8
                Va multumesc tuturor! Cealalta masina este un Seat Leon FR 2.0TFSI 250CP, care in curand va urca la stage 2. Cu o turbina, un ambreiaj nou si alte cateva mici chichitze va deveni o Cupra speram anul asta. Mai sunt doi pasi.
                Folia va fi usor fumurie, ceva de genul colegului CATA_MAHU pe care tin sa il felicit inca odata pentru modificarile de bun-gust aduse masinii sale.
                Salut Xander din nou si multumesc pentru impresii!

                O alta modificare pe care caut sa o aduc masinii este transformarea manerelor exterioare ale usilor in culoarea caroseriei de preferat prin foliere. Sunt constient din pacate ca nu voi reusi sa gasesc o nuanta de folie care sa ''cada'' pe nuanta vopselei 100%, insa prefer momentan sa stau departe de ideea de a desface usile pentru a le vopsi pentru ca stiu ca nu va reusi nimeni sa le puna la loc asa cum a facut fabricantul si gandul asta ma obsedeaza...
                2009 New Honda Accord "Pearl White" 2.2 i-DTEC Executive - 150 HP + Metal Sport Interior Pack

                Comment


                • #9
                  De unde stii ca nu le va pune nimeni la loc asa cum o face fabricantul? Ai incercat pana acum vreun service Honda ca sa spui acest lucru?
                  Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                  Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                  ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                  ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                  Comment


                  • #10
                    Am incercat service-uri Honda, insa nu vis-a-vis de acest aspect. Nu ma refer neaparat la un service Honda cand afirm asta, insa sunt de parere ca un om care asambleaza in fabrica automatizat zi de zi, sute si sute de componente si accesorii pe masini nu va putea fi depasit de unul dintr-un service din Romania care sa zicem, cu indulgenta, schimba si manipuleaza fete de usi la cel putin o masina pe zi.
                    Afirmatia face parte (sa zicem) din ideologiile mele referitoare la masini. Daca ceva a fost pus acolo bine, pentru prima data de cineva care stie 100% ce face, prefer sa o las asa si sa incerc sa-mi fac ''damblaua'' mai pe ocolite, asta pana cand ajung sa consum toate variantele si alternativele pe care as fi putut sa le am ca sa duc treaba pe care mi-am propus-o la bun sfarsit! Daca nu voi reusi sa le colantez in masura in care sa ma satisfaca rezultatul, categoric ca voi recurge la vopsitul lor.
                    Aici insa mai intervin niste lucruri cum ar fi: timp petrecut prin service, zile libere de la firma, etc etc... Inca o serie de aspecte pe care caut sa le ocolesc.
                    2009 New Honda Accord "Pearl White" 2.2 i-DTEC Executive - 150 HP + Metal Sport Interior Pack

                    Comment


                    • #11
                      Cat mai multi km fara incidente, si sa te bucure Marian
                      '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

                      Comment


                      • #12
                        Sa nu ai surprize, dar o masina de noua pana ajunge la client poate fi demontata de cateva ori. La transport multe masini primesc lovituri si zgarieturi, iar de multe ori acestea sunt rezolvate de service inainte sa ajunga masina la client.

                        Iar la 30.000km cand ai luat tu masina de unde stii ca nu a fost deja desfacuta?
                        Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                        Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                        ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                        ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                        Comment


                        • #13
                          Thanx Silviu! Bucuros sa te vad si aici!

                          Doc: Stiu masina de la 0km si cunosc proprietarul. M-a informat de toate evenimentele petrecute impreuna cu ea. Inteleg ce spui tu, insa asa cum am spus si mai sus cu un post, pur si simplu incerc sa ocolesc cat pot de mult eventualitatea de a desface, demonta, dezmembra, etc. Am desfacut destule pana acum si singur, am facut operatiuni de modificare si imbunatatire, cele mai multe incununate de succes si am trait in paralel cu asta si dezamagiri aduse de terte persoane, mai mult sau mai putin autorizate/profesioniste.
                          2009 New Honda Accord "Pearl White" 2.2 i-DTEC Executive - 150 HP + Metal Sport Interior Pack

                          Comment


                          • #14
                            Si eu sunt la fel ca tine, nu imi place sa dezmembrez masina insa m-am convins ca sunt cativa baieti in service la Asko care stiu ce fac atunci cand desfac o masina. Trebuie doar sa stii la cine sa apelezi.
                            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                            Comment


                            • #15
                              Fara a cauta nod in papura, dar eu anul trecut mi-am schimbat toate incuietorile la Accord si am ramas cu un zbarnait in usa stranga fata cand o inchid... Nu zic ca nu se pricep cei de la Asko, ca sunt favoritii mei si ii recomand oricui, dar se mai intampla d-astea... Oricum la mine nu face foarte des, dar ca idee!
                              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                              Comment

                              Working...
                              X